{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Svante {{forumTopicSubject}}

De fleste kender Svante's viser, og selvom Povl dissing er total uegnet som sanger så røre han med sin lyrik danskere som ser bort fra at han som sanger var blevet bottet ud af Simon Cowel. Han er bare blevet et dansk klenodie med tekster som alle kan relaterer til.

Den her måde at fortælle at selv den mest usle sjæl har noget at glæde sig til. Det er så den måde jeg fortolker det på. Mange gange er det de små ting som man mest kan glæde sig til.

Nina er i bad og jeg skal snart have ostemad.

Om lidt er kaffen klar.

Fuglende flyver i flok, bare de er mange nok.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svante
  • #1   7. jul 2020 Ja kender dem godt smiley

  • #2   7. jul 2020 Du hader sgu da ellers Dansk musik Polysl - det har du selv udtalt herinde smiley

  • #3   7. jul 2020 Ja da.....men jeg skrev også at der var undtagelser. Men generelt har du ret.

  • #4   8. jul 2020 Å.R

    For at præcisere hvad jeg mener er at dansk musik som har et budskab en kultur kritisk tilgang er jeg tilhænger af.

    Hvad jeg ikke kan lide ved dansk musik er: mainstream musik, døgnfluer, lige gyldig piveri som i grunden ikke tilføre kulturen noget som helst.

    Dansk pop.
    dansk melodunte parade. Med noget så tæer krummende som en med et rejehop eller andet bras.

    Det skal så tages som min subjektive mening og på ingen måde at nedgøre andres smag.

    Hvad jeg bedst kan lide af dansk musik er:

    Bifrost, Sort Sol, samtlige på Christiania cd'en, Delta Cross Band, Annet Linnet, Pia Raug,Søs Fenger,

    Musik som er lyrisk og tidstypisk med en snert af at opdrage - at sætte fokus på uretfærdigheder i samfundet. Tekster der giver mening.



Kommentér på:
Svante

Annonce