{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Bøsse tango i "Vild med dans". {{forumTopicSubject}}

For første gang herhjemme, skal to mænd danse sammen i det populære underholdningsprogram "Vild med dans".

Jeg har absolut ikke noget mod hverken homo sexuelle eller lesbiske, men synes efterhånden vi dagligt bliver fodret med regnbueflag og andet, i et land hvor største delen af befolkningen respekterer dem, og nu skal de så også danse for os....

For få år siden, så vi en meget overvægtig kvinde vinde vild med dans, og det til trods for hun langt fra var den bedste, men danskernes sympati stak af på sms stemmerne, trods de professionelle dommere havde en anden mening.

Jeg er bekymret for det samme nu vil gentage sig....

Og nåh ja, jeg ser det nok alligevel, har som regel ikke så meget at lave fredag aften.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøsse tango i "Vild med dans".
  • #1   4. jun 2019 Jeg er heldigvis allergisk over for den type programmer

  • #2   4. jun 2019 Polysl.

    Lucky You!


  • #3   4. jun 2019 Jeg er enig i at det har taget overhånd i den hysteriske jagt på anerkendelse fra de regnbuefarvede. Som åbenbart har et ekstremt behov for kontant opmærksomhed.

    Med fare for mit indlæg bliver slettet, vil jeg igen gentage:

    At være homoseksuel må folk selv om, bare de opfører sig normalt!

    Jeg kan ikke klare at se bøsser med de flagrende feminine bevægelser, overdrevne sprog, provokerende tøj, sex-fikserede, for så er der noget mentalt galt med dem!

    Heller ikke beton-lesbiske der forsøger at være mere rå, og 'mandige', men bare er til grin.

    Nå, men må hellere stoppe. smiley


  • #4   4. jun 2019 Cris.

    Jeg deler fuldstændig din anskuelse. smiley


  • #5   4. jun 2019 Det lavede åbenbart en stavefejl i min overskrift "Bøsse tango i "Vild med dans"

    Der skulle naturligvis have stået: Bøsse tango i "Vild med svans".


  • #6   4. jun 2019 Hæ, hæ. smiley

  • #7   4. jun 2019 Jeg har intet imod bøsser og lesbiske, men som det her affekteret sprog, "danse" rundt giver mig kvalme, jeg kender flere bøsser som man ikke vil tiltro de var det, fordi de er helt normale i sprog og ikke feminint svanser rundt og vifter med lillefingeren.

    Jeg hader deres parader hvor de lige skal manifestesire at de er bøsser og lesbiske og få accept hos befolkningen. Det er mange år siden de er accepteret, og for mig at se så har vi et paradoks med de vil accepteres og alligevel være anderledes.


  • #8   4. jun 2019 #5

    Du skal lade være med at bruge Google Translate smiley


  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #9   5. jun 2019 Ja man tør sgu snart ikke at bukke sig hvis man taber sæben på gulvet i omklædningen i svømmehallen

  • #14   6. jun 2019 #11 annella

    Normalt er at mænd ikke opføre sig mere feminint end kvinder.


  • #15   6. jun 2019 #11
    Annella, du ved udmærket godt hvad jeg mener omkring normal opførsel.



  • #18   7. jun 2019 Annella

    Du skriver: "Danmark er noget bagud med to af samme køn skal danse sammen, her i Tyskland hedder udsendelsen "Lets's dance", hvor to kvinder dansede sammen, det var for mig helt ok. "

    Jeg føler nu ikke vi er bagud, men blot at vi har bevaret anstændigheden længere end andre. - Jeg tror nu nok at Danmark er et af verdens bedste lande for homosexuelle, men at se to mænd danse kinddans i primetime fredag aften, er for mig lige lidt for meget.


Kommentér på:
Bøsse tango i "Vild med dans".

Annonce