{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Overraske min kæreste? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er en dreng på 17 år.
Jeg sidder herhjemme og venter på min kæreste kommer hjem fra København, hun kommer ved en 16-17.00 tiden.
Lige for tiden går hun på efterskole, og jeg synes ikke der sker så meget i vores forhold for tiden.
Derfor har jeg tænkt på om jeg ikke skulle overraske hende, men, hvad skal jeg overraske hende med? Jeg har ikke rigtig nogen ideer, så hvis i har nogen, så fortæl endelig!
Tusind tak på forhånd smiley

Mvh
Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overraske min kæreste?
  • #1   13. sep 2008 Leg en film. Køb noget lækkert at spise. Tænd en masse lys i aften. Spis noget godt aftensmad. You name it. Take care of her. smiley

• #2   13. sep 2008 • H G • Hørt, lys det virker!

• #3   13. sep 2008 • H G •
    - Det med budgettet, det går ikke så godt for tiden, har fået mobil regning på 900kr. smiley

Morten P
    - Det med at leje en film osv, det lyder som en god idé. Jeg vil lige tjekke hvor mange guld jeg har. Og så må jeg lige finde ud af det med mad, er rimelig god i køkkenet, så det burde ikke være noget problem. smiley

• #4   13. sep 2008 Okay, godt nok. Tror bare jeg tager et smut forbi tanken og lejer en film der, og så bikser jeg et eller andet frem ang. mad.
    Så tænder jeg en masse lys til når hun kommer, tusind tak for hjælpen smiley

• #5   13. sep 2008 Okay, hehe smiley

• #6   13. sep 2008 Det hele gik sgu i vasken smiley
    Jeg har sat alle lys frem osv, men var nede på tanken for at leje en fed gyser film, men da jeg kommer derned og skal leje filmen, skulle jeg ha' et Video Club kort, så det begynder han at lave, men da han spørger hvor jeg bor nornalt, siger jeg Nykøbing F, og lige pt. bor jeg i Næstved, så siger han at så kan jeg ikke få lavet mit kort. Og min kæreste har selvfølgelig taget pengene med sig til mad, fordi hun havde regnet med at handle ind på vej hjem fra Kbh, sååå, det hele er sgu røget i vasken smiley

• #7   13. sep 2008 Nej det er da ikke smiley I må da have en blockbuster et sted?
    Jamen du spørger hende da bare om hun ikke kan handle det du vil lave? Eller henter hende og så handler i sammen?

• #8   13. sep 2008 • H G •
    Som skrevet, kommer ikke rigtigt herfra Næstved. Så har ikke rigtigt nogen homies eller lignende i nærheden smiley

sandra H
    - Har ikke nogen cykel, og der er pænt langt til byen / Blockbuster.
    Det med at hente hende, det bliver nok ldit besværligt, fordi det er lørdag, så skal jeg nok tage bussen 2 timer før hun kommer, og der er ikke rigtigt noget ved at sidde på banen og stene i de 2 timer, hvis du forstår. Der er ikke noget at gøre ved det. Kæresten og jeg må bare finde på noget sammen, og gemme det til en anden dag. Desværre.

• #9   13. sep 2008 Jamen er det kæresten du "bor" ved lige nu da??

• #10   13. sep 2008 Jep smiley

Kommentér på:
Overraske min kæreste?

Annonce