{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
220 visninger | Oprettet:

Et minde fra en svunden tid. {{forumTopicSubject}}

Ja om i har lyst til at læse om en svunden tid vides ikke, men minder er gode at have.
Et par minder fra en svunden tid.
Ja jeg vil komme med endnu et minde fra 1977/78 hvor jeg jo havde fået min frihed og sku stå på egne ben og jeg havde fået et værelse på Postgården og selvføleligt et værelse øverst oppe og faktisk ku man ikke komme længere op da det var det sidste på gangen og ja hvor mange der har oplevet at bo på værelse og føle sig som palle alene i verden ved jeg ikke men sådan følte jeg det når det blev aften og nat, men en dag kom en af mine gode venner Kim Adolf og spurgte om jeg vil have sådan en hånd walkie talkie med 2 kanaler og det takkede jeg jo ja til og det var faktisk begyndelsen til mit radio eventyr og dengang var der jo rigtigt meget liv på 27 mhz så der ku man så lytte dag og nat, og ellers ku man dengang lytte på radio Luxembourg til man var træt nok til at falde i søvn.
Et andet minde fra det selv samme værelse hvor den tit stod på vandgrød – vindfrikadeller og skysovs og en tidligt Søndag morgen kom en anden god ven Mads N med morgenbrød i ved rundstykker og smør (frisk fra en opgang) og ja tiden var en anden og vennerne fra dengang består.
Jeg må da lige dele et andet sjovt minde med jer og nu bor jeg på Kastanievej på et lille værelse og en dag kom en af de andre beboer og bankede på (splitter nøgen) og råbte at jeg sku gøre torilettet rent grundet at der var bræk og der til ku jeg jo kun sige nej da det jo ikke var mig og en af mine venner fortalte at det var ham (Kim G) der havde brækket sig.
Ja så var der dengang min vel Arthur L kom forbi Kastanievej og da jeg havde en kylling i det fældes køleskab spurgte han om han sku lave den kylling og jo selvom der var lidt mug i gryden blev den kun lige skyllet af og hvupti blev den kylling grydestegt og til trods for den stegte mug smagte den grydestegte kylling himmelsk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et minde fra en svunden tid.
Kommentér på:
Et minde fra en svunden tid.

Annonce