{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Kylling og nudler! {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom brugere! smiley

Kl er efterhånden så mange at jeg er begyndt at overveje hvad der skal fortæres til aften! Skønt at jeg savlende fantasere om engelskbøffer og whiskeysauce, må jeg desværre indse at min økonomi ikke er til den slags fråds lige nu!

Derfor er det tid til endnu en omgang "Tøm køleskabet", og vil høre om der er nogle brugere der har nogle gode forslag til hvad man kan få ud af kyllingfileter og nudler! xD

Af tilgængelige råvarer har jeg:
lidt gulerødder
nogle løg
dåse tomat
knust hvidløg
jalapeneos
+ diverse krydderier på hylden! ^^

nogle forslag til hvad jeg kan gøre ved kyllingen og nudlerne? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kylling og nudler!
  • Tommy D
    Tommy D Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 210
    #1   10. jun 2011 Bland det hele sammen i en wok, med alle de gode krydderier fra hylden!


  • #2   10. jun 2011 Tommy D:
    har ikke en wok, men mon ikke en sauté pande kan gøre det! ^^
    Men tænker bare om det bliver specielt velsmagende?


  • Tommy D
    Tommy D Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 210
    #3   10. jun 2011 Det burde kunne gøre det.. Well, sådan en "tøm køleskabet" ret plejer at kunne smage godt med de rigtige krydderier smiley

    Imens vil jeg nyde mine oksemørbrads bøffer smiley


  • #4   10. jun 2011 Steg kyllingen lidt på panden, derefter smider du det i et ildfast fad, og hælder flåede tomater ud over (køb evt. en madlavningsfløde) snit lidt gulerødder, løg og hvidløg og smid ned i. og så ellers bare i ovnen, så kan du imens koger nudler. Når det er færdigt kan du så putte nudlerne på en tallerken og så kyllingefilét ved siden af, og så bruge det der ellers ligger i fadet af tomater, løg, osv. som en slags sovs til at smide over kyllingen og nudlerne.

  • #5   10. jun 2011 Tommy D:
    den sidste sætning gjorde dig til et ondt, ondt menneske! smiley
    men bare rolig... JEG KAN TA' DET! xD

    Martin:
    tjaaa, umiddelbart var det måske ikke noget helt dårligt bud?


  • #6   10. jun 2011 Nej, det smager sgu okay, laver det selv engang imellem, dog bare med en madlavningsfløde til lige at pifte den lidt ekstra op, men det er ikke nødvendigt for at det smager godt, men hvis økonomien rækker til det, så vil det være godt til lige at give det sidste smiley

  • #7   10. jun 2011 Martin:
    det er heller ikke fordi at økonomien er helt fucked, det er nok nærmere en undskyldning for IKKE at skulle ud og handle! xD

    Sibbowh:
    kommer du og laver det? Erfaring siger at et feminint touch altid har positiv indvirkning? ^^


  • #8   10. jun 2011 ...jeg tror jeg vil prøve at hakke lidt løg og gulerod, og så eller kyle skidtet på panden!
    Mon ikke lidt karry, paprika og chili vil kunne trylle det til noget anstændigt misk mask?

    hvis det ender i epic fail må jeg vel punge ud og købe en pizza! xD


  • #10   10. jun 2011 Sibbowh:
    CRAP! xD
    Nå, så er det atter engang "Far der laver sovsen"! ^^

    men platte jokes aside...
    er igang med at koge nudler og hakke løg og gulerod, og regner med at kyle det hele en tur på panden! Så må vi se hvordan det går! xD


  • #11   10. jun 2011 Sibbowh:
    MMmmmm..... KAGE!!!!! ^^
    Man bliver tyk, men fyldt med endorfiner i kroppen! ^^

    Status på mit madprojekt:
    er nu endt op med en pande med et yderst androgynt indhold. Smagsoplevelsen byder umiddelbart på massere af brændende fornemmelse, men ellers ikke den helt store kulinariske oplevelse! xD
    Men det er vist udemærket at leve på i aften! ^^


  • #12   10. jun 2011 Sibbowh;
    ud fra de billeder jeg har set synes jeg at du ser perfekt ud, men det må jeg jo nok ikke sige højlydt, da du er en del år yngre end mig! ^^


Kommentér på:
Kylling og nudler!

Annonce