Sætningen;"Hvad laver du?! {{forumTopicSubject}}
Går ud fra det er mode, fordi at SÅ mange konsekvent dagligt skriver det.
Okay derude. Vær ærlige.
Hvor mange modtager jævnligt/dagligt følgende:
Din ven: Heey søde
Dig: Hey du
Din ven: Hvad laver du?
Dig: Tja.. Ikke så meget.. Kigger på nettet osv? (og måske mere)
Din ven: Okay..
Dig: Hvad med dig?
Din ven: Ik så meget..
Helt ærlig..
Jeg sad for leden og snakkede med en veninde om, om hvorfor hun egentlig skriver sådan så ofte.
For mig, er det efterhånden mere en plage når folk skriver det, end det er ren fornøjelse og noget der gør at jeg får lyst til at svare langt og uddybende på det.
For ærligt, det virker satme som om det bare er noget folk efterhånden skriver, fordi de keder sig, og vil have man skal underholde dem med et eller andet crap.
For når man spørger modsat og til dem, er svaret som regl Altid noget kort - nogle gange langt.
Og giver det virkelig lyst til hver gang, at skrive noget langt til dem? Nej.
I mine øjne, skriver man kun til folk, hvis man har noget at sige, eller Virkelig interessere sig for hvad de går og laver, og ikke bare fordi man vil underholdes og derved starter med beskeden:"Hey søde, hvad laver du"..
Hvad synes I om at folk ofte skriver det?
Gør I det selv?
- Hvorfor?
Jeg kan godt se at man kan interessere sig for sine venner, ingen tvivl, men kan det så ikke nok blive gjort på en måde, der ikke virker så "lige gyldig"?
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 155
Jeg må da nok indrømme at jeg også selv kommer til det , men skriver jo så heller ikk til den samme person 20 gange om dagen , for det ved jeg da at jeg selv ville blive idiot af ..
Det væreste er hvis folk skriver
Eks ; Hey søde , laver du ?
Eks: Jeg ligger lige og ser en film , hvad med dig ?
Eks: Ikk noget ..
Det er for plat .. Så tænker man sådan lidt .. Øhh var der noget du ville , og det kommer jeg da også til at skrive til folk ... Det er så dybt latterligt ..
For mig der er det folk der er nysgerige .. Men som ikke selv ville svare på hvad de selv laver .. !!
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 114 Svar: 318
dec 2007
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 155
dec 2007
Melle - Vi lider vist af samme opfattelse/reaktion på det..
jun 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 137 Svar: 1.603
men jeg ka sku os komme til det engang imellem
hvis det er fordi jeg vil starte en samtale, men egentligt i bund og grund ikke ved hva fanden man ska skrive om :b
men dem der kun gør det fordi de keder sig,
de siger mig intet!
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 18
Hva så ? :b
dec 2007
Dem som gør det for at gøre det - please stay home.
Christian H - Du skal nok til at vende dig til at skrive med afsnit, altså linieskift. Det gør din tekst meget lettere og mere interessant at læse.
Men din mening har jeg også - Dem jeg selv også har skrevet det til, har også cuttet kontakten til mig delvist - i hvert fald skriver de sjældnere.
Dog er jeg lige glad og vender den om og siger - Var de overhovedet noget værd hvis jeg bare var deres pause-klovn?
- Nope !
dec 2007
dec 2007
Sætningen;"Hvad laver du?!