{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Spelt børn {{forumTopicSubject}}

Så skulle man opleve i dag da jeg skulle handle ind, at et spelt barn med næsen i mobilen blev kørt ned - barnet reagerer negativt ved at sparke på bilen og komme med en masse eder imens spelt idioten filmede så han kunne vise hvor sej han er - han haltede så videre stadig ned snuden ned i mobilen som om at samfundet bare skal indrette sig så de her spelt børn ikke køres ned når de går over for rødt eller vader rundt på kørebanen.

Hold kæft hvor er jeg træt af det syn. Det værste er at de her spelt idioter bliver sure, gale, provokerende og voldlige fordi nogen formaster sig at køre dem ned fordi de ikke tager notits af hvad der sker omkring dem.

Vi ser dem som gående, cyklende, og sågar i bilen. Men klar at samfundet er skyld i det specielt neo generalerne ifølge Alis.

Jeg vil ikke råbe hvis en af de her spelt idioter er på vej over gaden hvor der kommer en lastbil og maser dem flad. Hvad rager det mig - for de her spelt børn rager det heller ikke. Så de må lære lektien og sidde i en kørestol og savle fordi de ikke er bevist om hvad der sker omkring dem.

Teknologien er løbet løbsk så man ikke behøver at bruge sin hjerne hjemme - men ude i trafikken ville det være en god ting at logge af..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spelt børn
  • #1   12. apr 2021 Polysl nu kunne jeg jo google - men du må forklare mig hvad (spelt børn) er smiley

  • #2   12. apr 2021 Leon

    et ukvems ord brugt om overbeskyttede børn/unge som ikke lære at tage ansvar for deres liv.


  • #3   12. apr 2021 Polysl ok den vil jeg nok ikke have tænkt på og ja de findes - dog er sådan ord ikke et aktiv i mit univers også selv om jeg er enig med dig smiley

  • #4   12. apr 2021 leon

    Jeg er bare vant til hvordan familien opdrager deres børn, og brug af sociale medier så de ikke bliver mere vigtige end familien.

    eksempel:

    De skal aflevere deres mobil når de kommer hjem fra skole, de får den igen når de har lavet deres hjemmeopgaver eller andet.

    Grænser for hvor længe de må sidde foran pc'en og spille, og hvornår deres pc eller mobil skal slukkes.

    De har lært ikke at bruge deres mobil når de cykler, køre på scooter, eller generelt bevæger sig rundt i trafikken.

    Det er forældre som sætter grænser - for børn/unge kan ikke selv sætte grænser. - kort fortalt disciplin på en kærlig måde.


  • #5   12. apr 2021 Polysl godt jeg er fra den tid før alle de ødelæggende ting smiley

Kommentér på:
Spelt børn

Annonce