{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Darwin Aw., Det dummeste du har gjort? {{forumTopicSubject}}

Alder : 7 år
Lege med træsamurai'er tilfældigvis tæt ved en "parkeret" hest, hesten har røven mod dig, og du kigger mod dens "nummer" den tigger bare om at blive prikket i prutten, dummeste man har gjort er at stå lige bag hesten smiley Totally owned ! Der fik jeg lært noget. hahaha

<b>Hvad er det dummeste du har gjort ?</b>
Lad os få en god griner over det.

Jeg har flere... det kommer om lidt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Darwin Aw., Det dummeste du har gjort?
  • #1   30. jul 2008 HAHAHA ! Fuck hvor fedt gjort! smiley hahah

• #3   30. jul 2008 Hov, jeg glemte at skrive at jeg fik squ sparket du !!!
    Jeg kan love dig for at heste kan <b> sparke !!!</b>
    Jeg tror det er derfor jeg er så flat i fjæset. Av. Dog slap jeg kun med få skrammer, forstår ikke hvorfor jeg ikke fik et brækket næse ? Mirakuløst !

• #4   30. jul 2008 jeg gør aldrig nogle dumme ting smiley eller noget q;

• #5   30. jul 2008 Gud, er I perfekte ? Har I aldrig lavet et eller andet "skidt" hvor I tænkte, <b>fandens også, DET gør jeg ikke igen ! </b> ???

• #6   30. jul 2008 max: Aldrig nogle side da, jeg fuldkommen pletfri q;

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #7   30. jul 2008 huggede en økse ned i min fod, var 0.3 mm fra at miste de 2 miderste føder, men det var nogen dygtige læger så jeg har næsten ikke noget ar ´nu!

ps. i stiv tilstand!

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#8   30. jul 2008 har fandme lavet mange dumme ting!

• #9   30. jul 2008 Shella - Sådan !! lol.. Pletfri. Okey.. Jeg lærer dog af mine fejl - sådan fandt jeg ud af hvad der er forkert og ikke forkert ! Haha.

Wooohoo Trunte-møller. Godt at vide at jeg ikke er den eneste der fortjener et darwin award. Hahaha.

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#10   30. jul 2008 josephine - skete der noget alvorgeligt! og hev du den selv op? altså kniven! og gå man egentlig ik med sikkerhedssko når man er kok?

• #11   30. jul 2008 max: Er heller ikke fuldkommen pletfri, laver sgu mange dumme ting, og jeg lærer skam også af mine fejl q; heh

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#12   30. jul 2008 ulabandulu K - ja you know, for fanden det gik lidt stærkt ik?

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#13   30. jul 2008 josephine - oki hev sku selv øksen op, først kunne jeg ikke mærke det,! men så så jeg øksen hvor der bare dryppede blod ned fra så gik det stærk med at komme ned og ringe! hehe
    satan hele min sko var fyldt med blod da de skar den op!
    satme nasty

• #14   30. jul 2008 Alder : 8 år versus 14 år (min storbroder)
    Siden min storebror er sådan en scooter freak, da han var i den alder (det foregår nede i filippinerne det her) det samme med hesten) anyway han kom hen til mig med et spiral stål tråd som han skulle have rettet op, han havde handske og tang til at holde fast i hans ende, han spurgte mig om jeg ikke kunne hjælpe ham, hold fast i enden der, så dum og ikke tænkte mig om, hold jeg fast med mine bare hænder, han hev fat i det og mine håndflader ble nærmest flået af, man skulle tro, de fik en gang tur i oste-riven (I ved, riven med de små huller ?) de blødte over det hele, "kød" hang ud, det var lidt nasty. Forhelvede da også, jeg tænkte. Fuck det gør jeg squ ikke igen. Det endte så med at min storebror fik en rigtig lang stuearrest. Haha.. og dog smiley

• #15   30. jul 2008 Haha.jOPSEPHINE. typisk de fra Nørrebro ! Så kan du lære det. Hahaha. smiley XD

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#16   30. jul 2008 Josephine haha grineren chef du har!

• #18   30. jul 2008 Fy for satan, det er okey når man gør mod en selv, og at det er kun en selv der kan komme til skade. Men det der gør man sku ikke , DHG-

Jeg spiller lige hellig smiley Det er dumt det der ! smiley Hahahaha. Ej godt at manden opdagede det.

• #19   30. jul 2008 Fællede træ med bedstefar, og så savede jeg mig for sygt i hånden med en helt my fugtsvans. Det gør jeg aldrig mere, 16 sting, og død tommelfinger smiley

• #21   30. jul 2008 Det er jo klart, bladene er jo ikke rustne og uskarpe. Hvor hurtigt kørte den?

• #22   30. jul 2008 løbet over hvor der kom en bil så siger det smask :b

• #24   30. jul 2008 Team, hvor lang tid var du inde i kumme-fryseren? Haha.

• #25   30. jul 2008 dhg : samme her det er bare mega stor fryser og det er sku koldt haha smiley

• #27   30. jul 2008 ja haha tror det er 7-8år siden ved mig xD

• Rønne _
    Rønne _ Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 147
    #28   31. jul 2008 Havde engang fået en ny cykel, så kørte jeg det til nogle venner der stod i den anden ende af vejen, sætter forhjulet op over kantstenen og springer ned på stangen. Men da forhjulet er oppe på kantstenen kan jeg ikke nå jorden længere, og lander lige med kuglerne ned på stangen, jeg brækker mig og ser det begynder at bløde igennem mine shorts. Jeg går hjem og sætter plaster på pungen og går i seng.
    Dengang var der ikke så meget hår på, men nok til at det gjorde herre nuller naller, da jeg tog plasteret af dagen efter. smiley

• #29   31. jul 2008 smerte !!

• #30   31. jul 2008 <b>Peanut </b>

I feel the PPPPPPPPPPPPPPPPPAIN !

...

Lejrskole 13 år Gedser, vist.
    Pigerne havde deres egen gang, og vi drenge havdes vores egen, vi hang så på et tidspunkt inde hos pigerne, der lød et hvin, vi løber så derinde og spørge, hvad er der galt ? Hveps Deroppe skreg de i kor. Jeg er ike bange for små dyr, såsom edderkoppe og bier whatever. Jeg er bare ikke klog nok til at få ind i knolden at man ikke skal dræbe en hveps med fingeren, jeg prikkede den til døde med min tommelfinger, og alligevel stak den lille satan mig, 2 timer efter fandt jeg så ud af at jeg var allergisk for hvepsestik - Min ryg var klam og fyldt med knopper, mine ansigt, og mine næse var så hævet, at jeg ikke kunne genkende mig selv på billederne, der blev hurtigt tilkaldt en ambulance og jeg endte så med at overnatte en nat på hospitalet. Mit halsrør var så hævede at jeg ikke længere kunne få vejret. Jeg fik Co2, sejt hehe. forfriskende.
    Velvidende og altid på vagt, for hvepse hele livet nu, det gør jeg simpelthen IKKKE igen. lol.

• #31   31. jul 2008 haha tror sku os han lærte det efter den tur smiley

• #32   31. jul 2008 Ja, det gjorde jeg.

Hver gang jeg skal ud i skoven om det er et picnic tur eller cykeltur specielt om sommeren, tager jeg altid min adrenalin-ting-sprøjte.
    Det skal jeg bruge i tilfælde at jeg bliver stukket af en hveps igen, den er lidt rar og betryggende at have med i tasken, hvis ulykken skulle være sket. Det er jo ikke sjovt at have hæve halsrør, uden sådan sprøjte der modvirker og ligesom "ophæver" hævelsen i mine indre organer.

Jeg får en ny (gratis skift) hvert 2 år.

• #33   31. jul 2008 Det er sådan man stikker sig selv i låret med, i sidste sekund, hvis et hospital og der er en vej i nærheden, så selvfølgelig ringer vi til en ambulance, men hvis vi er dybt inde i skoven, umuligt terræn, skal jeg bare stikke mig selv i låret med den.

Skal lige fortælle jer at sprøjtenålen er 1.5mm tyk o_O
    men det betyder jo ikke noget hvis man virkelig har brug for det. men stadig..... Eeeeekk.. Jeg er bange for nåle ! hahaha

• #34   31. jul 2008 Hahaha. Okey, det skal jeg have i baghovedet, just in case. hahaha. :))

Kommentér på:
Darwin Aw., Det dummeste du har gjort?

Annonce