{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
198 visninger | Oprettet:

Melodunte grams {{forumTopicSubject}}

Thomas Treo ansat på EB,,,,
//citat
Hvert år siger vi, at bunden er nået. Det er den bare ikke.

Dansk Melodi Grand Prix har en forunderlig evne til at blive være og værre og værre, og i 2022 var det så slemt, at det ikke en gang var dårligt på en sjov måde.

Det var elendigt på en forkastelig måde.

//citat slut

Nu har jeg så ikke set det Melodunte møg - Men jeg giver Treo ret i at det bliver ringere og ringere. Det startede allerede med det der rejedans for flere år siden. Kan ikke lige huske hende der sang.

Det bras har jeg næsten aldrig gidet se, med tonedøve sangere og tilskuere som klapper af den tonedøve.

Det er sjældent at jeg er enig med Thomas Treo - men her rammer han plet. Til tider regner jeg ham for at være bimleskør, i sine vurderinger om musik, og det har mange også dengang man kunne kommenterer, på EB på hans udlægninger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Melodunte grams
  • #1   6. mar 2022 jeg har intet set ej heller hørt så jeg kan ikke dømme noget smiley

  • #2   6. mar 2022 Så halvdelen af det.

    Værterne var forfærdelige, fuldstændig overgearede.

    Der var nogle af sangene, hvor man bare krøllede tæer, for de hørte slet ikke hjemme til MGP.
    De lød nærmere som engang hygge-kaoki der synges hjemme for familien.

    X-Factor er også så bare dårligt.

    Man skal bare hoppe forvildet rundt på scenen, uden at ha' en tone i livet, (anden en den som kommer ud af den anden ende). smiley smiley







  • #3   6. mar 2022 Utroligt, man skal betale licens til både X-factor og MGP, der er målretttet til de unge, der alligevel går i byen en lørdag aften.

    De skulle hellere målrette det til midaldrende og ældre, der sidder hjemme om lørdagen.


  • #4   6. mar 2022 Tror faktisk at der er en del der virkelig ser frem til MGP, hvor de fester og klær sig ud og holder det hjemme.

    Men det er virkelig ikke som da jeg var teenager. Dengang så man frem til det. Værterne optråde værdigt, og stemningen var helt anerledes.

    Men selvfølgelig var alting også anderledes dengang. Men alligevel.

    Musik som ABBA, Cliff Richard, Johnny Logan, der var mere stil over det.



  • #5   6. mar 2022 Pompøsiteten er væk, med levende musikere - nu er det bare dåsemusik. Musikken har bare mistet sin sjæl - ved at man vil spare, op i rø.... om det lyder metallisk. Jeg kan godt høre forskel på en violinist og en dåse skabt violinist. Det menneskelige kan man ikke genskabe i musikken ved dåse musik.

    Jeg var engang med til en Eagles koncert, hvor man trak intermezzoer ud så folk var ved at eksplodere - det er flere som har lavet samme, en fantastisk oplevelse. Nu er tiden vel at man bare stiller en kæmpestor højtaler på scenen imens at bandet har stillet en andet stor højtaler op et andet sted.


  • #6   6. mar 2022 Du har fuldstændig ret Poly. smiley





  • #7   6. mar 2022 Jeg savner vores gamle musiktråd. Det var ret hyggeligt.

  • #8   6. mar 2022 Mange unge er nok ligeglad - de er i forvejen så stangstive at de ikke ænser noget, bare der kommer noget lyd. Jeg har over 300 cd'er med musik af de bedste kunstnere i verden, og nyder dem. Alle c'der er også kopieret til et drev da nogle ikke kan afspillet på grund af alder - så kan jeg trække musikken fra min server. Der er ikke mange som køber cd'er mere, man har jo Youtube.

    Jeg slutter lige med "My Way" Frank Sinatra.

    https://www.youtube.com/watch?v=qQzdAsjWGPg&ab_channel=FrankSinatra-Topic

    Den er en god fortælling om mit liv som jeg fuld ud står ved.


  • #9   6. mar 2022 Tog mig lige tid til at høre Frank S igen. Oh, det er godt. smiley

    Jeg har også mange CD'er og LP'er, såmænd også singler, som bare er en nydelse engang imellem at sætte på.



  • #10   6. mar 2022 Har ikke nogen LP plader - desværre for lyden er bedre end cd. Har et gammelt B&O anlæg 3300 med radio, kassette, cd player, De virker ikke fortiden men skal sendes til service - tror det bliver dyrt - men fortiden skal bevares. alle har ikke en ridse. Man skal passe på fortiden.

  • #11   6. mar 2022 Jeg har vist en ældre B&O radio, som ikke bliver brugt. Står bare pakket ind.

    Jeps, LP'ers lyd er bedre end CD'er. Selv en ridse lyder hyggeligt. smiley



  • #12   7. mar 2022 Jeg fik taget mig sammen og få hentes mit anlæg - reparatøren har en udstilling af B&O, så jeg fik lov til at køre med. Ikke for at købe noget - måske - for FM båndet bliver jo cuttet i den nærmeste fremtid. Men mere for at se historikken med B&O. Blev lidt varm på en radio Beolit 400 - den måtte jeg købe, 900 kr. uden en ridse, det er noget jeg går meget op i. Den fremstår som fabriksny. Fin køkkenradio.

Kommentér på:
Melodunte grams

Annonce