{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.635 visninger | Oprettet:

Nekrolog over Demokratiet. Pr. Vers. {{forumTopicSubject}}

Hvor blev du af, mit Demokrati
Du ligner et halv råddent lig
Sig mig er du bare gået i hi
Da pamper vældet kom forbi.

De bruger spin og oral energi
For at sige ting som folket kan li,
Men over for sandheden har de fobi
de vil hellere hinanden goder gi

Tilbage med lortet står Du, jeg og Vi
Med omsorg og hjælp er det nu Forbi
Så farvel da du gamle Demokrati
En tåre der falder for dig ku vi Li.


Inspireret af de sidste års oplevelser med politikerne i vores land.
Shame on you. Kisser.D.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nekrolog over Demokratiet. Pr. Vers.
  • #1   1. okt 2015 Det er vel noget med at sætte krydset det rigtige sted

  • #2   1. okt 2015 Britta, jeg ville ønske at det var så enkelt, men efterhånden kan man på ingen måde forudse hvem der vil forhandle læs" Give Lidkøb" på deres holdninger.

    Kagerne bliver melet men af de forkerte grunde, ikke til gavn for Os. Jeg må indrømme at jeg ikke har de store forventninger til deres evner, på Borgen. smiley smiley


  • #3   1. okt 2015 Ja det vil jeg nu påstå at det har ret meget betydning, hvor man sætter sin stemme. Men når det er sagt, så kommer det i høj grad også an på, hvor man får sine informationer fra.

    Men den der højredrejning, som det handler om, den er jo udbredt over det meste af Europa. --- Det er jo også der, problemet i høj grad ligger


  • #4   1. okt 2015 Britta.

    Nej højredrejningen er ok, men politikerne følger den ikke til dørs, ellers havde grænserne været lukket nu, og alle flygtningene sparket tilbage hvor de kom fra.


  • #5   1. okt 2015 Grænserne lukket???? Jeg har altså ikke lyst til at blive spærret inde bag høje hegn. Jeg foretrækker at have et godt udsyn - det ligner mere demokrati i mine øjne smiley smiley smiley

  • #6   2. okt 2015 Tak Kisser, for et meget smuk digt. Og tak Britta,for bemærkningen om at aætte sin stemme det rigtige sted.
    Desværre dukker Markgreven så op og forplumrer det hele. Det er jo netop folk som ham og hans ligesindede, der har sat demokratiet ud af kraft, idet det hans repræsentanter på tinge,var dem der pegede på Løkke Rasmussen, valgets største taber som, forhandlingsleder. Derved lykkedes det at få alle de asociale love indført, som nu gør livet surt for de svageste i vort land.


  • #7   2. okt 2015 Tak Sven. smiley smiley smiley smiley

  • #9   2. okt 2015 Det er naivt at tro, at man kan standse en folkevandring. Så er det lige gyldigt, hvor blå man er. Det har alle blå partier indset, undtagen DF.

    Næh, nu går al ting ad helvede til.

    Først hæver man fattigdomsgrænsen, hvorefter man gør almindelige mennesker fattigere og dermed mere syge.

    Samtidig skal der spares på stort set alle velfærdsområder. Sundhedssektoren, Uddannelsessektoren og ældreomsorgen. og det er mærkeligt at mange ældre ikke kan indse, at de holder på den forkerte hest.


  • #10   2. okt 2015 Der skal ikke spares på Sundhedssektoren og ældreomsorgen tværtimod, så vil de få en pæn sum at gøre godt med, derimod skal der spares på børnene, de får ikke alle de pædagoger, som de røde havde bestemt, de skulle have, og det går nok også alligevel, der bliver jo flere og flere ældre, så det er da rimeligt, at give en pæn pulje til dem.

  • #12   2. okt 2015 Jeg fatter ikke Sven, at Jer fra Enhedslisten, og hvor i ellers står på venstrefløjen tror, at pengekassen i Danmark er bundløs.

    Jeg har set plakater ude i byen, hvor der står, alle flygtninge skal hjælpes....

    Du gode Gud, vi snakker om måske 20 millioner der vil til Europa, blot fra Syrien, og det er ikke hvilket som helst europæisk land de vil være i!!!

    Skal vi lade dem komme ind og ødelægge vores land?
    Det er det der vil ske, vores kulturer er så forskellige, og deres religion og tro er stærkere end vores.

    Jeg er aldrig blevet overfaldet af en dansker, men som du husker Sven, blev jeg det af 3 indvandrere, det har vi snakket om.

    Deres sprogbrug er ekstremt. - I dag stod der nogen foran tankstationen så en bil ikke kunne komme ind, og han gav et dyt. - Modvilligt flyttede de sig med fuck fingeren til følge og råbet: Fucking bøsse.
    Det har jeg aldrig hørt fra etniske unge danskere.

    I Malmø springer bomberne, 40% er af anden etnisk herkomst end svensk, og visse steder tør folk ikke gå ud om aftenen.

    Hvor meget af denne råddenskab skal vi lukke ind i landet, før du er tilfreds?

    Hvad er det du vil give videre til vores børn???


  • #13   2. okt 2015 Jeg skrev forkert.Man ophæver fattigdomsgrænsen, så man frit kan gøre folk fattigere. Se, bare i dag, hvor man tager boligsikringen fra ægtepar på kontanthjælp. Det vil ramme 20000 borgere. Venstre indrømmer selv, at øvelseningen effekt har.

  • #14   2. okt 2015 HVORFOR KAN MAN IKKE SE, HVILKEN GRUPPE TRÅDEN HER ER SKREVET I ???

  • #15   2. okt 2015 Den er ikke skrevet i nogen gruppe, den er skrevet ude i Forummet.

  • #16   3. okt 2015 Jeg får nok aldrig et direkte svar fra Sven, det var dog ham der trak mig ind i debatten.

    Hvilken fornøjelse vil vi/de få af at indsluse tusindvis af flygtninge, og lade landet gå rabundus.
    Vil det være godt for nogen overhovedet?

    Det er jo det der vil ske, du snakker selv om beskærelser i kontanthjælp.... Mon den bliver mindre hvis vi tager et par hundrede tusinde flygtninge ind?

    Forklar mig nu hvad det er du vil Sven, hvor skal pengene komme fra?


  • #17   3. okt 2015 Det er jo ikke kun Danmark, vi skal jo samarbejde i hele Europa om de der flygtninge.
    Men det er jo de samme, som dem der er trætte af indvandrer, der blokerer for et godt samarbejde i hele Europa.
    Dvs. de træder sig selv over tæerne


  • #18   3. okt 2015 Så snakker du om hele lande, Britta - hvor er der mange forfærdelige mennesker i EU - DK har retsforbehold og godt for det, ville du leje et par værelser ud til disse såkaldte "flygtninge" ??

  • #19   3. okt 2015 Det tror jeg ikke jeg kan svare på før, jeg står i situationen.

    Men jeg kan da fortælle, at da min datter for snart 20 år siden - eller 18 år der omkring var kæreste med en indvandrer dreng, da inviterede jeg både ham og hans kammerater inden for - de har været omkring 11 - 15, 16 år drengene og pigerne der i en længere periode kom her stort set daglig --- det var 2. generationsflygtninge drenge - de fleste af dem var palæstinensere fra Libanon - i Libanon var de flygtninge , så det har de vel også været her.
    Og der var ikke andre af de voksne, jeg kendte, der inviterede dem indenfor.

    Det har givet mig en viden, som jeg ikke ville være foruden


  • #20   3. okt 2015 Alan! Jeg har helt sikkert trukket dig ind denne tråd. Jeg aner ikke selv, hvordan jeg er kommet et så afskyeligt sted hen.

    Men det er rigtig nok, at demokratiet i Danmark er røget ad helvede til, og det er ikke flygtningenes skyld.

    Jeg skal dog svare dig på dine to sidste spørgsmål:

    Vi har naturligvis ingen fornøjelse, nærmere forpligtelse, til at hjælpe folk i nød. Og det går vi ikke rabundus af. Derimod er det afsindigt dyrt at sende bombefly ned og bombardere i områder de kommer fra.

    Og bringe folk under fattigdomsgrænsen er ikke flygtningenes skyld, men simpel blå politik.

    Jeg fatter overhovedet ikke de argumenter du bringer i marken, Og vi er helt ude hvor det begynder at gøre alvorligondt, når Jetset sætter spørgsmål ved om det overhovedet er flygtninge.




  • #21   3. okt 2015 Britta.

    Du snakker sort.

    Var din datter perker luder, eller hvad er det du vil fortælle?


  • #22   3. okt 2015 Sven.

    En flygtning koster ca. 1 million om året.....

    Så kan du selv begynde at gange og dividere...... Der er nok en grund til at man nu jagter kontant hjælps modtagerene, tror du ikke?


  • #23   3. okt 2015 LÆS HVAD DER STÅR

  • #24   3. okt 2015 HVOR????

    Citer!!!


  • #25   3. okt 2015 Dumme spørgsmål besvares ikke smiley smiley

  • #26   3. okt 2015 Nej....

    Alle burde efter min mening skydes ved grænsen....

    Så jeg vil skide på dine spørgsmål..


  • #27   3. okt 2015 Alan! Du er i sandhed en vismand.

  • #28   3. okt 2015 Jeg synes du skulle sætte dig ned ved grænsen ogskide.

  • #29   3. okt 2015 Sven.

    Prøv at tænk længere end til din næse tip!!!

    Vil du smadre Europa?

    Tænk længere end 5 år frem, prøv med 100 år!!!


  • #30   3. okt 2015 Hvis der er noget jeg har lyst til at skide i, er det i munden på dig, og jeg ville drikke mig så fuld, så det du fik, var så tyndt som øllebrød.

  • #31   3. okt 2015 Det er uomtvisteligt, jeg kan ikke følge din tankegang, og jeg tvivler på du har een.

  • #32   3. okt 2015 Så kom vi ned på DF-planet.

  • #33   3. okt 2015 Sven...

    Min tankegang?

    Du har jo ingen.....

    Du gav op efter 2 træk i skak forummet,......

    Du kan jo ikke tænke en tanke til ende, du kunne ikke engang tænke et træk forud.....

    Du er den dårligste skak spiller jeg kender....

    Jeg konkluderer at du er dum!!!


  • #34   3. okt 2015 Hvad er der galt med DF?

    Du er på EL planet......

    FØJ!!!


  • #35   3. okt 2015 Du er en værdig DF-repræsentant. Du skulle læse skaknovelle af Stefan Zweig. Det er en ganske tynd bog.

  • #36   3. okt 2015 Sven.

    Er det ikke noget med en amatør, der udfordrer verdensmesteren på et kryds togt?

    I så fald har jeg læst den!!!

    Og hvad ville du så med det?

    Forhold dig til det jeg skriver istedet, men du har måske ingen børn, eller er ligeglade med dem!!!


  • #37   3. okt 2015 GODNAT.

    Jeg logger af nu!!!!


  • #38   3. okt 2015 #20 - disse "flygtninge" vi her snakker om, har jo været igennem jeg ved ikke hvor mange lande, så de er bestemt ikke flygtninge, de er migranter, så ja, jeg giver dig ret i, at det er et alvorligt problem.

  • #39   4. okt 2015 Jeg bliver sq lidt forstemt, over den retning denne diskussion har taget, det fyger med ukvemsord og nedvurderinger, og det på et meget lavt plan.
    Generaliseringer mangler der heller ikke.
    Sven dog den havde jeg ikke lige set komme," på DF," plan, hvad er nu det for noget .Du mener at alle er halv hjerner hvis de har stemt DF. Det vil sige at ca 1 tredjedele voksne Danskere er tabere. Det er en Generalisering der vil noget.

    Markgreven, altså du er normalt lynende intelligent, det latrinære er slet ikke dig, du er da ellers god verbalt, Hvorfor skal vi så have smidt de billeder på vores nethinder. Og alle der omgås indvandrer er ikke ludere, hvad tror du ikke Britta føler når du skriver sådan. ja jeg ved godt at jeg revser jer men denne tråd blev ikke skrevet til at tilsmudse andre.

    En debat handler ikke om at få ret, den handler om at høre og blive hørt. Jeg er da nogen gange blevet forundret og måske ligefrem omvendt af en diskussion, det er ikke altid at det kun er ens egen mening der er rigtig.

    Jeg kan forstå at du markgreve har været ude for en meget traumatisk oplevelse med nogle indvandrer drenge, og klart at det farver dine holdninger til dem.
    Det gør mig ondt på dine vegne.

    Sven du er meget diskriminerende overfor en anden gruppe mennesker, nemlig DF. Man skal ikke sætte folk i bås, der er mange højt begavede DF ere.

    Istedet
    for at kaste med mudder skulle i tage en diskussion om vores "lederes" valg af forskellige ulogiske fremgangsmåder.

    1. Udlicitering af ældreplejen til privat regi.
    2. Besparelser af rengøring på hospitalerne.
    3. Besparelser på ALT, på nær deres egen løn og pension.

    Det var faktisk det mit lille digt handlede om.


  • #40   4. okt 2015 Du har ret Kisser.

  • #41   4. okt 2015 Ja kisser han må ha det skidt markgreven, når han kan finde på at opføre sig på den måde. Stakkels mand smiley smiley smiley

  • #42   4. okt 2015 Sven du er meget diskriminerende overfor en anden gruppe mennesker, nemlig DF. Man skal ikke sætte folk i bås, der er mange højt begavede DF ere

    Synes du?


  • #43   4. okt 2015 Jeg har det ganske glimrende!!!

  • #44   4. okt 2015 Hvad jeg synes Sven i den sammenhæng er sådan set ligegyldigt. men du kan ikke tage en menneske masse på flere tusind og påstå at de alle er hjerne døde. Det er ualmindeligt generaliserende. smiley smiley

    Markgreve, det er jeg ikke i tvivl om.


  • #45   4. okt 2015 Jeg er selvfølgelig ked af jeg lader mig provokere, og falder til latrinære udtryk. - Men når folk er så fuldstændig ligeglade med dette lands og landets etniske borgeres fremtid, lader jeg mig rive med, og jeg lover ikke, at det ikke kan gentage sig.

  • #46   4. okt 2015 PS.

    Det er jo så nemt for en olding på 78 år, eller for den sags skyld mig selv på 56, sagde hunden, at lege barmhjertige idioter, det er jo ikke os der får konsekvenserne at føle, der er vi jo døde for længst.

    Men Sven har måske noget der skal "ordnes", inden han skal stå til regnskab for Sankt Peter?


  • #47   4. okt 2015 Der er få mennesker, som har evnen til at se langt fremme i tiden, de fleste planlægger de næste tre måneder, op til et år, i deres liv, og er veldig tilfredse med det smiley Sagt af min psykologilærer.

    ligesom er der få mennesker, som er habile skakspillere, og kan "se" flere træk frem !


  • #48   4. okt 2015 Jeg er også bekymret for fremtiden, mine børn og børnebørns altså.
    Jeg har levet et godt liv så skidt pyt med det. Det bliver ikke lettere af at der er økonomiske nedskæringer på alle fronter, og samtidig en tilførsel af andre folkeslag der vil vanskelig gøre den omsorg og hjælp til alle samfunds lag, som vi Danskere er vant til, for lige meget hvor meget vi diskuterer de forskellige politiske holdninger, så står et ganske klart, Kassen er tom, og hvor skal pengene komme fra. smiley smiley


  • #49   4. okt 2015 mere præcist kan det ikke siges, Kisser, såvidt jeg kan se er de unge og de ældre der bliver hårdest ramt af nedskæringer smiley smiley det giver anledning til mange alvorlige bekymringer smiley

  • #51   5. okt 2015 Jamen, Jamen Kisser. Kassen erjo ikke tom, og det skal den heller ikke være. Tag nu eksempelvis Claus Hjorth Frederiksen, der efter valget råbte så alle kunne høre det, at han havde overtaget en statskasse, der var gabende tom. Det viste sig, at der lå 31 mia kroner i den, og det konfronterede den tidligere finansminister ham med i fjernsynet, ogher blev Claus Hjorth en skygge af sig selv, da han skulle forklare. To dage efter, foreslig Løkke Lars, at topskatterne skulle lempes, det ville han næppe foreslå, hvis kassen var tom. Og det er sådanne folk DF holder til ilden. Og dem stemmer folk på. i deres iver, for at få bomme og bevæbnede styrker ved grænsen. Det er efter min mening hamrende dumt. Desuden står det klartt, at det er den mindst begavede del af befolkningen, der stemmer DF. Og Tulle og den øvrige ledelse i partiet, turde ikke tage regeringsmagten i partiet, fordi de udmærket ved, at de ikke kan holde asylansøgerne ude, som de havde lovet.

  • #52   5. okt 2015 Og du er hamrende "klog" Sven, det du vil tro på og som passer i dit kram tror du på og resten nedgør du, når det så er sagt, så kunne du måske dokumentere din påstand om, at DF's vælgere er mindst ubegavede, så vi kan begynde at tage dig alvorlig.

  • #54   5. okt 2015 Dansk Folkepartis vælgere skal være glade for, at hovedparten allerede er danske statsborgere.

    For hvis de kom til Danmark og søgte om dansk statsborgerskab, ville hver tredje DF-vælger dumpe den omdiskuterede indfødsretsprøve - og dermed blive nægtet dansk statsborgerskab.


    Der kan naturligvis blive svært at dokumentere min påstand, men ovenstående viser hvor jeg vil hen.

    Desuden var jeg som valgtilforordnet ude på et plejehjem, der havde en såkaldt beskyttet,aflåst afdeling. Her var beboerne misbrugere af fortrinsvis alkohol. Og selv om afstemningen var hemmelig, gjorde de mest højrøstede ikke nogen hemmelighed af, at de stemte DF.

    Endvidere, har jeg læst en artikel Ugebrevet A4 om, at DFs vælgersucces skyldes, at deres budskaber er enkle og letfattelige og nogen vil kalde dem populistiske.


  • #60   5. okt 2015 Sven ::: Nu bliver jeg altså ked af det, du bruger en type mennesker der allerede ligger ned som demonstrations model for Df. vælgere, det er da en forfærdelig måde at diskutere på. Der må jeg sig at min moral er for høj til at drøfte på sådant et plan.

    Forøvrigt handlede min tråd ikke direkte om Df, eller El, eller Venstre, O.S.V.
    Den handler om de rævekager politikerne i en samlet enhed, og handel og vandel forhandler om, min tråd handler om de følelser og tanker der går igennem en når man hører navnene, Holst, Løkke, Thorning; skal jeg fortsætte.
    Samtidig handler det om den lille ældre dame der blev helt konfus, hendes hjemmehjælper dukkede ikke op, og grunden til det var at firmaet var gået fallit. Og grunden til det var at jobbet havde været udliciteret til lavest bydende, og tilbuddet havde så igen været så utopisk lavt at firmaet ikke kunne klare at udbetale løn. Lirum larum, det gik ud over den lille konfuse ældre dame, Sig mig engang Sven tror du kun at det er Df, politikere der er uintelligente, står de alene med alle de idiotiske nedskæringer eller tror du at der er flere der også har nedskæringer i den øverste del af hovedet. Jeg bliver så irriteret over at man skal sætte folk i bås,

    Der burde være en regel for politikere, de skulle 4 år på arbejdsmarkedet før de kan sidde på Borgen, så fik de måske lidt realisme ind i knolden, de kommer lige fra børnehaven af og aner ikke en rygende fis om den virkelighed vi andre "normale" gulv fræsere lever i.


  • #61   5. okt 2015 Hvor er det morsomt at læse Sven og Erasmines kommentarer, de mener begge at være åh så kloge.... smiley

    Jeg fandt lige et parti skak de to spillede forleden.

    1. f4, d5
    2. g4, Dh4 mat.

    Når kloge hoveder spiller, kan tingene gå meget stærkt, også for stærkt.



  • #62   5. okt 2015 Hej Kisser! Jeg er på alle punkter enig med dig. Hvis du læser din egen tråd, kan du se hvor filmen knækker.



  • #63   5. okt 2015 Okay Sven Det vil jeg gøre i morgen, er så træt lige nu. Sov godt. smiley

  • #64   5. okt 2015 Filmen knækkede i indlæg #6 - med dine sædvanlige nedladende indlæg, du er ikke her for en sober debat, kun for at skabe ballade smiley

  • #66   6. okt 2015 Jeg tror at det var markgrevens pointe Curt, smiley smiley

  • #68   6. okt 2015 Nu skærer jeg det lige ud. Man skal være intelligent for at vide at de træk ikke kan lade sig gøre, markgrevens konklusion er at bemeldte 2 personer ikke ved det. Kan du nu se poienten. smiley smiley

  • #69   6. okt 2015 Skak trækkene kan skam lade sig gøre, det er kort notation.

    Men jeg forsøger at gøre det lidt lettere.

    1. Hvid spiller bonden fra f2-til f4.
    Sort svarer med bonden fra d7 til d5.
    2. Hvid spiller bonden fra g2 til g4.
    Sort sætter mat med Dronningen fra d8 til h4.

    Altså.
    1. f2-f4, d7-d5
    2.g2-g4, Dd8-h5++

    Jeg brugte bare den korte notation, hvor det kun er brikkens placering der nedskrives.
    1. f4, d5
    2. g4, Dh5++

    Capice? smiley


  • #71   6. okt 2015 Jeg må hellere sætte et skakbræt ind, så du bedre kan følge med Curt.



    profilbillede
  • #72   6. okt 2015 Det sjove det det hele er, at det kun er sort der kan sætte hvid mat i 2 træk, og ikke hvid der kan gøre det. smiley

  • #73   6. okt 2015 Ja hvad kan der ikke ske i en tråd, lige pludselig spiller vi skak, Morsomt og tankevækkende, ikke mindst de træk Greven beskriver, jeg må så også være dohm, forstår NADA. smiley smiley smiley

  • #74   6. okt 2015 Det er selvfølgelig e5 der er sorts første træk, men det burde jo ikke skabe disse komplikationer. smiley

  • #75   6. okt 2015 Ikke hvis man kan spille skak, jeg har aldrig lært de, smiley smiley smiley

  • #77   6. okt 2015 smiley

  • #78   6. okt 2015 Jeg formoder du bliver gladere for dette.



    profilbillede
  • #79   6. okt 2015 Tag nu den hvide bonde på f2 og flyt den 2 frem til f4, så spiller vi partiet sammen.

  • #81   6. okt 2015 Selvfølgelig er det det, og ved du hvorfor?

  • #82   6. okt 2015 det hjælper hvis man spiller skak, man kan også spille skat, men så får man bonus på en anden konto smiley smiley smiley smiley

  • #84   6. okt 2015 Men hvordan kunne denne notationsfejl give dig så store problemer?

    Hvis du har spillet skak i så mange år, må du jo vide at sort kan sætte hvid mat i 2 træk....

    Du kunne jo bare have rettet trækket, istedet for at gå ud i en lang diskussion. smiley


  • #87   6. okt 2015 Problemet med det første er, at feltet er hvidt nederst i venstre hjørne.

    Jeg googlede bare et skakbræt og opdagede det først da jeg satte det ind, men synes så det var hamrende morsomt, at jeg ville lade dig koge over det. smiley


  • #88   6. okt 2015 Hvorfor fanden skrev du ikke bare at e5 skulle være d5, istedet for denne kæmpe debat om kejserens skæg?


  • #90   6. okt 2015 Jeg indrømmer ikke at en trykfejl mellem "e" og "d" er at jokke i spinaten, du har bare kørt en idiotisk lang diskussion om ingenting.

  • #92   6. okt 2015 Ja,...

    Videre, d5 skulle være e5.

    Du gør simpelthen folk rundtossede med dit ordkløveri.


  • #94   6. okt 2015 Nu er der snart gået 30 indlæg med at rette en notifikationsfejl, der kunne være gjort med 1 indlæg.
    Jeg kan ligefrem høre dig sidde og klukke af grin, over jeg hoppede på limpinden og gad diskussionen.
    Det er forøvrigt ligegyldigt, for Sven kan ikke spille 2 træk alligevel, og Erasmine er kun til ludo.

    Over and OUT!!!


  • #96   6. okt 2015 Alle mine fejl?



  • #98   6. okt 2015 Det er den samme fejl du gentager. smiley

    #71 er for så vidt ikke en fejl, jeg lod den stå for at irritere dig, ellers havde jeg slettet den. smiley smiley


  • #100   6. okt 2015 Næhhh...

    Du tænker sikkert på skomagermatten, den er der nogen der hopper i.

    Det er kun idioter der laver en "selvmat", som den vi har diskuteret.


  • #102   6. okt 2015 Næh, lad du det bare stå, jeg lavede en trykfejl mellem "e" og "d", og det er det.

    Nu vil jeg se fjernsyn.

    Godnat.



  • #104   6. okt 2015 Glimrende idé!!!! smiley

  • #106   6. okt 2015 Det vigtigste er at de fatter pointen, ikke en skrivefejl. smiley

  • #108   6. okt 2015 Så har de sikkert også skrevet forkert i deres notifikationer, det er faktisk ikke første gang jeg har gjort det. Selv som mester spiller kunne jeg skrive forkert, men det kunne mine skak kolleger sådan set også, og ofte var der notifikations fejl i skakbladet fra DSU, så meget for din nedladenhed.

  • #111   6. okt 2015 Men det kan du jo se.... Min slut
    rating da jeg stoppede som turnerings spiller, lå på omkring de 2000.

    Hübner har sat sin dronning i slag, ikke kun en gang,,,,, smiley


  • #113   7. okt 2015 Nu har i to skak "mestre" brugt 50 kommentar bokse i et debatoplæg der intet har med skak at gøre. Og i gentager jer selv om og om igen.
    Kan i ikke åbne et emne hvor i kan diskutere de forskellige skak træk.
    Så vil jeg blive glad. smiley smiley


  • #115   7. okt 2015 Curt , det er ikke nødvendigt, bare i holder op med jeres disput. Men tak for tilbudet. smiley

Kommentér på:
Nekrolog over Demokratiet. Pr. Vers.

Annonce