{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.827 visninger | Oprettet:

Ryggen:'( {{forumTopicSubject}}

Nu for i lige historien kort:

Vi er 2½ år tilbage, jeg spillet badminton på høj plan, er til Jyllandsmester skab og i en smash hopper jeg op og ryger så langt tilbage i mit hop at jeg lander på nakken/skulderpladene også hopper de af led, nakken sætter sig, ledbånd fra midt at ryggen og op sprænger og min ryg søjle bliver skubbet 2.3 cm til højre i 3 led fra bakken af.

jeg kommer self på hispitalet osv og kommer til en masse ting osv i de 2½ år. nu er det så sådan at jeg nu er 16, gået ud af 9. klasse og skal til at starte drømme uddandelsen, Automekaniker. nu kommer problemet bare at min ryg har være i orden de sidste 7 måneder og har ingen problemer haft og lægen har sagt go for at starte osv. ( starter i mester lære så skal ikk på skole det første år ) Nu kommer det så at i dag er jeg ved at sætte nyt loft op i vores gang her hjemme og jeg står på en trappe stige, men så rapper min far mig med et bundt træ til loftet og han rammer uheldighvis lige der hvor ryggen har været bøjet og jeg knækker sammen og ligesiden da har jeg lagt her på sengen og kan ikk gøre noget som helst:( ligger på en speciel pude jeg har fået lavet og med computeren på maven osv. nogen der har prøvet noget ligende?:( skal starte på mandag i lære og er virkelig bange for at lærepladsen og barndomsdrømmen glipper:(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ryggen:'(
  • #1   29. jul 2008 det tager bare mellem 4-9 måneder og rette rygsøglen ud på den måde:(

  • #2   29. jul 2008 tja har en fordejet hofte og rygsøjle smiley så ja kender det godt smiley

    det er tit jeg har ondt i ryggen, især når jeg sidder på stolen eller bruger ryg musklen XD


  • #3   30. jul 2008 jeg er selv automekaniker og ved hvad du går glip af og har medlidenhed med dig.... sku trist at høre...

  • #4   30. jul 2008 har bare drømme lærepladsen og har fået vogn, værktøj, tøj osv:( men skal på hospitalet imorgen kl 12:00 i silkeborg og have røggen:(

  • #5   30. jul 2008 jeg har sjøermann...

    hvor mine knogler i den øverste del af ryggen er trekantet... så min ryg bugger for over...

    har fået og vide af min læge, at jeg måtte max løfte 7kg. men ikke mange gange om dagen... så fik jeg det samme, længre nede i ryggen, og så skal man bevæge sig så meget som muligt, oh træne din ryg osv... det vil sige 2 modsætninger...
    og fik at vide, at inden jeg var 25 ville jeg sidde i en spasser jeep (kørestol) men jeg er i dag 20, snart 21... og har retten min ryg ca 10cm op, pga af arbejde... så nogle ting kan redes... og alle læger osv, siger at det ikke kan lade sig gøre... men jeg har så gjort det modsatte af hvad jeg fik og vide... fik og vide jeg skulle få mig en skåne job (uden slid og slæb) i dag arbejde jeg med at sætte telte op, store som små, der er tit løft på 50-80kg... og ved siden af er jeg også flytte mand i samme firma... og at jeg gjorde det modsatte af hvad de sagde til mig, har så redet mig den dag i dag...

    så nogle ting er der ikke for livet... skal da ærlig indrømme når jeg har fri fra arbejde er jeg da træt i min ryg, og nogle aftner køre man da også på smertestillende medicin... men synes nu det er ok...

    men Held og Lykke med ryggen, håber det bedste for dig smiley


  • #6   30. jul 2008 det bedste bud jeg kan give, er at få en fys til at kigge på det. Ved ikke om det går ind under din forsikring, da der er meger forskel. Jeg ved at min eskasder bliver dækket a forsikringen ?

Kommentér på:
Ryggen:'(

Annonce