{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Mit univers. {{forumTopicSubject}}

Ja det var ellers min mening at lave et kartoffelbed men nu bliver det så lavet om til et bed fyldt med blomster og andet vil heller død af at kigge på noget smukt end at sætte x-antal kartofler planter og mit bed er langt fra færdigt men kig på det indsatte billede og jeg er godt på vej smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit univers.
  • #2   10. jun 2022 Hvad med Cherry tomater? Jeg har dem på min altan i en plantesæk, sidste gang var der så mange at jeg delte dem ud til andre i vore opgang.

  • #3   10. jun 2022 Jojo ja da og hvis ikke vi giver plads til biouniverset forgår mange ting og ja naturen er jo godt for sindet smiley

  • #4   10. jun 2022 Polysl ja dejligt at høre at du deler med dine naboer smiley

  • #5   10. jun 2022 Ja se her nu er der kommet farver i universet.

    profilbillede
  • #6   10. jun 2022 leon

    Jeg er ikke god til have, kender ikke forskel på ukrudt og andet - den slags har aldrig interesseret mig - andet mine tomater som er let at overskue. Men en ting ved jeg og det er at en tomatplante overtager ens altan total. Jeg har nogle planter i vinduet som basilikum, salvie, Timian, osv.... da det er billigere end at købe det, dælme dyrt som frisk og tørret.


  • #7   10. jun 2022 Polysl der findes jo ting som folk kalder for ukrudt og mælkebøtten kan der jo laves salat af og brændenælden sku både være sund og have alverdens gode ting i sig og hvis jeg så tager citron mellisen som hvis den får lov er over alt i ens have smiley

  • #9   11. jun 2022 Leon

    Om sommeren kan det godt være lidt tungt med rent kød, Jeg husker den salat jeg fik i Madrid i 1973, da jeg var på Interrail - og fik den på togstationen. Den laver jeg lidt engang imellem om sommeren som er med Tun. En dejlig let aftensmad, så er der plads til et eller andet senere. Dog ikke snacks. Hader alt som er friture stegt. Men det kan være en kiks eller flere med en moden ost som stinker af h til. Det kan også være med en smørost med hvidløg.

    Jeg prøver så vidt som muligt at leve sundt, nu hvor jeg er oppe i alderen, Køber ikke takeaway som vælter rundt af friture. Alt mad laver jeg selv. Ok - jeg kan være doven engang i mellem - hvor jeg har kartoffelsalt og lige tør et par deller op. Nem mad.

    I morgen skal jeg have Hotdogs - elsker hotdogs . med ketchup, sennep, agurkesalat som jeg selv har lavet, løg. Kan desværre ikke presse mere end 2 ned. Men så kan jeg jo lave 2 mere næste dag, da der jo er blendet løg tilovers - og jeg smider intet ud af mad. Men denne gang vil jeg være lidt fræk og komme rødkål på.


  • #10   11. jun 2022 Polysl det lyder jo godt og vi skal jo nyde livet med det gode og det dårlige smiley

Kommentér på:
Mit univers.

Annonce