{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyggelig/romantisk middag ?
  • #1   5. jun 2009 tun mousse til forret smiley det skal vi have imorgen til min 18 års :b
    -engelsk bøf evt til middagen? smiley

• Otte .
    Otte . Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 174
    #2   5. jun 2009 Foret... Tarteletter(Staves?) og Fondy(staves?) =D

• #3   5. jun 2009 Fondue, ja.. God mulighed..! smiley

Raclette har jeg også haft lidt i tankerne..! smiley

• #4   5. jun 2009 Fox..! smiley

Det lyder sku godt, ikke helt tosset ide.. med lidt sauce til..! smiley

• Diana <
    Diana < Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20
    #5   5. jun 2009 Hvis i er til fisk så ville det være kanon med nogle friske laksebøffer / portioner, læg dem i noget staniol, kryder dem med salt og pebber, kom løg, tomat skiver og frisk basilikum ved, pak dem ind i staniolen og bag dem i ovnen, der kan i også tage nye kartofler til, og så er jeg personligt mest til choko mushe(staves??) til desert...

• Diana <
    Diana < Tilmeldt:
    mar 2009

#6   5. jun 2009 Syntes nu personligt nye kartofler er best bare med smør, salt og persille...

• #7   5. jun 2009 Yes yes.. Jeg takker mange gange for inspirationerne..! smiley Jeg må lige sætte noget sammen..! smiley men nye kartofler må jeg land og rige rundt efter så..! smiley
    Og laks lyder heller ikke værst det er helt sikkert.! smiley

• #8   5. jun 2009 som forret hvad så med løgrums (satves?) det er en svensk forret med kaviar, creme fraise, hakket rødløg puttet ovenpå en lille rund ristet (på panden) bid brød.. der er en bbestemt omskrift men toast brø arter sig fint.. tag et glad og tage kun den runde cirkel i midten ssom glasset laver ud og steg dett derefter gyldent på panden.. du putter så hakket rødløg, creme fraisen og kaviaren i en lille skål eller lign. og så skal i selv sammen sætte det ved bordet.. hyggeligt og super romantisk når det er mad man " selb laver"... held og lykke.. det er forresten vigtigt at det er en ordentlig kvalitet de kaviar har.. gå til en fiske handler, han har nogen der er godt egnet til retten.. hereford beefstouw har retten..

• #9   5. jun 2009 Gry T: Det lyder rigtig spændende som forret..! smiley men hva skal på brødet så?

• MizzCutie
    MizzCutie Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 44
    #10   5. jun 2009 ØHHHH vores lille lokale brugs har nye kartofler, løvbjerg har dem, kvickly har dem, så nej man skal ikke land og rige rundt, vi har købt dem hver dag den sidste uge rundt omkring i diverse butikker

• #11   5. jun 2009 forestil dig dette: på din tallerken foran dig har du et rundt stykke bbrød der er gyldent brunt, på bbordet står der så 3 s¨kåle hvori der er kaviar, creme fraise og ´hakket rødløg..

du tager så en skefuld cremefraise og putter på brødet, derefter kaviar og til sidst rødløg.. du kan også bytte rundt på det hvis det er..

og det spiser du så med kniv og gaffel, det er det nemmeste..

rimelig enkelt og ser ud af en million og smager af en millard..

• Diana <
    Diana < Tilmeldt:
    mar 2009

#12   5. jun 2009 Hehe, er så heldig at bo på landet på fyn så naboen har dem til 15 kr smiley

• #13   5. jun 2009 Diana: Express pakke afsted til padborg..! NU!!!!!! ;D;D;D;D

Gry T, okay..! smiley Nu er jeg med..! Det tror jeg jeg går efter..! smiley

• Diana <
    Diana < Tilmeldt:
    mar 2009

#14   6. jun 2009 Hehe, det er fandme skønt smiley

Kommentér på:
Hyggelig/romantisk middag ?

Annonce