{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Rygsmerter og har du erfaring der om. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har et spørgsmål om i kender til at have rygsmerter og ja ja jeg har et par gange i livet haft mega rygsmerter dog højest en uge - men jeg har jo igennem livet altid været klar til at løfte tunge ting for folk og altid gjort alt for at tage det tungeste læs og sparre den/dem jeg hjælper og som en god ven sage til mig for en times tid siden du løfter også tit alene og nu kommer der et par spørgsmål for den smule rygsmerter jeg har og har haft i årevis giver mig en eller anden form for vejrtrækningsproblemer fordi jeg spænder i ryggen så jeg prøver at løsne ryggen op ved at gå og vride mig i ryggen og det hjælper.
Andet spørgsmål er om i kender til at have smerter i ens led og er vi så over i gigt.
Det var bare det.


Kommentarer på:  Rygsmerter og har du erfaring der om.
  • #2   13. mar 2023 Jojo vi sku da gerne ku stå stille og nyde livet smiley

  • #3   13. mar 2023 Leon

    Andet spørgsmål er om i kender til at have smerter i ens led og er vi så over i gigt.

    Nu er jeg ikke læge, så jeg ved selvfølgelig ikke om det gigt, men min gæt er, at det er alderen, der er begyndt at vise sin grimme side og nu plager dig smiley


  • #4   13. mar 2023 Annella den har vist sig i årevis og min læge siger jeg er sund og rask jeg dog heller ikke fortalt om smerterne og jeg tager ikke smertestillende det er ku sket de to gange med ryggen hvor det var helt galt og ja alderen smiley

  • #5   13. mar 2023 Leon gamle dreng

    If you are looking for trouble (med din ryg) you came to the right place 😀

    Rygproblemer har fulgt mig siden læretiden hvor vi lærlinge konkurrerede om hvem der kunne løfte værkstedets store retteplan (5 cm tyk jernplade på 2x2 meter) flest gange 🥵

    Det betød livslange problemer med 4&5 lændehvirvel der plager mig den dag idag og medfører daglige indtag af smertestillere.
    Som tilfældet er med JoJo kan jeg heller ikke stå stille uden at få ondt i ryggen og sovende ben, men jeg vover ikke en operation grundet evt. konsekvenser.
    Jeg har desuden et par tiltagende gigtplagede tommelfingre efter 10 år med en pladesaks i hånden, men heldigvis holder ryg medicinen også tommelfingrene gående.
    Jeg tror iøvrigt ikke der er nogen der kan sige sig fri for rygsmerter efter et langt liv 😅


  • #7   13. mar 2023 Cody N jeg ku så spøger om det holder dig fra at løfte ting endog hjælpe dem der ku ha brug for det og jeg er ikke stoppet endnu min hjerne fortæller mig at jeg sagtens stadigt kan gøre det så det gør jeg og jeg har det 7-9-13 det bedst med at ødelægge mig og den dag jeg lægger mig til at sove og ikke vågner op - kan jeg sige at jeg har gjort en forskel og nu kom freden og jeg keder mig jo aldrig ej heller føler jeg mig alene men det ku jo komme en dag smiley

  • #8   13. mar 2023 Jojo 1200 Mg det lyder voldsomt smiley

  • #9   13. mar 2023 Den kan jeg slå JoJo - 2400 mg Ibumetin plus Panodil til forret når det står værst til 😟

  • #10   13. mar 2023 Leon jeg er pinedød tvunget til at passe på hvis ikke jeg vil havne 14 dage på langs og kravle frem og tilbage til toilettet.

    Hvis du først for alvor har været lammet i hele kroppen efter forkerte bevægelser passer du helt automatisk ekstra på.

    Jeg kender skam det med aldrig at bede om hjælp til tunge ting, men det lærer man på den hårde måde så lyt til et godt råd og pas vældig godt på din ryg så du vedbliver med at være smertefri 👍🏼


  • #12   13. mar 2023 Tak og lige over JoJo 👍🏼

  • #13   13. mar 2023 Cody N - Jojo måske jeg sku lytte til jer og kan jeg det og tænker på at mange jo har det så skidt at de har brug for hjælp og jeg bliver også hjulpet af gode venner og Cody N jeg har faktisk skrevet 7 sider om min barndom.

  • #14   13. mar 2023 Cody N - Jojo jeg vil da lige fortælle jer om hvordan der en dag kom en kvinde forbi mit hjem og hun havde taget en påfuglefjer med som hun strøg hen over min ryg og det gjore at jeg spændte i ryggen og hvad siger i til det smiley

  • #15   13. mar 2023 Hmm Leon det lyder lidt erotisk smiley

  • #17   13. mar 2023 Cody N griner det tænkte jeg nok du vil skrive og det var det dog ikke jeg kan godt have kvinde besøg uden at tænke de erotiske tanker (tror jeg nok) smiley

  • #18   13. mar 2023 Jojo også du tænker i andet og det var altså min ryg der kom til at slappe helt af og det tog ikke mange minutter og i får mig til at grine på jeres fokusering smiley

  • #19   14. mar 2023 Ja meget kan vi ikke lave om og slet ikke dåbsattesten.

    Her er noget jeg gik med i knapt 1 år

    Jeg lærte at kravle og fik flyttet til en stuelejlighed,
    medicin har været en sikker følgesvend siden blodprop i hjernen.



    profilbillede
  • #20   14. mar 2023 Jeg er selv indehaver af et korset (dog uden strømpeholdere) 😅 men jeg er ikke så flink til at bruge det som jeg burde 😟

  • #21   14. mar 2023 Brok S hvad er det for en sag smiley

  • #22   14. mar 2023 Leon, det er et korset til støtte efter brud i ryggen, satans besværligt, og langvarende.

  • Me .
    Me . Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 23 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 117
    #27   14. mar 2023 Prøver at sætte ind et billede, men det bøvler lidt. smiley


    profilbillede
  • #28   14. mar 2023 Rygsmerter er ikke sjovt, i det hele taget er smerter - men gamle skader er nok svær at bekæmpe, men jeg kunne forestille mig dine smerter i ryggen, Leon kunne måske bedres af fysiologisk massage, for myoser kan være meget smertefulde, prøv at få en henvisning til en fysioterapeut, det kunne være det hjalp smiley

    Og god bedring til jer andre, det er slet ikke sjovt, at skulle tage så meget smertestillende, for at holde til dagligdagen.


  • #29   14. mar 2023 Brok S det ser da ud som en besværlig ting at sku tage på.

  • #30   14. mar 2023 Jetset som den rablende gale herre jeg er kæmper jeg også med at komme rigtigt ud ud og lege med de store smiley

  • #31   15. mar 2023 Siden jeg fik min første diskopolaps har jeg døjet med den. Jeg fik den helt tilbage til 1 år før min læretid var færdig. Som lærling skal man jo stable alt papir for svenden. smiley
    Gik til kiropraktor, som firmaet betalt og det hjalp for en tid.

    Men jævnligt igennem tiden gir' den stadig problemer. Men øvelser hjælper rigtig meget.





  • #32   15. mar 2023 Cris7 godt det hjalp men blev det så som før smerten.

Kommentér på:
Rygsmerter og har du erfaring der om.

Annonce