{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Kurt  T
Kurt T
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270

stof til eftertanke {{forumTopicSubject}}

http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=22034

ved ikke om dette er blevet lagt ud før, men syntes folk skal se det engang, det blev oprettet på bilgalleri igår og håber folk forstår de betydninger af filmen,
har fornyligt selv været inblandet i et uheld, hvor en mand mistede følelsen fra hovedet og ned efter, skal dog siges det ikke var mig der var skyld i ulykken, men nåede at bremse så meget ned at jeg ramte banneret på motorvejen og jeg overholdt min hastighed !!!!

men se filmen, " stof til eftertanke"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stof til eftertanke
  • #1   1. dec 2008 Tjoh - det giver vel ikke stof til eftertanke - det er vel forhåbentlig sund fornuft for de fleste.
    Det rammer desværre nok ikke de få bilkegler med benz i blodet som tror de er supermænd. Køre uden rat, filme dødskørsel med mobilos, tuner sin 12 år gamle Golf med kinøjserdæk uden abs og vedligehold.
    Vi andre bliver jo bare endnu engang bekræftet i at de selvsamme kegler gør det nødvendigt at lave kampagner som denne - der desværre ikke forstås af målgruppen ...

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#2   1. dec 2008 Dr. K - kan udemærkert godt forstå hvor du vel hen, men sådanne film burde være ved alle teori timer på landetskøreskoler,!
    men der vil altid være nogen der ser igennem fingerne med disse ting, men det ikke kun fart filmen handler om,

opmørksomhed, fart, sikkerhedssele, og andre nødvendige ting som du skal kunne indse når du kører bil!

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#3   1. dec 2008 den scene med pigen og kæresten syntes jeg er den væreste! os fordi hun stadig lever og nok bare har mistet benene men kan se kærestens lig sådan og så lige sådan!

• #4   1. dec 2008 Syntes virkelig den er god...

har selv været i retten i dag for at vidne en ulykke smiley det var sq ikke sjovt!

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#5   1. dec 2008 og læste igår hvad folk havde skrevet inde på bilgalleri,
    der er en der skriver

Burde klart sendes på tv2 i stedet for reklamen tag 10 af farten, denne film hænger ved!

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#6   1. dec 2008 kan slet ikke tag det der med små børn!
    ej nej nej

• #7   1. dec 2008 fik max kuldegysninger

¤ Trentemøller ¤ - har ret!

• #8   1. dec 2008 Prettyface:

Øh ok. Man bør nok blive hjemme liggende i sin seng ... hvis og hvis og hvis. Vi kan ikke forlange andet end at folk kører ordentligt. At have 100% opmærksomhed på alt kan vi ikke forlange. Uheld vil ske.

Kommentér på:
stof til eftertanke

Annonce