{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Grønland {{forumTopicSubject}}

Tænk på at Grønland var grøn, nu brokker man sig over, at den er på vej til det igen. Man skal huske på ,at dengang, det ikke menneskeskabt. det var naturen.

For mig at se er det et klima hysteri, og hvem score kassen? det gør alle de hysteriske træ krammer. Hvad gør de selv? de fiser rundt i biler, og oser folk lige i snotten. De render rundt med deres fuck'en plakater imens de hykler - når de sætter sig ind i diesel bilen og oser der ud ad.

Partier køre på fulde skrald om klima, Hele Danmark skal have vindmøller overalt - der skal ikke være noget jord hvor de ikke står. Det eneste de ikke tænker på at man ikke kan lagre vindenergi. Dvs. at mange møller må låses hvor der er meget vind.

Jeg har så svært at se den grønne omstilling.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grønland
Kommentér på:
Grønland

Annonce