{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  regler for tattoo i dk
  • #1   21. jan 2010 Fordi de ik må være synlige.

• #2   21. jan 2010 Fordi der sikkert stadige er folk der føler sig stødt over dem. Og tænk hvis sådan en person gik ind i f.eks en tøjforretning og der står en "rocker" derinde med tatoveringer på hænder og i hoved, tror du så det vil være en behagelig følelse for kunden?

• #3   21. jan 2010 Jocob bb . . det har da ikke noget med spørgsmålet at gøre , tro han mener hvorfor man ikke må blive tatoveret på hænder og hals

dalle de må godt være synlige , tro bare det for at sætte en eller anden grænse for det

• #4   21. jan 2010 Ja men det hjælper jo ingenting at de laver de regler for de bliver jo ikke overholdt, kender mange med tusser på hænder og føder og i ansigt. så sys ligeså godt de ku droppe det. for man gør jo altid som man vil.

• #5   21. jan 2010 Hmm, Jeg har fået lavet en på min højre hånd... Og skal have kavet en i nakken og på foden... Og de kan jo ikke dækkes om sommeren.... Om vinteren kan foden dog dækkes af en strømpe.... Men jeg synes som Louise W siger, at de ligeså godt kan droppe den regl.... Alle tottoo forretninger laver det sku da... har da ikke været inde i endnu hvor jeg har hørt de ville sige nej til på foden..

• martin h
    martin h Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 236
    #6   21. jan 2010 tror det har noget at gøre med at det sender nogen forkerte signaler.. men kender en del med tattoos på hænder og i fjæset og ingen af dem er psyko eller noget. så forstår det egentlig heller ikke rigtig

• TDK `
    TDK ` Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 31
    #10   21. jan 2010 kender mange der er tattoveret, både på hænder og i ansigtet. de er også af rocker typerne.

Men loven om tattooveringer som ikke kan skjules er en gammel lov, indført af en tidligere konge, kan ikke lige huske hvem, som selv havde tattoveringet. Men det er fordi det kan virka anstødende på nogle mennesker. især den ældre generation.

Men noget helt andet er at jeg ikke kan se den helt store forskæld i det, og så have pircinger i hele hovedet...

• #12   21. jan 2010 Tror at det var en gammel lov at man ikke måtte blive tusset på hovede og hænder. Jeg er da lige blevet tatoveret op af min venstre pegefinger, og det sagde de ikke noget til.. (Tatoo Nation i Randers)

• #13   21. jan 2010 Jeg har en på hånden er jeg er altså ikke psyko...

• #15   21. jan 2010 Jeg har på hænderne og halsen men i sidste ende er der jeres tusmester der bestemmer, og der er jo nok forskel på om anette vil ha en rose på foden eller brian der vil ha et nazi kors på hånden!!

• Kamilla K
    Kamilla K Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 17
    #17   21. jan 2010 Anette - Det er skam lovligt på foden. :o) Du har sikkert ligesom jeg hørt modsat, men der var engang en som sendte mig reglerne og faktisk er det hånden og ud, halsen og op. :o)

Dog mener jeg en tatovør med respekt for tatoveringsverden siger nej til disse ulovlige opgaver. Gjorde min tatovør ihvertfald fordi måske det koster 500-2500 at tatovere hånden men bøden err 75.000 kr. for det. Og er det en tilfreds kunde værd? NEJ !

Jeg tror det handler om at præsentation overfor andre mennesker. Men der er en lov du måske kan søge efter.

• #19   21. jan 2010 Louise W

citat : så sys ligeså godt de ku droppe det. for man gør jo altid som man vil.

Flot tankegang. Lad os også fjerne al anden lovgivning med hensyn til kriminalitet, for folk gør jo alligevel altid som de vil...

DOOH!

• #21   21. jan 2010 Lov om tatovering.

VI FREDERIK DEN NIENDE, af Guds Nåde Konge til Danmark, de Venders og Goters, Hertug til Slesvig, Holsten, Stormarn, Ditmarsken, Lauenborg og Oldenborg, gør vitterligt: Folketinget har vedtaget og Vi ved Vort samtykke stadfæstet følgende lov:

§ 1. Den, der tatoverer en person under 18 år, straffes med bøde eller hæfte, medmindre højere straf er forskyldt efter den øvrige lovgivning.

Stk. 2. På samme måde straffes den, der tatoverer en person i hoved, på hals eller på hænder.

§ 2. Loven træder i kraft den 15. juni 1966.

§ 3. Loven gælder ikke for Færøerne og Grønland, men kan ved kgl. anordning sættes i kraft for disse landsdele med de afvigelser, som de særlige færøske og grønlandske forhold tilsiger.

Givet på Christiansborg slot, den 8. juni 1966.

Under Vor Kongelige Hånd og Segl.

FREDERIK R.

LOVEN GÆLDER STADIG!! men ja der er nogen der godt vil tusse de steder.

• #22   21. jan 2010 vis det er for at se ordenlig ud, hvad så med dem med 40 piercinger i ansigtet.

giver jo ikke nogen mening

• #24   25. jul 2013 Så er det jo heldigt det ikke er særlig svært at finde en der vil Freja

Kommentér på:
regler for tattoo i dk

Annonce