{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.273 visninger | Oprettet:

Dalle R
Dalle R
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17

Hvorfor McDonalds? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom.
Jeg er igang med et projekt om McDonalds.
I den forbindelse vil jeg gerne vide hvorfor I vælger McDonalds, selvom I godt ved at det feder, og er skadeligt for kropen på længere sigt.
På forhånd tak. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor McDonalds?
  • #1   12. mar 2010 Det smager godt og det er hurtigt! smiley

• Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 560
    #2   12. mar 2010 Fordi jeg ikke er den uheldige ejer af fedme-genet.

• #3   12. mar 2010 pris, smag og så får man maden med det samme.

• #4   12. mar 2010 Jeg hader Mc Donalds.. Det er direkte klamt og overvurderet. Menuerne er jo ikke engang specielt billige

• #5   12. mar 2010 fordi man bare ikke kan lade være,nogle gange får man bare abstinenser smiley

• #6   12. mar 2010 fordi man bare ikke kan lade være,nogle gange får man bare abstinenser smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #7   12. mar 2010 Du skal nok starte med at læse op på ernæring. Spiser man en gang imellem på McD er det ikke noget der feder, og det er heller ikke skadeligt for kroppen, hverken på kort eller lang sigt.
    Der skal overforbrug til før det er skadeligt.
    Læs evt. her:
    (link fjernet)

Men ellers, så spiser jeg der når jeg skal have noget hurtigt og let tilgængeligt mad, og fordi jeg kan lide smagen.

• #8   12. mar 2010 Jeg vælger det heller ikke - det er billigere og bedre at få en hurtig Durum fra en af de mange pizza-barer

• Dalle R
    Dalle R Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #9   12. mar 2010 Tak for svarene! smiley

• #10   12. mar 2010 Man får altid det samme uanset hvilken McDonalds man ta'r til uanset i verdenen...
    Du ved aldrig hvordan maden er på en grill eller i et pizzaria før man har fået og betalt for det...

Så, fordi jeg ved hvad jeg får, og af en eller anden grund jeg ikke forstår så synes jeg det smager godt...

Men egentlig hellere en Durum, men det tager lidt længere tid, man skal kende stedet i forvejen og den koster mere end 2 cheeseburgere til et coin-offer...

• Snedronning
    Snedronning Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 41
    #11   12. mar 2010 Hurtigt, nemt, smager godt.. Og så er der drive in, thru eller hvad det hedder.. smiley

• #12   12. mar 2010 Hellere Burger King.. det er MEGET bedre..

• #13   12. mar 2010 Hmm, jeg vælger ikke MCD selvom jeg godt ved det feder, og er skadeligt.. Fordi jeg ved det <i>ikke</i> feder eller er skadeligt, med mindre man har et overforbrug, netop som med ALT andet du propper i munden!

Men jeg spiser MCD mad engang i mellem fordi jeg godt kan lide deres fries og chessere, der er ikke så meget af det andet jeg spiser.. Jo okay, lige en is med lion eller kit kat hvis det skal være rigtig godt smiley

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #14   12. mar 2010 Har du aldrig haft tømmermænd?

• #15   12. mar 2010 Jeg er forundret over, at folk fx i København vælger at gå på McD for at spise når der ligger en Burger King lige ved siden af (Vesterbrogade fx)...

Det eneste, som der er noget værd på McD, det er sgu de skide milkshakes.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#16   12. mar 2010 Kim HP: Ja BK smager tit bedre, men det går sjældent hurtigt. Både i Køge og København skal man vente længe hos BK.

• #17   12. mar 2010 det tager ingen tid hvis man er i bil så derfor

• #18   12. mar 2010 Det er fordi BurgerKing laver maden til dig...
    McD har jo som regl maden til at ligge klar og nogle gange får man mad der har ligget i 10 - 15min..

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#19   12. mar 2010 Pure Breed: Holder de standarden har det ligget der maks 10 min, men er man har de travl når det ikke at ligge så længe.

• #20   12. mar 2010 ved det faktisk ik...kommer der sjældent og fortryder det som regel altid bagefter... foretrækker til hver en tid at tage på rigtig grill....meeen det er bare hurtigere og nememre på mcd må være det...og så er ungerne så skide tosset med legetøj i maden :s

• Snedronning
    Snedronning Tilmeldt:
    aug 2007

#21   12. mar 2010 Arrggg.. Hmmm... Lige nu kunne jeg godt lige køre en menu eller 1,5 i hovedet

• Snedronning
    Snedronning Tilmeldt:
    aug 2007

#22   12. mar 2010 Jeg må sku have noget af et imunforsvar så. Har vist konsumeret min andel af mcd mad, og er aldrig blevet syg smiley

• #23   12. mar 2010 Jeg spiser kun mad derfra, når jeg skal hjem fra en bytur, da der ligger en mcd ret tæt på gaden og så er deres mad bare det beeedste i verden på det tidspunkt smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#24   12. mar 2010 Yoki: Det er så langt fra normalt.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#25   13. mar 2010 Yoki: At jeg har været ansat som mellemleder der, med arbejde i 4 forskellige restauranter og at medarbejderne bliver fyret hvis det bliver opdaget, men en erstatningssag på nakken.
    Der er standard for at hænderne skal vaskes og hvordan. Køkkenhugiejnen er en ting der bliver taget meget alvorligt hos McD.

• #26   13. mar 2010 Der er jo intet skadeligt ved Mc Donalds? Det er mængderne af det, der måske ikke er for sundt for kroppen, da man for alt for meget energi.

Det smager jo også super godt? En burger på 2 min.. haaaaaps!

• #27   17. mar 2010 Hans H, det mest basale må være ens, og en cheeseburger er en cheeseburger;-)

Men ja, tror gerne der er lidt forskelligt udvalg rundt omkring...

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#28   17. mar 2010 Yoki: Har arbejdet i Gentofte, Søborg, Lyngby, Nærum og Birkerød.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #29   24. apr 2010 Pure Breed : Det er fordi BurgerKing laver maden til dig...
    McD har jo som regl maden til at ligge klar og nogle gange får man mad der har ligget i 10 - 15min..

På den måde lyder det som om der er noget negativt over at det ligger i 10 minutter. "holdbarhedstiden" på burgere og lign er netop 10 minutter hvilket de også er på burger King. Burger king steger bøfferne og gemmer dem i kabinetter i 10 minutter. De laver det ikke specielt til dig smiley Så bøfferne på burger king kan sagtens være 10-15 min gammel smiley

• #30   3. maj 2010 Jeg syntes det smager okay - og nogengange har man bare virkelig trang til fast food (ikke nødvendigvis McD, men generelt) og ISÆR hvis man har tømmermænd. Det er usundt, ja, men det er der også så meget andet der er. Hvis man generelt har en fornuftig kost, så sker der ikke noget ved at kværne en burger eller to engang i mellem. Alt med måde!

Kommentér på:
Hvorfor McDonalds?

Annonce