{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Svensk berigelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har en mistanke om at nogen er meget utilfredse i Sverige, ikke den store mistanke men bare en lille bitte en for lige at være svensk journalist - som bekendt ikke mere skriver attentater som en hovedløs handling, men som en råb om hjælp for de stakler som render rundt i deres elendighed og springer hvad som helst i luften.

Jeg tror at de mennesker trænger til en luftforandring og ned til hvor de kan nyde 100 sprængninger om dagen, dog har man kun haft 100 småting ifølge svenske aviser, ikke noget at bruge al for meget spalte plads på. Man vil heller ikke pointerer at det altid er Pizzarier som er offer for de småting. Jo da der ryger da en atomfysiker engang i mellem, men sådan er der jo så meget i sammenligning med Afrika hvor der ryger nogle 1000 hver dag, så er det som sker i Sverige ikke noget man skal bruge al for meget tid på, det skulle jo nødig hedde at man ikke er inkluderende i sine beskrivelser af småting der sker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svensk berigelse
  • #2   10. nov 2019 Du mener altså at alle 100 bombeattentater på 10 mdr. er folk fra Danmark, det må du da endelig sige til Legetøjs politiet (PET) for så skal vi da have mere kontrol med al den kunstgødning der køre over broen.

    Men på den anden side så kan det være nogle radikale danskere som hader svensk pizza, det er jo set før. Måske det også er danskere som voldboller alt med et par bare ben, skyder alle som bare har et overskæg, banker alle som bare står og hygger sig med en øl i en no go infidel zone. Ja det er muligt for dem som sidder med en sølvpapirhat og mener at jorden er flad, men kan ikke forklare hvorfor vandet ikke løber ud over kanten, Månen er lavet af gamle Ole - det er derfor osten er så berømt i hele verden. Astronomer har i mange år været bange for at snoren som holder månen brister og falder ned på den flade jord.

    Danskere gider sgu da ikke bombe Sverige, det ville da være en absurd tanke, da mange tager dertil, og køber den her sure sok, og kvalitet sprut til billige penge i deres Tombola.


  • #6   10. nov 2019 Alis

    Nu kan jeg ikke forstille mig at svenskere bomber sig selv, det er noget som har været fjernt fra dem siden 2 verdenskrig. Det kan kun skyldes den dejlige berigelse af atomfysikere som alle taler om som er skyld i det. Om det er muslimer er da ligegyldigt, men svenskere er ikke ligegyldige overfor at skulle rende rundt med skudsikre veste i deres eget land.

    Men du hopper strakt på vognen når du kan se at polysl hentyder til muslimer, jeg vil ikke gøre dig den store glæde, men blot hentyde til at der aldrig har været en så sprængenede og bombesikker indvandring siden 2 verdenskrig. Det er som om man kæmper om at kunne sprænge flest i luften om månenden. Måske der bliver lavet en sprængning uddeling lig med oskar - hvor den bedste viser sig på scenen og springer sig selv i luften. Det ville give lidt problemer når årets fredspris skal uddeles.


  • #8   11. nov 2019 Jeg laver lige en rettelse Poly.
    I nyhederne fra DR igår aftes, blev det vist at der er tale om 190 eksplosioner bare i år.

    Det er et meget højt antal, det højeste i europa.

    Især Malmø er hårdt ramt. Mange etniske svenskere er bange, og føler at de er nødt til at flytte væk, for det er for farligt at gå på gaden især om aftenen.

    Og jo, Alis, 90% af dem som står bag er indvandrere/immigranter/flygtninge, og uanset hvordan du forsøger at vende og dreje det, så har disse udskud INGEN undskyldning for at opføre sig sådan!


  • #9   11. nov 2019 Cris

    Polen har slet ingen bombe eksplosioner, sjovt nok - måske det skyldes der kun er 30.000 muslimer - Krakow er heller ikke plastret til med koranklodser - mærkeligt. Polakker er ikke bange for at gå på gaden, til forskel for svenskere, som skal have skudsikker vest på når de henter morgenbrød, for der kan jo være en idiot som er stået tidligere og og vil berige borgere med deres meget demokratiske bastante måde at ytre sig.

    LTF tror jeg ikke vil se mange solopgange før de er fjernet fra overfladen. I stedet for at tage på øltur, badetur, og togtur fra politikere - så ville det være en god ide at tage til Polen og se hvordan de håndterer kriminelle og andre galninge. Så ville jeg ikke rynke et bryn, men tage til Island på badeferie for folkets penge det kan de tøser - og så fra en kommune som får 20 millioner ekstra i bloktilskud, så kan man ikke blive mere uintelligent som politikere.


  • #11   11. nov 2019 Alis

    Der er gået en folketingskandidat tabt i dig....Du ville kunne løfte LA højere end de er nu hvor de efter målinger er under 1.8.

    Du bliver ved med at hænge i at det er dansere som står bag - som om du håber det, som en trøst over at så galt er det ikke i Sverige - men at den er helt galt i Danmark.

    Det er ligesom at læse E.B kommentar spor når folk med næb og klør forsvare at jorden er flad - polstret til med videoer fra fucktube, hvor både imamer og etniske danskere og andre kolbøtter poster deres sindslidelse - fucktube er ikke et debatsted men et sted med underholdning, og jeg er i årevis blevet underholdt af folk med en iq som en brosten.

    VI ved ikke hvor de kommer fra - det kan jo være nogle havenisser som keder sig, folk fra Nordpolen, grønlændere, nordmænd, Trump, Merkel, eller Gonsales som er sur .

    Samsynlighed er altid baseret på fakta - som når man laver et trusselbillede indenfor sikkerheds tjenester. Problemet med Sverige er at medier, og folk ikke tør ytre sig, samt politikere, for de vil ikke skræmme deres kernevælgere væk som alle er atomfysikere. På et tidspunkt så siger borgere i Sverige fra - og jeg tror ikke det bliver sjovt.


  • #13   11. nov 2019 Hvorfor skulle jeg flytte til Polen? jeg er ikke nazist og mene at raceren er det bedste, for fakta er jo mere raceren du er jo mere idiot er man. Danmark har slet ikke de problemer som Sverige har, fordi men heldigvis er blevet mere OBS på problemet og handler derefter.

    Hvem helvede siger jeg mener at når der bombes at det er muslimers skyld? Indvandre kommer fra det betændte land som er fuld af bylder med en indsigt at det hele er vores skyld i vesten.

    Det var fandme nemmere at forholde sig til IRA end det vi ser i Sverige, England, Tyskland, Frankrig -- Eller Baskere i Spanien. Det er for mig frihedskampe. Det vi ser pt. er ikke frihedskampe men at destabilisere, gør folk utrygge som danner basis for en politisk retning som i flere tilfælde ikke er religiøs betonet.

    At du mener man kan veje IQ - det siger jo en del, Måske Mensa ville være interesseret i den verden omspændende opdagelse.


  • #14   11. nov 2019 ok Cris

    190 er mere end 100 på 10 mdr. som jo også illustrere indlægget at svensk presse kun har registreret 100 - de tør ikke beskrive virkeligheden. Man har virkelig begået demokratisk selvmord.


  • #18   12. nov 2019 Det er sådan en sær undskyldning at bruge: racister samarbejder over hele Europa. Jvf. Alis #12

    Alle former for ekstremister om det er højre eller venstre sidet, samarbejder i Europa. Den ene side er ikke bedre end den anden, eller mere eller mindre voldelig end den anden.

    Begge sider nærer et dybt had, som gør at de har mistet deres sunde fornuft, moralske kompas, og balance i tingene.

    Det er absolut heller ikke rart at se det som skete mod jøder her i weekenden.

    Både nynazister og radikale muslimer hader jøderne og ønsker dem udryddet.

    Du, Alis har ikke nogen balance i tingene, for du kalder alle der har et forbehold for den store indvandring af muslimer for racister, tiltrods for at der på ingen måde er tale om dét.
    Dét forbehold mange har, eller har fået, er pga. den udvikling og de handlinger som igennem lange tider både her i DK og i hele Europa kommer fra en bestemt gruppe mennesker.











  • #20   12. nov 2019 Ja, suk, jeg ved det godt! Alis er fastlåst i sin eget lille snævre verdensbillede.



  • #22   12. nov 2019 Ifølge Alis er det ikke svenskere som er attentats (hen) for at være svensk korrekt, så vi må jo se om frekvensen falder i resten af året... Jeg venter spændt og har popcornene klar.

    Husk at nulstille bombeuret og start med at tælle ned i dag så ses vi d. 1. januar 2020 med nyhederne.


  • #23   13. nov 2019 Cris #18

    Hvis folk som værner om Danmark er racister - så er jeg stolt af at være racist.

    W.C.Field havde en helt anden tilgang til at være racist....

    Han sagde: Jeg er ikke racist - jeg hader bare alle.

    Tænk hvis alle bare var så jordbunden - men dengang var der jo heller ikke venligboere, Metoo bevægelser og en masse med angst forskrækkende psykoser. Gu hvor må verden dengang være simpel.

    I dag er folk så pløk at et enkelt ord som siges forkert straks ender overalt i den sociale verden, og folk står klar til at udskamme det uforskammede ord. Sjovt nok var der ingen der reagere på at beskæftigelse ministeren kalder færdiguddannede akademikere for dovne, fordi de ikke straks efter uddannelsen tager et job nede i Netto.


Kommentér på:
Svensk berigelse

Annonce