{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nupo kur ?
  • #2   2. jan 2011 der har allerede været et emne om nupo idag, og ja det virker indtil den dag du stopper med det så tager du det hele på igen, for du lærer ikke noget om kostomlægning osv. det eneste der har en holdbar virkning er kostomlægning og motion

• #4   2. jan 2011 Okay så kort og godt fortalt virker det kun kortvarigt når du er på Nupo kuren smiley

• #5   2. jan 2011 løb 5 dage om ugen det hjælper 10 gang mere hvad sjak mand med alt det pille lort

• #6   2. jan 2011 Michael S

du siger det selv.. kostomlægning og desuden så af hvad jeg har hørt så er det op til 3 kg om ugen du taber dig ved nupo, det er slet ikke sundt for kroppen og samtidig tager det også af musklerne (du bliver mere "svag") den eneste ordentlige vej til et vægttab er kostomlægning, det andet er bare spild af penge da du før eller siden alligevel skal lægge din kost om

• #8   2. jan 2011 Hvis det lyder til at være for godt er det som regel også...
    Kender mange der har prøvet det nupo der - det virker fint indtil dagen du holder med det...
    Der findes ingen nemme kure der holder i længden - det eneste der dur er en kostomlægning og motion - enten i stor eller lille omfang

• #9   2. jan 2011 NUPO er god til en kickstarter, nogle har problemer med at komme ordenligt i gang, da det simpelthen går for langsomt smiley og på den måde er NUPO godt, man skal bare være forberedt på at man altså ikke kommer uden om en livsstilsændring smiley

Jeg synes det er mange penge, jeg købte min startpakke for 119 kr ... og smagte et brev og var ved at brække mig ... så hvis du vil købe de resterende så skriver du bare smiley

• #10   2. jan 2011 MIn venindes veninde skulle tabe sig fordi hun skulle ha en gastrisk bypass og hun tog nupo som mellemmåltid og gik efter et skema som hun skulle spise efter.
    og hun tabte sig flot og fik sin operation smiley

• #11   2. jan 2011 Ja, den eneste vej frem er sgu kostomlægning og motion.. Det har virket for mig.. Jeg har faktisk lige smidt et album op i dag, fordi jeg lige har ramt -10 kg udelukkende på den "hårde" måde...

• #12   2. jan 2011 Fuck nu det nupo lort..!! start på diæt og træn hårdt så skal du se..!!

• #13   2. jan 2011 C K H ! - Det kunne godt tænkes jeg ville det smiley Hvad smag er det med ?

• #14   2. jan 2011 Jamen jeg har

1 kakao
    3 mango/vanilla
    2 jordbær
    1 caffe latte

Og en NUPO snackbar blueberry.

Jeg vil ikke af med supperne, dem har jeg hørt godt om smiley

• #15   2. jan 2011 Hehe okay smiley Tænker over det . Hvad prisklasse ?

• #16   2. jan 2011 pyyh, en 50-70 kr går jeg ud fra, alt efter hvad det koster at sende - det har jeg ingen ide om.

• #17   2. jan 2011 Okay smiley
    - Fordi jeg spiser sundt, men jeg dyrker ikke nok konditræning, jeg styrketræner kun .

• #18   23. jan 2011 hey er selv begund på nupo nu smiley

og vil sige HOLD DIG FRA JORDBÆR hehe den er bare dårlig men
    kakao
    spicy thai chicken suppe
    aspargessuppe
    café latte
    og Mango Vanilla har jeg prøvet og alle dem kan jeg varmt anbefale og især med varmt vand!! så det sgu super !
    men Mango Vanilla er ikk et total hit men med iskolt vand gård den da and smiley

jeg har været igang et par dage nu og vi var på en båd tur mad masser af godt mad og tro mig om man lære noget af nupo eller ej ja så hjælper din mave dig med at huske hvad der er sund og ikk jeg kunne utrolig meget mærke hvis jeg spiste noget som ikk var/er sundt! så jeg tror virkelig ikk jeg får problemer med at holde mig til sundt mad når jeg er færdig med nupo!! smiley smiley så bare hop med på nupo vognen smiley

Kommentér på:
Nupo kur ?

Annonce