{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Krænkelses toget kører igen {{forumTopicSubject}}

Nu er flere skuespillere stoppet med at lave stemmer til sorte figurer i Simpsons.

Er det ikke krænkende at lægge hvide stemmer til gule figurer?

Er det ikke krænkende at lægge sorte stemmer til gule figurer?

Disney må følge trop og kun lade ænder tale som Anders And og mus tale som Mikey Mouse.

Så det betyder i fremtiden at folk som har gulsot må lægge stemmer til Simpsons - og når de er raske, så bliver de fyret.

Kan det efterhånden blive mere rablende idiotisk?

Jeg håber sgu stadig at man i Southpark holder det idioti skansen. Efterhånden kan man fornemme at sociale medier gør folk dummere og dummere, indtil de skal have hjælp til at trække vejret.

Jeg håber at man i fremtiden skriver i Dansk Ordbog om at inkludering er en måde der virker som et idiotisk tiltag - dog overvejer man det at arbejde sort, som racistisk og skal fjernes fra ordbogen.

En skovl er ikke mere en skovl for folk kan føle sig krænket så man laver en længere beskrivelse:

et graveredskab som fjerner al hjerne som der er tilovers efter man på idiotisk vis, føler sig krænket over noget idiotisk.

Så de må da med tiden føle sig krænket over at hvide job til hvide mennesker og sorte job til sorte mennesker - så i stedet for at være inkluderende så er man ekskluderende.

Godt gået kolbøtter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krænkelses toget kører igen
  • #1   27. jun 2020 Du kender min mening omkring krænkelses massehysteriet så jeg vil nøjes med at give dig det sædvanlige 10 tal for den malende beskrivelse smiley

  • #2   27. jun 2020 Ja jeg nøjes med at sige - håber at det snart stopper - men der er vel snart ikke mere der kan krænke smiley

  • #3   27. jun 2020 Leon

    du har ikke set en millimeter endnu over ting der kan fjernes som krænkende.


  • #5   27. jun 2020 Claus

    Bare rolig Morten Imam kommer nok snart ud med et lovforslag som begrænser dansk og favorisere arabisk. Dog vil vil så få det tekstet..De blinde bliver så taberen.

    Når der er en amerikansk film så bliver hele skærmen fyldt op med både dansk og arabisk tekst oveni hinanden som gør det umuligt at finde rede i dialogen. Er der så et arabisk program så bliver det slet ikke tekstet - for folk kan bare fise ned i ghettoen og lære det nye sprog som tales i danmarkistan. Her står hættemåger klar med sort overskæg til at vejlede dig til det nye kalifat sprog.


  • #6   28. jun 2020 Leon #2

    //citat
    Den franske kosmetik gigant L'Oreal vil ikke længere bruge ord som 'blegning' - på engelsk 'whitening' - eller 'lys'/'fair' på sine produkter.

    Det meddeler selskabet lørdag ifølge nyhedsbureauet AFP.

    Beslutningen kommer i kølvandet på de omfattende antiracistiske protester, der har fundet sted i USA og en lang række andre lande.
    //citat slut

    https://bit.ly/3g9jAFl

    Så snart bliver selv bruner også forbudt, fordi det er racistisk at hvide gerne vil være brune.

    Næste trin over hele verden.... er at folk kun kan købe mad som gør afføring orange så kan man ikke krænke nogen som arbejder nede i det lokale rensningsanlæg- og så skal den dufte som en ged dyppet i violer og hvidløg.

    Hvis Michael Jackson var i live, så var han sikkert blevet brændt på bålet som kætter. For at være med på den idiotiske hysteriske verden, så skal man anmelde en sort som er på vej ind i et solcenter - for han må være en terrorist.


  • #7   28. jun 2020 Polysl det fortæller jo bare at de sorte har et kæmpe problem smiley

  • #8   28. jun 2020 Leon

    Ja - de bliver mere og mere til grin og deres sag forplumres af total idiotiske tiltag for at være politisk korrekt.


  • #9   28. jun 2020 Polysl vi må finde en grinmasser der kan passe til det krænkelses klynkeri og måske røde næser smiley

  • #10   29. jun 2020 ****BREAKTING NEWS****

    Starbuck er holdt op med at serverer sort kaffe, så den for fremtiden kun kan bestilles med soya mælk.


  • #11   29. jun 2020 Polysl griner smiley

  • #12   29. jun 2020 Den danske sang er en ung blond pige....

    UPS...

    Undskyld, White lives matter nothing. smiley


  • #13   29. jun 2020 Markgreven

    Hvis CBS dog bare havde været mere inkluderende - så havde man gravet Kai Hoffmann op og bedt ham om at omskrive sangen til

    En ung sort pige uden overskæg som er sorthåret - Så er der ikke et øje tørt hos den skøre kælling. Men så ville jeg bliver krænket over at den handler om en pige når jeg er en mand.


  • #14   30. jun 2020 Hvad med "sort guld" fra Carlsberg, mon ikke den bliver relanceret?

  • #16   30. jun 2020 BLM tosserne opnår kun at regnbuens farver minimeres til grålig - Men så brokker de halvdøde BLM sig nok også.

    Og så brokker de sig så over at de er blevet neutral farve - for så kan man ikke ødelægge alt og brænde alt ned og plyndre butikker.

    Det bliver grundfundamentet som fjernes fra de IQ70 segmentet.


  • #17   30. jun 2020 Så er det også slut med “det hvide snit”.
    Og hvad med racistisk flødeskum ?
    Bliver det nu moderne med sorte tænder - nåh nej smiley


  • #18   30. jun 2020 Man kan ikke forvente at BLM - eller oversat -BIMS at forstå hvad man i sin tid sang, da børn ikke er født racister.Man kunne læse et sted at den sang vil man ikke lære poden for den er racistisk. Det var den så ikke dengang og jeg mener heller ikke i dag. De her forkølede nulbonner er så forblændet i deres had at de ikke kan se forskel på en prædikant på Grønland og en som har haft nallerne i slavehandel. Intelligensen er så dalende at man kan blive bekymret for om de i det hele taget kan trække vejret selv uden en pædagog som siger: ånd ind - ånd ud.

    Skynd jer at gemme den inden der kommer en som er uden for pædagogisk rækkevidde og forlanger den fjernet og hele familien aflivet.

    LILLE BO JEG HAR SET EN RIGTIG NEGERMAND LYRICS


    Jeg har set en rigtig negermand,
    og han var så sort i ho'det som en tjærespand.
    Og han sa' så mange mærk'li' ting,
    og i næsen havde han en kæmpe ring.
    Jeg spurgte ham, hvad er du da for én, hvorfor har du smurt sværte op ad dene ben.
    Så lo han blot og sa' så disse ord,
    af ordene forstod jeg ikke spor:
    Fidlihak-olatom-rassi-gassi bom,
    sorte Massa var fra Umblagidarum.

    Jeg har set en indianermand,
    og han var så rød i ho'det som en ildebrand.
    Han var klædt så fint med fjerhat på,
    der var både gulde, røde, blå.
    Jeg spurtge ham, havd er du da for én,
    hvorfor har du de streger op ad dine ben.
    Så lo han blot og sa' så disse ord,
    af ordene forstod jeg ikke spor:
    Umaluk-ughlituk-ramba ugh, ugh, ugh. Røde udl var kommet helt fra Wig Wam-suck.

    Jeg har set en gul kinesermand,
    og han var så gul i ho'det som en sodavand.
    Han en dragt af silka havde på,
    og hans sjove øjne de sad helt på skrå.
    Jeg spurgte ham, hvad er du da for én,
    hvorfor har du da ingen sko på dine ben.
    Så lo ham blot og sa' så disse ord,
    af ordene forstod jeg ikke spor:
    Tingeling-pingpongping-simme laladim,
    Gule Ming var kommet helt fra Tangtongsim.

    Jeg tror alle folk sku' males blå,
    for så blev de nemlig sjovere at kigge på.
    Så ku' sort og rød og gul og hvid
    være sammen i en verden uden strid.
    Så spør' jeg ej, hvad er du da for én,
    jeg ved vi alle har de samme sære ben.
    Så ler vi blot og si'r så disse ord,
    og ordene fortæller hvad jeg tror:
    Lad ej farven på mennesker spiller ind.
    Vi må mødes med et godt og ærligt sind.


  • #19   1. jul 2020 You Tube har spottet noget racistisk i en far til fire film.

    Man skal nu være 18 år for at se klippet.

    En sort lille nigger fra Afrika, hedder den. smiley

    https://balletmagnifique.blogspot.com/2019/01/far-til-fire-og-ulveungerne-1958-en.html


Kommentér på:
Krænkelses toget kører igen

Annonce