{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.804 visninger | Oprettet:

Anmasende muslimer i Aarhus {{forumTopicSubject}}

Nej det er ikke en Aarhus historie at nogle muslimer står og deler pjecer ud i gågaden eller står og deler dem ud foran den katolske kirke om Fredagen.

Der er også observeret chikane hvor unge muslimer kommer ind i kirken og skråler og forstyrre gudstjenesten.

Disse elementer syntes at komme fra Grimhøjs moskeen hvor de også har en Imam som er dømt i Tyskland for at tale hadsk om jøder.

Vi takker Danmark for den kultur forøgelse, samt at de ikke vil afvise nogen ved grænsen uanset hvor rabiate de er, for de mener selv, at grundloven står i vejen for at kunne dømme ud fra en mening om at dræbe jøder og folk som ikke bekender sig til Islam.

Omvendt racisme ser jeg, når vi ikke må ytre vores meninger som privat eller som politiker uden at blive trukket i retten. Imamer må godt i Danmark, for her kalder man det bare meninger, og dem må alle have - lige for loven eksisterer åbenbart ikke i Danmark.

Men selvfølgelig må de stå i Gågaden og dele pjecer ud på lige fod med Jehovas Vidner, som er gået et skridt videre og ringer på i et væk hos folk.

Havde en påtrængende 2 Jehovas Vidner som trofast kom og ringede på hos mig om Lørdagen kl. 10. - belastende, for jeg gider ikke deres lort - bad dem om at fordufte og aldrig ringe på igen. Næste Lørdag stod der så et andet par med Vågn Op og Vagttårnet, de fik samme besked.

Nu vil jeg ikke finde mig i det længere og ringede til menigheden som lå længere nede i tværgaden. Ok du kommer på en liste over dem, som ikke ønsker besøg. Igen Lørdag med et nyt par - så sagde jeg til dem om de ikke kunne vende om og gå ned af trappen for ellers bliver i sparket ned..fandme træt af dem. Igen i stram ordveksling med menigheden om at hvis de kommer en gang til, så får i et polititilhold. Så stoppede det.

Nu er der jo en stor forskel på Muslimer og Jehovas Vidner hvor muslimer har en mere militant måde at hverve folk på og omvende - hvorimod Jehovas Vidner køre mere på de bløde værdier og at banke troen ind om en himmel og helvede, her er ingen jomfruer at bolle men lovning på et Paradis der flyder med mælk og honning uden penge kun en mental udvikling til evig tid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anmasende muslimer i Aarhus
  • #1   30. okt 2016 Som jeg har sagt mange gange før.... smiley

    Det er UTROLIGT hvor meget energi der bliver spildt på noget så åndsvagt og ligegyldigt som religion og tro.... ???? smiley


  • #4   30. okt 2016 Er det hjernen de rengøre? smiley

  • #6   30. okt 2016 Lige min pointe, Curt....
    Mennesker bruger en masse energi på at opføre helligdomme, missionere, kriges og slå ihjel i "Guds" navn....
    Og det er da spild af energi når nu der ikke findes nogen Gud !!! smiley


  • #9   30. okt 2016 Hellige mennesker fraligger sig ansvaret for eget og andres liv.
    Det er en form for virkelighedsflugt og tilvalgt magtesløshed...

    Men hvorfor ??? smiley


  • #11   2. nov 2016 Apropos Flemming Rose der skriver at Jyllandsposten havde indført censur på bladet samtidigt med at de fik priser for ytringsfriheden.
    Hvad kalser man lige det? Pression? Du dør eller holderkæft....Jeg/vi holder kæft!


  • #12   2. nov 2016 KIrstine 12

    Et ord: Hykleri

    og når man så stifter sin egen ytringspris så er man ovre i det mere bizarre


  • #14   3. nov 2016 Jeg tror på at det er i orden at rense ud i idioter som i en eller anden tros laver terror - jeg har selv skudt en del og jeg må sige jeg sover udmærket over at få dem af vejen.

    Er det mon forkert at slå ihjel i guds navn eller i regeringens navn?

    Sjovt nok er der en stor forskel bare der er grønt lys fra en regering så er det i orden at myrde - gør man det samme hjemme fordi naboen larmer og deres pis hund gøer hele tiden så er man morder- sjov logik


  • #16   3. nov 2016 Alis du vrøvler

    Jeg har ikke tro i mit sigte men dem som skyder vores egne fra skjulte stillinger, jeg mener ikke at muslimer er dårlige men jeg har ikke noget imod at rense ud i dem som er. Hvis nogen skyder på mig så skyder jeg igen uanset hvad tro de har og det rager mig når sigtet er stillet ind.


  • #18   3. nov 2016 Selv før vores tidsregning har man overladt hjernen til den som taler bedst, kvæget følger vandet og når kilden udtørre så flytter man bare over til en anden kilde....Hvorfor kan folk ikke stole på dem selv og deres evner og leve ud fra det uden at parkerer hjernen hos f.eks. som Moses som vandrede rundt i 40 år - det lyder da total idiotisk....Havde han en gps så var det nok skåret en masse år af på den vandring. I stedet trak han det ud for at se hvor troende folk var se det som en prøvelse og til sidst så fandt man troen på guldkalven

    Som betyder at man kun i begrænset tid kan forblænde folk for når de ikke kan se nogen resultater så klare de det på deres måde.


  • #23   3. nov 2016 Man kan ikke sådan lige fedte fedte af.....det ligesom hænger fast smiley

  • #26   3. nov 2016 Vil det sige vi skal trækkes med fedte? smiley

  • #30   3. nov 2016 Jeg har i flere år brugt biblen som lokums papir og nu er jeg ved at nå enden..satans så betyder det at det næste er koranen lidt tyndere papir så man skal passe på ikke at fingeren rammer udløseren.. så får jeg røven på komedie...

  • #34   3. nov 2016 Polysl, du så måske et Danmark uden landsby kirker, domkirker og bykirker ?? - jeg synes du har et forkvaklet forhold til tro, men det skyldes måske dit dårlige forhold til din far, som var præst. Jeg vil lige gøre opmærksom på, at der er meget stor forskel på præster i den danske folkekirke og din far har måske været hen af noget af det indre missionske, for det er lidt anderledes.

    Til din orientering, så er der faktisk mange kirke her i Danmark, som har et stort besøgstal, hvilket jeg synes er herligt, det handler ikke om Gud det hele men om mange andre gode ting, vi kan tænke over, mange kommer i kirken for at stresse af fra hverdagen og der er en god atmosfære i folkekirkerne rundt omkring.

    Nææh det værste er dem, som totalt har misforstået religioner og dannet onde sekter og så ekstremisterne, bland endelig ikke dette sammen med en ganske alm. kristen dansker, for hvis du gør det, så ved du slet ikke, hvad der foregår i de danske folkekirker.


  • #35   3. nov 2016 Er jeg glad for jeg ikke gør jetset - jeg har dog en favorit som hed johannes som var præst et dejligt menneske - bramfri og dog kunne han samle en menighed.

  • #36   3. nov 2016 Generelt har jeg ikke noget imod præster som Johannes som kunne henføre folk i lokale problemer og ikke bare lire en masse lort af fra biblen, de præster er et unikum - dog har der været en del kirker som har fået en mere afslappet holdning til beklædning så det pibekrave lort er væk til fordel for noget mere jordnært. Johannes bare aldrig en pibe krave og havde da også en del kontrovers med menighed rådet. Men tallene talte for sig og han fik lov til at være lidt udenfor systemet.

    Jeg har været til mange prædikener i den lille landsby kirke for han tog ting op som om man f.eks. kommenterede på Facebook eller her på Baboom..

    Han er så afgået ved døden men i den tid var han en inspiration om at tro eller viden var noget subjektivt når vi lige fik en tår over tørsten for han var vældig tørstig. Absolut en mega hyggelig fyr...


  • #38   3. nov 2016 Ja - men der findes mange fordomme mod præster, de er noget for sig selv, men de er som gode mennesker er flest, men jeg kender flere præster, som kan fylde en kirke, fordi det er præster, som er interessante at høre på, det er en kunst at kunne det, det er ikke noget, der kan læres, ligesom så meget andet.

  • #39   3. nov 2016 Tro og "gud" er bare noget "fnidder" der foregår oppe i menneskets hjerne. Der er også nogen der tror på nisser og trolde... Det er lige uvirkeligt det hele. Fri fantasi... smiley

    Bare fordi man "tror" på et eller andet, bliver det jo ikke til virkelighed.
    Alt det der ikke kan måles, vejes, bevises ! , er bare løse teorier som nogen finder på i et øjebliks kedsomhed. smiley


  • #40   3. nov 2016 Jeg har ondt af Fedte, at han skal slæbes med det rærlige rær af en kælling, som han kærester med.... Sørgeligt, ja ligefrem deprimt.

  • #41   3. nov 2016 Fister - du er et overmenneske med den evige sandhed smiley smiley smiley

  • #43   4. nov 2016 Hvor har du dog ret, jetset.... smiley smiley

  • #44   4. nov 2016 Ja - men jeg glemte måske at skrive: Med mortifikation smiley

  • #46   4. nov 2016 Trangen til at være religiøs er helt sikkert ikke noget der ligger i generne og det er heller ikke et instinkt. Ergo er det noget du selv har fundet på, eller noget du har "lært" af andre mennesker. Altså en form for "miljøskade"....
    Religioner kan opstå på flere måder. Den mest almindelige er nok når mennesker mangler en rationel forklaring på et eller anden naturlig hændelse.... Så brygger hjernen et eller andet "overjordisk" sammen som kan forklare hændelsen og som gør at det usikre menneske kan igen få ro i tankerne. Når mange nok tror på den samme forklaring, så har man pludselig en religion. Religioner er bare ulogiske forklaringer fra en tid hvor mennesker var ret så uoplyste.

    Hva' er det helt præcist som du mener kun kan forklares med en eller anden form for guddommelig indgriben, Alis ??? smiley


  • #49   4. nov 2016 Jeg har aldrig sagt at tidligere tider mennesker var dumme...?? Jeg sagde at de var UOPLYSTE, hvilket ikke er det samme...
    Havde jeg levet i oldtiden, havde jeg sikkert også været religiøs. smiley


  • #51   5. nov 2016 Ja, der bliver vi så aldrig enige.. smiley

    Det at være en eller anden form for religiøs, hænger efter min mening ikke sammen med at være "oplyst" og intelligent.... snarere tværtimod smiley


  • #54   5. nov 2016 #53

    Hmmm... smiley Ikke helt sikkert forstået. smiley Er du enig eller uenig med mig ??


  • #56   5. nov 2016 Og Alis....

    Efter som religionerne og troen på det "åndelige" er noget meget uhåndgribeligt noget, som vi almindelig dødelige ateister ikke kan måle og veje, og derfor fornægter eksistensen af, må det være op til jer som netop kan "fornemme" det, at bevise at det eksisterer...


  • #57   5. nov 2016 Fedte.... smiley Vil du skydes eller hænges ? smiley

  • #60   5. nov 2016 ja...imamer forhindre kvinder og børn i at blive oplyste, for bliver de oplyste så begynder de at stille spørgsmål til religionen og det dur jo ikke - for så ryger deres magt over dem.

  • #63   5. nov 2016 Mandens magt er også at hyre en billig rengøringshjælp til at klare de kedelige opgaver så man kan få tid til de mere vigtige....ingen klager, smiley

    3 gange om ugen og så kommer man hjem til et dejligt rent hjem - så kan man næsten ikke få armene ned.


  • #66   5. nov 2016 Forhedehulehelvede

    Ja det var også under reformationen at man splittede kirken op så den ikke havde nogen magt politisk - det var også tiden hvor den kristne tro begyndte at få en del udliggere hen af vejen.

    Men tro er mange ting - jeg tror på at havenisser bliver levende om natten, jeg kan ikke bevise det da de bæster åbenbart ikke kan filmes smiley

    På samme måde med UFOer som mærkelig vis altid observeres om natten og ingen har et lysfølsomt kamera - millioner bileder er taget og ikke et er tydeligt som må betyde at de må være fup og radiser.

    Men folk må tro på alt dog er jeg enig i med Alis at troen ikke må være til skade for andre eller tvinge eller kue andre. Det er folks valg og så må de så også tage hvad der kommer - bare de ikke kommer til min dør for så ryger de ud af vinduet på 2 sal.


  • #67   5. nov 2016 Jeg er nok mere agnostiker end ateist, min kæreste er indædt ateist så jeg skal ikke nyde noget at diskutere religion - lidt rabiat og småskør kælling men hun er sgu så dejlig på andre punkter.

  • #69   5. nov 2016 fedte

    ja for ellers gemmer de mine bilnøgler og laver andre løjer når man sover. smiley


  • #71   5. nov 2016 Alis... Du må tro lige hva' du vil. smiley

    Jeg forstår bare ikke hvorfor nogen hellere vil tro end vide.. ? smiley


  • #74   5. nov 2016 ja det er jammerligt smiley

  • #75   5. nov 2016 Ja nemlig. Lissom guder, så er nisserne der kun hvis du virkelig tror på dem. smiley
    Og den dag du endelig kan se dem, så er du klar til levering på psykiatrisk afdeling.


  • #76   5. nov 2016 ja...tror man så eksisterer de i ens bevidsthed.

  • #78   5. nov 2016 Jeg tror på at mit hår vokser, og at mine negle vokser selvom man er død, så er det sandt så er der mange der lige skal forbi hovmesteren smiley

    Nå smutter sgu lige over i Spigo i Hjerterfri og tæver nogle ugudelige.


  • #80   5. nov 2016 #46 - Fister, tro eller ej, så er vi alle sammen "miljøskadet" dig selv incl., kom ikke og sig' at du ikke er blevet formet af det miljø du færdes i.

  • #82   5. nov 2016 Kig lige her på min gudeverden som jeg skrev for nogle år siden...

    http://blog.sl-software.dk/sh.php?blogUID=8265be0f9b8b01a5fc1cf5063cbbb0ab


  • #84   5. nov 2016 Her finder du ikke meget portvin smagning, men har da lavet en del på tv2/kvægtorvet - med alle de kende speaker - kanon hyggeligt

  • #85   5. nov 2016 Jetset smiley
    Selvfølgelig er jeg miljøskadet... og det bliver ikke spor bedre af at være her.... smiley


Kommentér på:
Anmasende muslimer i Aarhus

Annonce