{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Elendig rapport {{forumTopicSubject}}

Den rapport kan jeg ærlig talt ikke bruge til noget. Den lyder mig lidt svenske tilstande, hvor alt er blevet blandet i en stor salatskål. Det havde været en meget bedre rapport, hvis den havde været opdelt i 2, en for rockerne og ind for indvandrere bander.

Men det er nok gået hen og blevet racistisk at dele dem op. Jeg synes begge "lejre" er forfærdelige, men jeg kan ikke huske hele mit liv, at vi har haft så meget skyderi blandt os, som efter vi har fået indvandrere bander. Rockerne, når de har været i krig med hinanden, så har de da "nøjes" med at skyde hinanden, det er ikke tilfældet for indvandrere, de skyder jo bare løs og er fløjtende ligeglade med, om de rammer en helt uden for det miljø.

Det må være en ommer for den rapport. Og ja, jeg har sat det under kategorien: Kultur, de har en egen måde at leve på.

https://www.bt.dk/danmark/rapport-rockere-bag-tremmer-forhindrer-ny-kriminalitet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elendig rapport
  • #1   14. jul 2018 Jetset ja men kunne grunden til at indvandrerne ikke nok nøjes med at skyde deres fjende være at de ser dårligt smiley

  • #2   14. jul 2018 Det er et godt spørgsmål, Leon - men nej, de er bare hjerneløse og elsker at dræbe, uanset hvem smiley

  • #3   15. jul 2018 Ak ja - politiledelsen enfoldighed kender ingen grænser når det gælder rockerklubberne.
    Man går målrettet efter og afvæbner den gruppe der er aller nemmest at overvåge og kontrollere og som resulterer i at indvandrerbanderne, som er umulig at afvæbne, overvåge og kontrollere, nu har sat sig på al kriminaliteten i disse miljøer.
    Resultatet er nu at miljøet er fuldstændig ude af myndighedernes kontrol og områderne hvor politiet ikke tør rykke ind stiger og stiger.
    Tillykke med “sejren” idioter smiley


  • #4   15. jul 2018
    ja hvor er det skørt at der skal en gruppering af kriminelle til at holde styr på den anden gruppering.

    De danske politikere er for fatte svage til at indse at der skal strammes meget mere op på de voldelige bander, hårdere straffe, og hvis de, som fornylig overfalder fængsels personalet, så send dem i isolation på ubestemt tid.
    En anden ting er at man skal dele fangerne ud på forskellige fængsler så de ikke kan sidde derinde bag tremmer og styre det hele.


Kommentér på:
Elendig rapport

Annonce