{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Dobbelt Moral. {{forumTopicSubject}}

Det gør mig så forstemt at være vidne til alt det had i religionens navn, som finder sted for tiden.
Der gives udtryk for at vestens ungdom og såmænd også os andre vantro er dekadente. Vi dyrker musik og drikker alkohol og ikke mindst så er vi promiskuløse i vores levemåde. Sex er et udtalt emne når vi skal dømmes i deres optik.

Så læser jeg et link i dag om hvad der sker i Iraq Sinar.
Der er fundet en massegrav med 80 kvinder der er blevet henrettet inden IS. trak sig tilbage fra bomber og huseren i området.

De kvinder der ligger i graven er alle mellem 40-80 år. Alle piger under den alder bliver brugt som sex slaver eller solgt for pengenes skyld.
Hvad er det for en Moral, Pædofile har frit slag.
Men vores ungdoms påklædning med lårkort mode tillader de sig at nævne som en opfordring til utugt,
Meget mærkelig udlægning af det som man kalder moral.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dobbelt Moral.
  • #1   16. nov 2015 Øhh k,isser.
    Blander du ikke flere kilder sammen her?
    Jeg kan finde en artikel fra Sinjar - hedder den altså fra 11 nov. fra tv2:
    http://nyhederne.tv2.dk/2015-11-15-massegrave-fyldt-med-lig-af-kvinder-og-boern-fundet-i-irak
    og så en fra den korte avis fra 2014 som omhandler bortførelse af kristne kvinder som sexslaver, men der er stor forskel på de 2 artikler.
    Har du måske et link til en artikel som forbinder de 2 hændelser?


  • #2   16. nov 2015 Hvad hvor hvem,?? drabene er sket her eller der??? og jeg tror at de kvinder og småpiger det gik ud over måske er lidt ligeglad med dato og sted. Tænk at hæfte sig ved lige det, Underligt efter min mening.

  • #3   16. nov 2015 Det er muligt du ikke forstår det kisser, men hvis man blander 2 historier hvoraf den ene omhandler faktiske mord - som omhandler en gruppe som slet ikke er kristne, men tilhører en gruppe der hverken er kristne eller muslimer sammen med en historie som ikke er verificerbar så har man pludseligt en historie nr. 3, som så bare ikke eksisterer.
    Det bliver så en manipulation, men desværre uden sandhedsværdi.


  • #4   16. nov 2015 Sådan ungår man at forholde sig til problemstillingen, Kisser.....
    Hvis EWS finder fejl i kilder, så er problemstillingen ikke eksisterende.
    Så kan du lære det :D. smiley


  • #5   16. nov 2015 Et strålende eksempel på dobbelt moral smiley

  • #6   16. nov 2015 Du er et fæ markgreve.
    Jeg har 2 kilder som skriver om 2 forskellige begivenheder.
    Kisser har INGEN kilder overhovedet, men en historie.
    Men du er åbenbart for dum til at fatte det.


  • #7   16. nov 2015 smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #8   16. nov 2015 Så så Erik ro på, selvfølgelig har jeg en kilde, jeg kan henvise dig til Rudolfs tråd der hedder "Terror" Der har O.S. sat et link ind, hvis du er medlem af den gruppe kan du læse det der.

    Hvorfor skælder du ud på markgreven, han har ikke skrevet i denne tråd.


  • #9   16. nov 2015 Nå ja ok - det var kattebilledet - det er naturligvis elena.
    Undskyld markgreve.


  • #10   16. nov 2015 I tråden "terror" har OS kun indsat et link nemlig dette og det handler om Søren Espersen kisser.
    http://politiken.dk/udland/fokus_int/terroriparis/ECE2931892/soeren-espersen-fra-df-er-blevet-meldt-til-politiet-for-at-opfordre-til-terror/


  • #12   17. nov 2015 Tusind tak For hjælpen O.S. Det var pænt af dig. smiley smiley

  • #13   17. nov 2015 Jamen kisser altså.
    Det var jo netop det jeg skrev om.
    Du blander 2 historier sammen.
    Massegravene i Sinjar med kvinder, som jo IKKE er kristne, men en minoritet i Syrien især bosat omkring Sinjar og så Den korte avis' historie om bortførelse af kristne unge kvinder som sexslaver.
    Den sidste ved jeg ikke om nogen kan underbygge med vidneudsagn, men skidt med det for der er masser af beviser på alle mulige nederdrægtigheder begået af IS.
    Prøv nu at forstå det.
    Det tjener intet formål at "fabrikere" historier som ikke kan verificeres - det forplumrer blot, hvis der en dag kommer en mulighed for et retsopgør med skiderikkerne så vil jeg se frem til det, men i den slags sager er det uhyre vigtigt at oplysningerne er krystalklare.
    Jeg kan naturligvis ikke afgøre hvad din intention er med det, men jeg har en mistanke om at det for dig mest drejer sig om at sprede mest mulig antipropaganda om muslimer og det synes jeg ikke tjener dig til ære.


  • #14   17. nov 2015 Erik, Der tager du fuldstændig fejl, jeg er ikke ude på at sprede noget som helst, jeg taler imod ondskab i det hele taget, det er sådan set ligegyldigt i hvilken del af verden disse ugerninger er begået. Det der for mig er det vigtigste af alt, er at det er en rendyrket ondskab, det er ikke i vores Europæernes ånd, vi er fredelige og vil gerne leve i fred og fordragelighed, det skræmmer mig når der henrettes uskyldige mennesker om det er i Irak eller Paris er lige slemt. Du har totalt misforstået mit emne når du tror at jeg udelukkende er ude på at sprede dårlig propaganda om IS. For se min ven, det klarer de udemærket selv, jeg har lidt svært ved at du ikke kan se hvor jeg vil hen med den dobbelt moral der ligger i deres ugerninger, Du går efter hvilke links der beskriver hvad og hvor, Er det sådan set ikke ligegyldigt, det er den rendyrkede ondskab der finder sted i religionens navn, der skal diskuteres, Og alt andet er efter min mening pedanteri.

    Vi skulle gerne kunne leve efter vores egne normer i Europa, uden at blive slået ihjel.


  • #15   17. nov 2015 Der var vidner til at Yazidi kvinderne blev brugt som sexslaver og myrdet.

    Officials found the site of the mass grave based on information from young women enslaved by ISIS who claimed to have witnessed the execution of dozens of Yazidi women before later escaping.......
    "It seems that the (ISIS) terrorist members only wanted young girls to enslave," Hajji said, referring to the extremists using women as sex slaves who can be bought and sold.


  • #16   17. nov 2015 Ja det er forfærdeligt, tænk på de piger der er udsat for det. Jeg kan ikke beskrive hvordan jeg får det indvendigt når jeg tænker på det. smiley smiley

  • #18   17. nov 2015 Elena.
    Du indsætter et citat.
    Kunne du for katten ikke indsætte kilden. Det er jo umuligt at validere værdien hvis ikke man kender kilden.
    Nettet vrimler med både seriøse og useriøse udtalelser - mest de sidste, så et løsrevet citat fra ikke kendt kilde er intet værd.


  • #19   17. nov 2015 de citater som jeg har indsat er fra O.S' link! Har du ikke læst det?
    Hvorfor tror du at O.S har indsat linket?


  • #20   17. nov 2015 Nå ja kisser ret skal være ret.
    Jeg indlæste i dit oplæg at du mente kristne unge kvinder.
    Det kan jeg se at du faktisk ikke gjorde.
    Jeg husker ikke rigtigt længere hvorfor jeg troede det - måske har jeg fået blandet 2 tråde sammen så undskyld min fejltagelse.


  • #21   17. nov 2015 Erik Hvad er egentlig forskellen på om kristne piger bliver udsat for slaveri og Sex misbrug, Kontra Muslimske, Jeg skelner ikke i hvad religion de tilhører, men i deres fornedrelse og mishandlingen af dem.
    Ps Jeg godtager din undskyldning.


  • #22   17. nov 2015 Ingen overhovedet kisser.
    Jeg ønskede blot ikke at det med religion skulle blandes ind i det specielt ikke hvor det med tro kunne bruges til yderligere at piske en stemning som vi jo begge ved ofte er sket i den hjemlige debat, men det gjorde fu jo se heller ikke. smiley


  • #23   19. nov 2015 Jeg kan ikke komme på nettet. Venter computer mand i morgen. Jeg kommer til at savne jer allesammen. Dette er skrevet fra min iPhone. Vi snakkes ved 👍:D❤️

Kommentér på:
Dobbelt Moral.

Annonce