Mistede lige tidfornemmelsen der..FVCK {{forumTopicSubject}}
Nu skal I høre.
Jeg har haft et rigtig tidlig morgenvagt her i morges forlod hjemmet omkring 0500, jeg fik fri omkring 1400, var hjemme omkring 1700 da jeg lige var ude og køre med gutterne. Anyway jeg kom hjem ved 1800 og kom til at falde i søvn i sofaen, jeg var altså skidetræt, jeg vågnede så op igen, kigge på væguret, den viste 8.20 (ikke digital) Jeg srejste mig hurtigt op af sofaen og ledte forvirret rundt efter min mobil og skyndte mig i bad, kigge på min mobil-tlf, viste det sig at det var altså kun 20.20 om aftenen og ikke om morgen. Jeg blev altså lige selv snydt og mistede tidfornemmelsen der. Griner da jeg havde en form for andrenalin chok, da jeg tænkte jeg er nu 2timer og 20minutter for sent nu, vi har sådan en morgenmads restaurant hvor der er altid 2 folk til at starte op. jeg tænkte bare, den anden person dræber mig for nu står hun helt alene på arbejde.
Hvor er det altså dybt træls at miste tidsfornemmelsen.
Det er nu sket for 20 minutter siden dette hændelse.
..
Og okey jeg keder mig lidt, gider ikke se fjerne iaften, så jeg tænkte jeg vilie lige dele denne adrenalinchok jeg lige fik der....
Hu I også prøvet det før ??
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 21
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 53 Svar: 748
Det hjælper jo ikke at kigge ud i den blå luft, for den var lige så blå som i morges. hehe.
maj 2008
jul 2008
. Det er noget lort at først opdage det når man er kommet helt frem til der hvor man skal henne.
Aldrig sket for mig dog, opdagede det lige i sidste øjeblik hver gang, enten lige inden man går ud af døren eller før man får skoene på.
maj 2008
jul 2008
Hahaha..
http://images.kaneva.com/filestore2/3341302/3904492/HomerUChokingUBart_ad.jpg
maj 2008
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 347
Har også prøvet at mit vækur ringede, jegg satte mig i bilen og kørte, da jeg var noget til Roskilde ( er fra Holbæk) startede 0600 nyhederne i radioen, ( skulle møde kl 8.) så havde stillet uret forkert
Mistede lige tidfornemmelsen der..FVCK