488 visninger
|
Oprettet:
Overraske min kæreste? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg er en dreng på 17 år.
Jeg sidder herhjemme og venter på min kæreste kommer hjem fra København, hun kommer ved en 16-17.00 tiden.
Lige for tiden går hun på efterskole, og jeg synes ikke der sker så meget i vores forhold for tiden.
Derfor har jeg tænkt på om jeg ikke skulle overraske hende, men, hvad skal jeg overraske hende med? Jeg har ikke rigtig nogen ideer, så hvis i har nogen, så fortæl endelig!
Tusind tak på forhånd
Mvh
Morten
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 130 Svar: 1.794
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 130 Svar: 1.794
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 109 Svar: 678
- Det med budgettet, det går ikke så godt for tiden, har fået mobil regning på 900kr.
Morten P
- Det med at leje en film osv, det lyder som en god idé. Jeg vil lige tjekke hvor mange guld jeg har. Og så må jeg lige finde ud af det med mad, er rimelig god i køkkenet, så det burde ikke være noget problem.
maj 2007
Så tænder jeg en masse lys til når hun kommer, tusind tak for hjælpen
maj 2007
maj 2007
Jeg har sat alle lys frem osv, men var nede på tanken for at leje en fed gyser film, men da jeg kommer derned og skal leje filmen, skulle jeg ha' et Video Club kort, så det begynder han at lave, men da han spørger hvor jeg bor nornalt, siger jeg Nykøbing F, og lige pt. bor jeg i Næstved, så siger han at så kan jeg ikke få lavet mit kort. Og min kæreste har selvfølgelig taget pengene med sig til mad, fordi hun havde regnet med at handle ind på vej hjem fra Kbh, sååå, det hele er sgu røget i vasken
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 307
Jamen du spørger hende da bare om hun ikke kan handle det du vil lave? Eller henter hende og så handler i sammen?
maj 2007
Som skrevet, kommer ikke rigtigt herfra Næstved. Så har ikke rigtigt nogen homies eller lignende i nærheden
sandra H
- Har ikke nogen cykel, og der er pænt langt til byen / Blockbuster.
Det med at hente hende, det bliver nok ldit besværligt, fordi det er lørdag, så skal jeg nok tage bussen 2 timer før hun kommer, og der er ikke rigtigt noget ved at sidde på banen og stene i de 2 timer, hvis du forstår. Der er ikke noget at gøre ved det. Kæresten og jeg må bare finde på noget sammen, og gemme det til en anden dag. Desværre.
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 307
maj 2007
Overraske min kæreste?