{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

S U K !!! {{forumTopicSubject}}

Hvad andet kan der siges i denne her kultur, der hersker på BB. Der er et ualmindeligt kedeligt element, der mangler indhold i livet, det er, hvad jeg får det til, det giver en stor glæde, at se en magt i, at sende sine meddebattører til Aktisk. Vi er nu på nuværende tidspunkt 3, der har fået rejsen gratis leveret ud af 7 aktive her på Forum.

Jeg spørger mig selv, hvad er grunden, for jeg kan ikke finde den, der er ikke et eneste indlæg/tråd, der er blevet slettet, hvordan skal vi finde ud af, hvad der er op og ned i det her.

Måske er det bare vores helt ærlige meninger, vi ikke må give udtryk for, hvad vi mener om div krige, vores interne samfundsproblemer, politik/politikere, vores helt personlige ordforråd/formulering, tænke over vores humoristiske sans eller mangel på samme.

Hvis det er i den retning det skal gå, så har det ikke meget med ytringsfrihed at gøre og det bliver aldeles anstrengende, for hvert et komma, kan i realiteten sættes forkert.

Er der bare kun 1 måske 2, der kan ødelægge resten af, hvad der til bare på BB ?? - Jeg har valgt at sætte emnet ind under kategorien Kultur, fordi jeg synes, det er en aldeles kedelig kultur at anmelde profiler helt uden grund, havde der været en grund i ytringerne, så var de nok blevet slettet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  S U K !!!
  • #2   8. maj Dette er et debatforum.
    Jeg har ikke nogen udtømmende definition på, hvad et debatforum egentlig er. Men umiddelbart opfatter jeg det som et site, hvor man kan diskutere de emner, som man selv ønsker at sætte til debat.
    Andre kan så byde ind med svar og argumenter for eller imod.

    Men jeg kan kun give Jetset ret i hendes undren over baggrunden for denne opførsel.

    Med så få debattører (Jetset skriver 7 aktive debattører), så er det en stor procentdel af debattørerne, som bliver sat på pause, hver gang det sker.

    Jeg er selv meget, meget lidt aktiv herinde, og forummet har tidligere været langt mere aktivt, end det er nu.
    Så er det temmelig underligt, at det med så få aktive er nødvendigt at sætte folk på pause.

    Nogen må kede sig eller være ualmindelig krænkelsesparat, for det kan ikke være almindelig, nødvendig moderation.

    God Kristi Himmelfartsdag....


  • #3   9. maj Hej Jetset og Peter P

    Helt enig det er sku sørgeligt at vedkommende hellere vil anmelde og ødelægge debatten fremfor at konfrontere dem han er utilfreds med.
    Det er en ynkelig adfærd og jeg håber at moderatorer udelukker vedkommende for bestandig når de opdager hvad fjolset har gang i.
    En mulighed kunne også være at der er kommet en hjælpe moderator der smider folk han ikke kan lide i fryseren eller måske en tidligere debattør der vil hævne sig.
    Det kan ikke holdes hemmeligt i længden for til sidst vil der opstå et mønster i anmeldelserne der modsvarer udtalelser fra dem der ryger i fryseren.
    Vi må bare vente at se og måske det er min tur nu fordi jeg skrev “fjolset” 😄 smiley


  • #4   9. maj Helt ærligt Polle synes du selv det er ok at fremhæve dit eget forum fremfor at kommentere på emnet ?

  • #5   9. maj Godt oplæg Jetset.

    Ja, en eller anden idiot, forsøger tydeligt at ødelægge eller hævne sig på BB's få aktive medlemmer.

    Der er faktisk ca. 11 aktive medlemmer.

    Men dén eller dém, som har adgang til at fryse her, har et ansvar for at behandle en eventuel klage fair, og ikke som det ses bare fryse 'ud af det blå', hvor ingen aner hvad de har gjort eller sagt som skulle være forkert.

    Debat er at tale lige ud ad landevejen, for eller imod noget, og ikke alt det dersens politiske korrekthed, som ikke er andet end ordskvaleri, betydningsløst, samt fordrejning.

    Der er jo ingen her som bruger de værste gloser, som ses alle mulige andre steder. Så uciviliserede og uintelligente er vi heldigvis ikke! smiley















  • #7   9. maj Polle, stop nu med al din 'reklame', for dit forum.



  • #9   9. maj Hvis jeg bliver frosset igen husker jeg at ta billede af den besked vi får. Så kan man se hvad begrundelsen er. Men mener nu det bare var sådan en standard bla bla besked om der er blevet klaget over dig i en længere periode.

  • #10   10. maj Jeg er meget glad for jeres opbakning, tak for den smiley og jeg vil håbe, de ansvarlige læser med her. Synes, der er en god grund til det efter 3 frysninger lige efter hinanden, så noget mystisk foregår der, intet er blevet slettet, så det kan nok ikke være pga af dårligt sprogbrug, det er nok nærmere en hetz mod personerne bag profilerne man ikke kan lide sammen med en stor uenighed. Dette skal ingen finde sig i.


    [i]Men dén eller dém, som har adgang til at fryse her, har et ansvar for at behandle en eventuel klage fair, og ikke som det ses bare fryse 'ud af det blå', hvor ingen aner hvad de har gjort eller sagt som skulle være forkert. Jr. Cris[/i]

    Jeg er helt enig, mit indtryk er, Adm får en klage, bom tryk på frostknappen, og så gør de ikke mere ud af det, ingen gang har jeg fået en mail om, hvad jeg havde gjort af unoder, jeg måtte selv bede om en forklaring, hvorefter jeg fik en standard forklaring, der slet ikke passer nogen steder.
    Og rigtigt, vi skal ikke begrænses i emner, et debatforum er til alle emner, og kan man ikke lide eller bryder sig om emnet, kan man bare lade være med at læse med, så enkelt er det og kan spørge sig selv, om et debatforum i det hele taget er noget for een.
    [i]
    Det er en ynkelig adfærd og jeg håber at moderatorer udelukker vedkommende for bestandig når de opdager hvad fjolset har gang i.
    En mulighed kunne også være at der er kommet en hjælpe moderator der smider folk han ikke kan lide i fryseren eller måske en tidligere debattør der vil hævne sig. Jr. Cody[/
    i]

    Dette er også mine tanker.

    [i]
    Med så få debattører (Jetset skriver 7 aktive debattører), så er det en stor procentdel af debattørerne, som bliver sat på pause, hver gang det sker. Jr. Peter P[/i]

    Ja, men jeg havde ikke helt talt rigtigt, Cris skriver 11, det er rigtigt. Og velkommen til, det er så hyggeligt, når du er her, så bliv endelig ved smiley

    Polle, jeg vil sætte stor pris på, at du holder dig til emnet, vi ved alle sammen godt, du har et Forum, det har du gjort opmærksom på ca. 50 gange, og forøvrigt mener jeg, det ikke er tilladt, læs vilkårene for site


  • #11   10. maj Har der været 3 frysninger efter hinanden ?
    Jeg ved jeg selv var og brok bagefter ! Hvem er den sidste ? Eller første ?

    Jeg ved godt man ikke kan sige det plejer at være….
    Men jeg har jo kun en under mistanke.
    For det plejer jo at være den person som er skyld at jeg og andre er frosset herinde.
    Og sikkert også medvirkende til Alis ikke er her mere.


  • #12   12. maj Jeps, der har været HK, Brok og mig selv, sagde Katten smiley

  • #13   12. maj Jetset
    Var ikke klar over du også lige havde været frosset.

    Ja så må jeg jo bare sige det er de samme 3 som der altid bliver gået efter herinde……..
    Og så er jeg 99% sikker på hvem stikkeren er smiley
    Stikkeren har eksponeret sig selv smiley

    Hvor dum har man lige lov at være smiley :-) smiley


  • #14   13. maj Hvis vi er 11 aktive og 3 bliver frosset burde det være muligt at finde ud af forskellen på vores indbyrdes debat indlæg kort inden fryseren sættes i værk 🤔

  • #15   30. maj SUK og atter SUK !!!

    Nu har UT været frosset 2 x i maj 2024, uden at få en gyldig grund fra BB's side, ikke modtaget en begrundelse udover, jeg kunne se, at der med røde bogstaver, stod Frosset under min profilen.
    Hvad er det for en Adm der agerer med denne opførsel, jeg vil kalde den aldeles mangelfuld, det mindste UT kan forlange, at få en gyldig grund til at blive Frosset, at blive henvist til den regel, som jeg har overtrådt, dette burde da være en selvfølge.  Ligeledes kunne jeg også godt tænke mig at vide, hvorfor min tråd: Copenhagen Pride blev slettet ?? - der var intet ulovligt og overtrædelse af BB's regler i den tråd, kun meninger i ytringsfrihedens navn.

    Nu har jeg læst alle reglerne her ca 100 x, og jeg kan ikke se, jeg har overtrådt en eneste af de regler.
    Men min klare fornemmelse er desværre, at Adm får en klage og trykker på Frostknappen, så er den klage behandlet, uden at undersøge, om der er noget om indholdet i klagen, for så ville UT ikke blive Frosset, for der har intet været af overtrædelser ift BB's regler og vilkår i UT skriv.

    Og ja, Adm Fryser nok ikke nogen profiler uden at få klager, så det betyder så, at der kommer klager, jeg har en meget stærk fornemmelse af, hvem det er, der klager, BB har desværre falske profiler, hvilket ikke er tilladt iflg BB's regler og vilkår, og det ville være meget nemt at give BB et "fif" til at bede BB om at tjekke IP-adresser, så de kunne blive slettet.

    UT får likes fra profiler der aldrig "siger" et ord bl.a., mystisk ......, og som følger UT.
    Jeg synes bestemt ikke mere, her er rart at være, og det kunne være godt at få fjernet de dæmoner, der ikke har noget liv tilsyneladende.

    Vh
    Jetset


  • #16   30. maj Jeg er helt enig Jetset

    Det var INGEN grund til at slette tråden Copenhagen Pride.

    Admin/moderator opfører sig ikke kun mangelfuld, men uforskammet!

    Flere her er blevet frosset igennem det senere stykke tid, uden nogen kender årsagen, men bare får en standardmail, trods INGEN af os andre har kunne se at der skulle være sket nogen form for 'overtrædelser'.

    Og ja, Adm Fryser nok ikke nogen profiler uden at få klager, så det betyder så, at der kommer klager, jeg har en meget stærk fornemmelse af, hvem det er, der klager, BB har desværre falske profiler, hvilket ikke er tilladt iflg BB's regler og vilkår, og det ville være meget nemt at give BB et "fif" til at bede BB om at tjekke IP-adresser, så de kunne blive slettet.jvf. Jetset

    Ja, det er meget muligt at nogle tidligere medlemmer klager uden at deltage, opretter nye profiller som en form for hævn over at blive sagt imod før.

    Men det ændrer ikke på at den som fryser os, gemmer sig, og ikke er tilgængelig er et skvat!

    For ellers ville vedkommende give os en grund for at vi bliver frosset!

    Så kom ud af busken moderator!





  • #17   30. maj Alle de konspirations teorrier der bliver sø sat herinde i i mens vi 3 var frosset giver jeg ikke noget for
    Jeg er ene og alle overbevist om at der er en som har sladret til admin om cph tråden
    En gjorde opmærksom på tråden og den blev slettet fordi man ikke må ha en holdning som afviger regnbue samfundet.
    Det var så bare uheldigt at det ramte en meget aktiv bruger.
    Men det er for mig også lidt påfaldende at man sletter din tråd og lader en anden sidde åbentlyst og reklamere med sit eget Forum herinde og endda værge sig en bruger herinde fra….hvilket er stik i mod reglsættet herinde.
    Og det kobler bare nogle tråde sammen for mig.

    Så for mig er der kun en grund til at tro hvem der har gjorde opmærksom på cph tråden……



Kommentér på:
S U K !!!

Annonce