761 visninger
|
Oprettet:
stof til eftertanke {{forumTopicSubject}}
http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=22034
ved ikke om dette er blevet lagt ud før, men syntes folk skal se det engang, det blev oprettet på bilgalleri igår og håber folk forstår de betydninger af filmen,
har fornyligt selv været inblandet i et uheld, hvor en mand mistede følelsen fra hovedet og ned efter, skal dog siges det ikke var mig der var skyld i ulykken, men nåede at bremse så meget ned at jeg ramte banneret på motorvejen og jeg overholdt min hastighed !!!!
men se filmen, " stof til eftertanke"
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.344
Det rammer desværre nok ikke de få bilkegler med benz i blodet som tror de er supermænd. Køre uden rat, filme dødskørsel med mobilos, tuner sin 12 år gamle Golf med kinøjserdæk uden abs og vedligehold.
Vi andre bliver jo bare endnu engang bekræftet i at de selvsamme kegler gør det nødvendigt at lave kampagner som denne - der desværre ikke forstås af målgruppen ...
jan 2007
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
men der vil altid være nogen der ser igennem fingerne med disse ting, men det ikke kun fart filmen handler om,
opmørksomhed, fart, sikkerhedssele, og andre nødvendige ting som du skal kunne indse når du kører bil!
jan 2007
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 69 Svar: 334
har selv været i retten i dag for at vidne en ulykke
jan 2007
der er en der skriver
Burde klart sendes på tv2 i stedet for reklamen tag 10 af farten, denne film hænger ved!
jan 2007
ej nej nej
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Emner: 3 Svar: 185
¤ Trentemøller ¤ - har ret!
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.344
Øh ok. Man bør nok blive hjemme liggende i sin seng ... hvis og hvis og hvis. Vi kan ikke forlange andet end at folk kører ordentligt. At have 100% opmærksomhed på alt kan vi ikke forlange. Uheld vil ske.
stof til eftertanke