{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Nye navne på Nørrebro... {{forumTopicSubject}}

Suk, det måtte jo ske, men jeg havde ikke troet det, hvis ikke jeg havde læst det i Nørrebro avisen.

Københavns byråd har vedtaget nogle navneændringer på Nørrebro, Nordvest, Brønshøj/Husum pr. 1. Januar 2018.

Fremover kommer der ikke til at stå Husum torv på linje 5A, men derimod Huseins torv.

Nørrebro skal alternativt kaldes Falaffelland og Nørrebros runddel, bliver til Ali Babas Karrusel.

Nørrebrohallen bliver til Home of the Islam, og Nørrebro station kommer til at hedde Romaernes gedemarked.

Suk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye navne på Nørrebro...
  • #1   15. jun 2016 Rart med festlige ala bab navne

  • #2   15. jun 2016 Det er kun starten, på sigt skal alle gadenavnene laves om, og opkaldes efter islamistiske profeter.

    Det har vist noget at gøre med, at vi skal implementere fremmed kultur i det danske samfund.

    Nu de ikke kan integrere sig, mener man det er nemmere at vi gør det.


  • #3   15. jun 2016 min bar turban smiley

  • #6   15. jun 2016 Huh huh, især romaernes gedemarked, kan man ikke ta fejl af!
    Var forbi den anden dag, de sk.... og p..... på det lille grønne område, der ligger lige bag markedet, en svinesti er det blevet.
    Stakkels de mennesker hvis opgange ligger 2 meter fra det.
    En bekendt af mig er ved at få ødelagt sin forretning lige om hjørnet. Hun har bygget den op over 25år, men orker snart ikke mere at se på den nye kulturs daglige vaner.


  • #8   16. jun 2016 Ja, fedtegreve, kulturen har fået meget gødning.... smiley

  • #10   16. jun 2016 Lone, jeg har hørt at bus 5A er for mandlige passagerer, kvinderne skal rejse med 5B, så kan umoralske tanker og gerninger undgås fuldstændigt, ja, eller næsten fuldstændigt....,

  • #12   16. jun 2016 Det her er forhåbentlig kun en joke smiley

    Hi hi Elena, den var godt nok go smiley smiley smiley #10


  • #13   16. jun 2016 Ja altså personligt mødte jeg en rutineret blotter i 5A! Det kunne jeg godt have undværet.
    Havde det været idag havde jeg taget et foto, for det rr ikke nemt at bevise. En del år siden nu...


  • #14   16. jun 2016 Ja - jeg har mødt en del - det startede da jeg var 10 - godt nok voldsomt set med barneøjne ....., jeg husker, jeg kom farende op og mine forældre kunne se, at jeg så lidt anderledes ud og de spurgte, hvad der var sket, jeg husker min far sagde, jeg slår ham ihjel og så var han allerede ude af døren - men der var ikke så mange mobiler dengang.

  • #15   16. jun 2016 Nå du kender det også, jetset.
    Jeg var så nok 35 år ca, men stadig klam oplevelse.
    Det værste er jeg så ham jævnligt med års mellem rum, og det var helt sikkert ikke en enlig svale, som man sir.
    En fremmedarbejder som det hed dengang, men han så ret kikset ud, lignede ikke en af de flittige på tre-holds-skift i industrien.


  • #16   16. jun 2016 Kirstine, som du kan sige det smiley smiley smiley - men nej, det er slet ikke så morsomt - jeg blev bange og efterfølgende havde jeg altid nogen at følges med - men jeg kunne godt skrive et langt indlæg om mine oplevelse omkring det - men det er nok ikke så interessant.

  • #17   16. jun 2016 Jo hvorfor ikke, jeg synes det skal frem i lyset, ellers tror ingen andre, det findes.

  • #18   16. jun 2016 Det har gjort et stærkt indtryk på dig Jetset, Det er der ikke noget at sige til, og du skal ikke tro at det er uinteressant for os, det kan også være en form for terapi at fortælle om så voldsom en oplevelse, det sidder stadig i dig kan man fornemme.
    Dengang hed den slags mænd, børne lokkere. smiley
    Markgreven din humor er god, smiley


  • #21   16. jun 2016 NÅÅH Din lille stakkel, smiley så må du i terapi hos mig, Vi kan da ikke have at du går rundt med traumer søde ven smiley smiley smiley

  • #22   16. jun 2016 Fortæl fortæl, fedte.


  • #24   16. jun 2016 Jamen du har allerede skabt et billede i mit hoved, tror ikke jeg kan sove i nat, mareridt om sminkede affældige kvinder smiley uha da da. Værre bliver det forhåbentlig ikke. smiley smiley

  • #25   16. jun 2016 Her er den også gal, vi må have lidt faktuelt at hvile på, fedte.

  • #26   16. jun 2016 5A, kaldes populært muslim ekspressen på Nørrebro.

  • #27   16. jun 2016 Struds, hvad er det for en fæl Bedstemor, der gerne vil have dig - jeg har godt nok aldrig hørt om det fænomen, den anden vej - men det må så være fordi, der er noget særligt over dig smiley - Bedstemødre der blotter sig smiley smiley smiley

Kommentér på:
Nye navne på Nørrebro...

Annonce