{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

Afregning ved kasse 1 {{forumTopicSubject}}

Der er ikke så meget at diskuttere på disse kanter og de er nok stensikre på, at han er skyldig. Der er heller ikke så mange udgifter forbundet med sådan en form for straf, kort og kontant.

Men er det straf nok, han har ikke lidt lige så meget, som han har forvoldt mod den lille pige, han har været grusom ved, hvilken smerte hun har været udsat for er ubeskrivelig og utilgiveligt.

http://www.bt.dk/udland/han-voldtog-lille-pige-og-blev-henrettet-paa-live-tv-det-ligner-en-folkefest


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afregning ved kasse 1
  • #4   2. aug 2017 Voldtage og dræbe en 3 årig, så tror jeg at størstedelen af danskere ville opfatte det som en sommerfest når han skydes offentligt. Det er meget nemt at sidde trygt her i Norden og hygge sig over endelig en konsekvent handling.

    Og så har vi menneske rettighederne som fordømmer den slags. Men vi er jo et demokratisk land med tredeling og hvor gerningsmænd har større rettigheder end ofrene, set i lyset af at inden erstatningen er udbetalt så er gerningsmanden allerede ude, og ofrene må så kæmpe videre mod et dansk demokratisk system som ikke kan finde ud af at udbetale erstatning noget før så personen ikke er nød til at leve på bistand fordi hun er så ødelagt af overfaldet at hun ikke er i stand til at arbejde eller har mistet sin bolig.

    >Den slags er normalt og der har også være debatter om at ofre skulle hjælpes hurtigere økonomisk - Hun er måske så bange at hun må leve på et hjem med voldsramte kvinder imens gerningsmand går og hygger sig ude i samfundet og bliver vartet op.

    link:

    http://www.dr.dk/nyheder/indland/justitsministeren-vil-ikke-hjaelpe

    Jeg advare skole frøkener imod et så groft sammensat ord og mange flere som forekommer på den her side - den som skulle redigere er syg, så de har fået en abe fra kbh zoo til at redigere han hedder Bobo, et udvalg vil senere anklage Bobo for eksamens snyd - det kommer nok til at tage omkring 10 år at behandle.

    DR beklager og vil bruge licens pengene på en mere pålidelig person/dyr der har haft dansk i skolen.


  • #6   2. aug 2017 wow Ole

    Dejligt at du kan vise dato, måned, år - men kan du ikke lige vise sekunder for lige at være mere præcis?


  • #8   2. aug 2017 Pointen er at der ikke er sket noget siden selvom det er 14 år gammel, Samt gør grin med så et lorte indlæg fra dr som er laves på niveau som 1 klasse.

  • #10   3. aug 2017 Vores sstem kunne godt være bedre , men det er ikke grusomt ... smiley

  • #12   3. aug 2017 Måske ikke positivt, men han blev da trods alt slået ihjel på en human måde.

  • #13   3. aug 2017 Ole

    Nu blev der lavet et offerfond i 2013 hvor det var mere alvorlig kriminalitet som skulle betale 500 kr. Det blev så udvidet i 2014 hvor det også var bilister som skulle betale 500 kr. i grove forseelser som at hjernedød kører for stærkt ved vejarbejde som jo tæller dobbelt.


  • #14   3. aug 2017 Når mishandlinger begået på børn og dyr, har jeg slet ingen skupler over måden, straffen skal foregå på, jvfr. artiklen i tråden, dog havde det heller ikke gjort noget, hvis det kunne blive på samme måde, som det er foregået i #1, det havde han mere fortjent, så han kunne nå at lide lige så meget, som han har forvoldt, sådan et MØGDYR.

    Men uha - vi skal da først og fremmest tænke på gerningsmanden, han kunne måske ikke gøre for det og op et vis sted med ofret, den lille pige har jo KUN fået ødelagt sit liv, vil aldrig komme over det, for det så ubeskriveligt grusomt FØJ han fortjener at dø mindst 5 gange smiley smiley smiley smiley smiley


  • #16   3. aug 2017 Jeg kan godt lide Shakira

    fin musik

    Nå....sharia den er god i idiot land.


  • #18   3. aug 2017 Ole æh hva? er du stang stiv? eller er du blevet smittet med den virus fra DR?

  • #19   3. aug 2017 #17 - ole S - prøv lige at forklare dig, hvad mener du med det, du skriver, jeg kan ikke se, at det er blevet forbudt at være uenig smiley

  • #20   3. aug 2017 //citat Ole

    Nu går jeg ikke ind for noget der ligner sharia

    // citat slut

    //citat Ole

    Ja Sharia er helt ok.

    //citat slut

    De modsætninger kan godt forvirre for som eksempel: Man kan ikke være halv død, enten er man død eller ikke død.



  • #21   4. aug 2017 Men man kan måske godt være gravid smiley smiley smiley

  • #22   4. aug 2017 Vidste den ville komme - for den er jo også brugt, med lidt gravid smiley

  • #23   4. aug 2017 Men nu er jeg ikke bekendt med noget som helt i Asien så hvad ved jeg om deres levevis - måske man der kan være halvdød eller bare lidt gravid

  • #24   4. aug 2017 I Danmark kan man være meget lidt religiøs smiley

  • #25   4. aug 2017 Der er ingen der siger, at vi behøver at gå helhjertet ind for noget, kan nøjes med halvhjertet smiley smiley smiley

  • #26   4. aug 2017 Nej Jetset

    Man kan altid køre på halv kraft.

    natter.....


  • #28   4. aug 2017 #27 - og når man ikke kan svare på de direkte stillede spørgsmål, kan man altid skrive vrøvl smiley smiley smiley

  • #36   7. aug 2017 Jeg bruger youtube meget og kigger især mere på den måde en video er opbygget på, mange er kanon godt lavet, flere er også lavet i Swishmax som er et program til at lave flash videoer med.

    Så er der al musikken som jeg downloader derfra.

    Masse tekniske videoer - uendeligt og alt til enhver.


  • #39   7. aug 2017 Der har igennem tiderne ca. 7 år været en del virus og andet skrammel på Youtube - mere fordi folk trykke på link i videoen samt i folks indbox hvor de modtager mails om ens konto som folk klikker på uden lige at undersøge hvad fanden de klikker på.

    Da nogle videoer indeholder PHP script som kan aktiveres når videoen afspillet så kan det blive ret risikabel, men videoer bliver også scannet inden de bliver accepteres, men det er ikke alle som kan opdages speciel dem hvor der er adds i videoen. Embetted video som på Baboom er der ikke en risiko bare man ikke trykker på noget som helt adds i videoen.

    Men det er også set at hackere har taget kontrol over en web som man umiddelbar har tiltro til og ændret nogle link for derefter at inficerer ens pc. mobil osv.

    Så den helt sikre måde at undgå virus og andet skrammel at bruge sluk knappen - virus programmer er ikke klogere end dem som sidder 40 cm fra skærmen. Der er tilfælde hvor folk har trykket på et link og virus programmet brokker sig for derefter brugeren trykker accepter og så har vi balladen.

    Nu har jeg flere pc'er og en speciel bruger jeg til Youtube eller andet lidt usikker webs - den pc er ikke i netværk og skulle den blive inficeres så pyt, format C:\ Install. så er vi kørende igen.


  • #41   7. aug 2017 Jeg elsker DOS så jeg er en nørd, Jeg har for mange år siden fået lov til at oversætte NC fra Symantec til Dansk - og jeg bruger det den dag i dag. Utroligt at et DOS 16 bit Program stadig kan installeres på win 10 Pro ved så ikke om det kan på andre versioner af win 10 - måske Interprise men er sikker på det ikke køre under de 2 versioner.

    profilbillede
  • #43   7. aug 2017 I Yemen har de ikke sådan en pædagogisk tankegang - sådan en tankegang kan være godt i mange sammenhænge, men lige her, stopper min tankegang, han fortjener at dø, han har taget et lille barns liv, tænk på de forældre, som har mistet deres lille søde pige, som har lidt ubeskriveligt inden hun døde, det er bare mere end grusomt.

  • #45   7. aug 2017 Kurt - har jeg nogensinde fortalt dig, at jeg elsker dig smiley smiley smiley

  • #47   7. aug 2017 Jeg tænkte det nok, Curt - men du vil nok ikke indrømme det offentligt smiley smiley smiley

  • #49   7. aug 2017 At du elsker mig, men du vil bare ikke indrømme det smiley smiley smiley

  • #51   7. aug 2017 Skal det være en offentlig hemmelighed smiley smiley smiley

  • #54   8. aug 2017 Alis

    Hvordan laver man præventiv beskyttelse af et samfund hvor forbrydelsen ikke er begået endnu?. Mange mord som begås indenfor familien er i flere tilfælde effekt mord.

    Og man kan ikke spærre folk inde bare på en formodning.

    Med hensyn til om det er den rigtige som blev straffet?

    Nu er sharia sådan at det er forbudt at straffe en uskyldig, og da landet er styret af Sharia loven så tror jeg at han er skyldig.

    Men hvad mon er værst at som i USA sidde i årevis og vente på sprøjten, eller få den med det samme efter alle appeller er afvist?


  • #55   8. aug 2017 Kurt, hvorfor er du julemand... smiley ...????

  • #62   8. aug 2017 Ha moderation her på det forum, de er røv og nøgler, de har ikke engang fjernet en salgs annonce som er lagt i Galleri som blev anmeldt 14 dage siden.

    Så der er frit spil på alle taster her... smiley


  • #63   8. aug 2017 Nej, Polysl ikke i mine tråde smiley

    Hvem skulle det hjælpe at han dør? Jfr. Alis.

    Andre stakkels børn, der ikke skal opleve den samme grusomme forbrydelse, som denne her pige på 3 år handler om. Jeg kan slet ikke forstå, hvordan du og ole S kan forsvare hans straf, manden er ikke syg, men han har bare den mest beskidte bizzare seksualitet, som ikke er tilladt, om det er Yemen eller Danmark, men i Danmark, får de desværre ikke noget nær, der tilnærmelsesvis ligner straf.

    De har sharia i mange lande, og lige her i denne sag, går jeg ind for sharia, når det handler om at være mere end modbydelig når det gælder børn og dyr, så har jeg slet ingen skrupler, jeg kunne også godt trække på aftrækkeren.

    Tænk, hvis det var din egen lille pige, ville du så også have 5 mill undskyldninger for forbryderen ??


  • #64   8. aug 2017 #55 - syyyhssss, lad nu Curt gemme sig i en julemandskutyme, jeg hopper bare ikke på den smiley

  • #66   8. aug 2017 Du går jo ikke ind for Sharia, som du skriver længere oppe, og det er vel det denne her afregning går ud på, for hvorfor skulle du eller komme ind på det ??

  • #67   8. aug 2017 Ole

    Du skriver du ikke går ind for sharia og så siger du det er ok. så er man sgu forvirret.


  • #70   9. aug 2017 Ole du kan bare kigge på dine svar her -

  • #72   9. aug 2017 Næ ole det er ikke svært du kan kigge på #20

    Og hvorfor skal jeg forklare hvad du mener


  • #76   9. aug 2017 #63 - Alis, jeg vil ikke kalde hans seksualitet for en sygdom, der findes mange pædofile, men det er en forbudt seksualitet. Og så kan det godt være, det virker lidt voldsomt med en folkefest, men der er bare nogle ubeskrivelige grusomme mennesker, der ikke fortjener at være på denne jord, hvad skal vi dog brødføde dem for, de er kun til det onde.

    Jeg går ind for dødsstraf - ikke en folkefest, men det har de så tradition for, der er mange muslimske lande, det foregår sådan, det er også i de lande, hvor de opdrager deres børn med vold.


  • #78   9. aug 2017 Den eneste løsning der er på de pædofiles problem er at kastrere dem, du kan ikke samtale det ihjel, det er en lyst, der ikke kan styres, det må du se i øjnene.

    Og Muhammad al-Maghrabi har fået den straf han fortjente, dog helt uden smerter, kan siges, at han også skulle have haft smerter, han er ubeskrivelig ond.


  • #79   9. aug 2017 ja Jetset

    det var bare en minimal krusning i jorden - ikke det store at ringe hjem om, knaldperlen fik som fortjent og jeg er røv ligeglad om det så foregik i Danmark, så jeg skulle gerne sætte en kugle i panden på det pis fjæs.


  • #82   10. aug 2017 #80 - uanset om vi har en lov, som forbyder det, så gør det ikke noget, de love vi har er ikke sikkert de skal bruges, nogen mener, vi skal være unge med vores børn eller nærmere børn med vores børn smiley

  • #84   10. aug 2017 Jetset, helt realistik, så er din manglende tro på Julemanden pæn skræmmende... Ingen julegaver til dig i år ! Kort M

    Kunne du ikke bare nøjes med at tænke det, hele min dag er ødelagt nu, ingen juuuuuleeegaaaver, TUD smiley smiley smiley


  • #88   10. aug 2017 Korten, nu vrøvler du, man skærer ikke hjernen af, men kuglerne, så er den lyst uigenkaldelig forbi smiley

  • #94   10. aug 2017 Nej, det kan man ikke, men hvor skulle du også vide det fra #91.

    Jeg har på intet tidspunkt talt om kemisk kastration, kun fysisk.


  • #96   10. aug 2017 Jeg kender Claus og kan berette om, at han overhovedet ikke er hjerneskadet, det er en grov beskyldning du der kommer med. STOP det fnidder i min tråd og tilbage til emnet: Afregning ved kasse 1.

  • #97   10. aug 2017 Curt

    ja man taler subjektiv hvis man tænker i baner om det var ens barn, jeg kan så kun tale for min søsters børn som er mit et og alt, og jeg ved ikke hvordan jeg ville reagerer hvis datteren blev dræbt af en syg person.

    Ville man tage 16 år for overlagt mord som ustabil person - nej, jeg ville finde en måde at aflive bastarden så det så ud som en ulykke. Jeg ville vente på ham eller betale mig fra det at nogen dræber ham i fængslet.

    Men mange som har børn børnebørn oldebørn ville ikke bare accepterer en dom - nu er det ikke kutyme at man senere som person sanktionerer her i Danmark men mange har tankerne men ved ikke hvordan den kan gøres. Havde man mange penge ville det være let at skaffe folk fra USA som klare de problemer. Man tror det er film med grupper i USA som på deres måde skaber retfærdighed på deres måde, og dem er der også i Italien, England osv..


  • #98   10. aug 2017 Claus er slet ikke hjerneskadet for han har ingen - drille drille.... smiley

    Point is: vi kan ikke undvære claus her


  • #100   10. aug 2017 Nu ville det være bedre at man har dialog på et helt andet niveau uden at blive personligt - personligt er når dialogen stopper og soder tråden til så det ville være rart med alm dialog selvom man godt kan drille.

  • #102   10. aug 2017 Kort, det skal blive dit sidste ord om Claus. PUNKTUM smiley smiley smiley

  • #103   10. aug 2017 Curt

    Ja det er teori - men teori kan føres i praksis bare kan ved hvordan, jeg er ikke i tvivl hvordan jeg ville reagerer - jeg har tålmodighed jeg kan vente som en snigskytte kan vente flere dage indtil ordren indløber. Jeg kan vente år uden det soder mit liv til.


  • #106   10. aug 2017 Det kan du gøre via mailboxen eller gå ud af tråden, ingen undskyldning og bliver du ved, så skal jeg nok hjælpe dig ud af denne her tråd, jeg gider ikke, du ødelægger den. BASTA !!

  • #109   11. aug 2017 Curt - du skal på ingen måde begynde at moderere i min tråd, du har kun deltaget, fordi du som sædvanlig vil have fnidder og nu har du også slettet nogle af dine indlæg har jeg fået meddelelse om.

    Altså er det igen igen lykkedes dig at ødelægge en tråd, du er ikke blevet klogere af at blive smidt ud her.

    Jeg vil opfordre alle til at ignorere nu kalder han sig Kurt M. Han ville ikke andet end fnidder.


Kommentér på:
Afregning ved kasse 1

Annonce