{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil du skrive under
  • #1   29. aug 2008 har skam allerede lavet et indlæg om det og har allerede skrevet under smiley

• #2   29. aug 2008 jeg har ikke skrevet under og gider heller ikke. jeg stoler på det danske ret,s system så den dom han får må være "fair" nok

• #4   29. aug 2008 jeg har også Har skrevet under

• #5   29. aug 2008 NEJ.. for det første hjælper det lort ingen ting.. og for det andet så skal alm mennesker lade vær med at blande sig i sådanne sager.. ! pisse træt af at når der sker en uheldig hændelse, så skal alle råbe og skrige efter strængere love og jeg ved ikke hvad..

• #6   29. aug 2008 Jeg skriver ikke under. Lortet hjælper ikke, og desuden bliver han dømt efter dansk lovgivning, så er sikker på, at han får den rette straf.
    Desuden er jeg så snævertsynet, at jeg ikke kunne være mere ligeglad. Drengen er død, sørgeligt, men så må man altså også komme videre.

• #8   31. aug 2008 Nej, det har jeg ikke, men der er da stadig ingen grund til at lave en så ligegyldig "underskrift"-indsamling. Det hele skal nok foregå indenfor lovens rammer, og gerningsmanden skal nok få som fortjent.
    'Nuff said.

Kommentér på:
vil du skrive under

Annonce