776 visninger
|
Oprettet:
Lader 5 årig være alene hjemme {{forumTopicSubject}}
Hmm ja jeg kunne godt nok dræbe lige nu......
Min søn på 5 skal på weekend hos sin far i weekenden og det er fra idag, og simon har tit sagt han er der hjemme flere timer og det gør ham ked og bange....
så idag opdager jeg at ham og hans polske lorte luder er skredet ud og handle og har været væk i lidt over 2 timer, og er kørt mens min søn tog en lur......
styrter der hjem og finder ham så hos naboen der går han ind når han ikke kan lide at være alene.....
puha måtte lide ud med den, er bare ked lige nu oven han skal være der hjemme
når de er sådan
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 54 Svar: 962
i hans fars verden betyder hende koster alt og hun er lidt lige glad med simon, så vil hun ud og spise eller handle så lader de bare min dreng være alene hjemme
okt 2007
bej vel har jeg også forklaret ham, men de er bare lige glade og er bare så rasende og ked af det lige nu
okt 2007
ja tager fri fra job imorgen og tager op på kommunen og taler med dem og prøver at ringe til statsamtet for at høre hvad de siger til det her
okt 2007
er du helt væk i hoved.... ?
kan jeg komme på kommunen lige nu måske eller ringe til amtet NEJ vel.
og måtte bare ud med det så vil jeg skide på hvor gamle folk er her inde
okt 2007
ja kunne også godt at givet ham en på skalden og især den lille luder, men det skal simon ikke se, så måtte jo bevare roen desværre
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 19 Svar: 111
Kan fandme godt forstå dig!
Det er da noget lort..
Og så også når han priotere hans kæreste højere.
Puha
okt 2007
ja står der oppe imorgen kl 10 når de åbner, og tror mig giver hende en så hun direkte tilbage til polen igen.
heffer
Ja det er bare øv, for simon er bare mit et og alt og ingen er vigtigere end ham, og han skal ha en god start på livet og ikke allerede være álene så længe.....
okt 2007
er lige kommet hjem der fra så fandet først ud af det efter kl 18.
Så flet
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 19 Svar: 111
Nej, det jo det.. Og det er da også dybt uforsvarligt at lade en FEMÅRIG være alene hjemme!
okt 2007
jo det kan jeg godt men kan ikke gøre noget efter kl 18 så derfor måtte jeg lide ud med det her indtil jeg kan komme på kommunen imorgen.
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 965
-det er jo omsorgssvigt så det gør noget
okt 2007
har ringet til dem, men de spurgte omde var kommet hjem og de kom mens jeg var der, så ville de ikke tage der ud, en rigtig sur stodder jeg snakkede med....
men dem ringer jeg også til imorgen.
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 70 Svar: 666
Ring og snak med politet om det nu
feb 2007
feb 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
Hvordan kan det være, at børn i dag skal behandles som om de er absolut hjælpeløse og som om verden vil gå under, hvis de ikke tørres i deres lille numse og pakkes ind i vat 24 timer i døgnet?
Jeg begyndte i børnehaveklasse da jeg var 5 år og 2 måneder og min kære mor var da hjemme til "Barns første sygedag". Men de efterfølgende sygedage var jeg da alene hjemme fra 8-16, kun afbrudt af min fars frokostpause. Og jeg havde da nogle sygedage inden jeg blev 6 år.
Det er altså ikke jordens undergang, hvis din lille pode skal være alene et par timer. Han skal såmænd nok klare det, uden at brænde huset af eller oversvømme hele hytten...
okt 2007
nej så dum er jeg sku ikke, men er jeg helt lige glad med din mening.....
Nej hun er ikke mit probæem, mit probæem er de ikke kan passe på min søn som de skal, men da hun ikke var inde i billedet var han aldrig sådan mod sin søn......
og hans rettigheden vil jeg egentlig skide på og super godt du kan allesammen for kunne dem nelig ikke selv......
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 116
feb 2008
jul 2007
okt 2007
nej siger heller ikke de skal pakkes ind og tørres i rumpen osv. men når han siger her hjemme at de kører fra ham og han ikke kan lide at være alene så længe fordi hanbliver bange, så skal de bare ikke gøre det. og syntes slet ikke så små børn skal være alene i så lang tid.
og for 4 år siden prøvede en af hans fars gamle venner, at brænde os inde med en bombe tapet på døren og flere lejligheder brændte her.... og da han er kommet ud af spjælet. så vil jeg bare ikke ha han skal være alene. f
feb 2007
Men det at du kalder hende polsk luder lyder i mine ører til at du er en såret og jaloux eks kæreste der ville have ham tilbage....
Kværulanten - man lader IKKE et 5 årigt barn alene hjemme... Barnet er ikke stort nok til at handle hvis der opstår en brand, tyveri eller andet frygteligt.. At det er sket for dig gør ikke sagen bedre - og jeg håber ikke du fører det videre til dine børn. For det er absolut utilgiveligt
okt 2007
og ja kan ikke fordrage den kvinde menneske for hun er skide ligeglad med simon, hun gider ingen ting med ham som en kvinde nu burde i sådan et forhold og nu gider ikke lære dansk hun vil bare bruge tiden på at shoppe og skubbe simon væk i stedet for at holde af ham og hygge sig med ham de 3 dage de nu har ham hver 14 weekend...
så ja i min verden når kvinder kan være sådan så er de bare købe kællinger ( en rigtig lille luder ) og det er sku lige meget hvor de så er fra....
man skubber ikke bare et barn tilside fordi guld og fede møbler og en god middag med vin er mere vigtig.
jul 2007
jul 2007
okt 2007
nej vi har ikke været sammen i 5 år, så nej det vil jeg ikke, og er ikke jaloux, den sidste kæreste han havde, var også fra polen men er meget sød kvinde som hyggede med simon som en bonus mor/mand nu gør men de fælles børn der nu er....... men hende han her nu er bare helt fjern og hun påvirker hans far så meget så de glemmer simon lidt de par dage og det er forkert i min verden
okt 2007
ja har også kun være væk fra simon hvis jeg har været nede med skrald, eller en enkelt morgen hentet morgenbrød fordi han gerne ville dække morgenbord imens og det tager nok maks 10 min.....
feb 2007
HAr du ringet til politiet igen?
feb 2008
jan 2007
Følger: 1 Svar: 1
gør dog som furious siger og få noget proff. hjælp istedet for det fis her
okt 2007
nej vil bare gerne ha de er gode ved simon og bruger lidt tid på ham og hun ikke er lige glad med ham.... for hun har jo hans far alene i 14 dage hvor de kan hygge osv....
nej gider ikke ringe ud og få fat på ham spaden igen. så ringer imorgen tidlig....
kværulanten
kan godt følge dig men som sagt kan jeg intet gør før imorgen. og måtte bare ud med min vrede her om folk så syntes det dumt eller ej..... blev bare ked af det for han skal ikke bare være alene hjemme endnu.....
og heller lige komme ud med det end at sidde og bliver mere vred og sur og ked osv.......
okt 2007
hold da op du dygtig var
okt 2007
okt 2007
og ja håber kommunen vil tale med ham/dem og mig også om at det er forkert, for han er en meget følsom dreng og vil gerne passe på ham og ha han har det dejligt hjemme hos sin far.
okt 2007
vil ikke bare tage simon fra hans far for et barn har brug for sin far, men vi må klart tage til et møde alle 3 de 2 og mig og snakke om de ting og da hun ikke vil ha vi taler om det nu, så kan de nok hjælpe på kommunen.
okt 2007
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 192
Det lyder sku meget groteskt, tag en snak med dem...
Og forklar dem at det ikke er normalt at lade en 5 årig være alene og sker der ikke noget burde du/moderen nok søge om fuld forældre myndighed, for så er han sku ikke egnet til at have en unge...hmm ved det lyder grovt, men kunne ikke forstille mig at det var særlig behageligt at være moderen i sådan en situration du ved jo aldrig hvad der kan ske med den lille når han er alene hjemme.
Et så ungt menneske skal altid være under opsyn, under alle omstændigheder..
okt 2007
Han far forstår det desværre ikke, men det gjorde socialforvaltningen da jeg var der oppe idag og de laver en sag, skal der op på tirsdag igen og snakke med dem, så de tager kontakt til hans far
mar 2008
har ikke selv børn, men et normalt menneske ville sku se det som den eneste mulighed...og i mine øjne er det den eneste måde at gøre det på for hvis faderen ikke kan tage sig ordenligt af sit barn, så skulle han sku forbudes at have ham..og så ville der nok være en mulighed for at han kunne se sine fejl hvis han først forstår hvor meget han har mistet...
Men tror sku ikke kun det er mig, der syntes det er uansvarligt gjordt af faderen...o hvis jeg havde været moderen ville jeg md det samme gøre noget ved det for min søns sikkerhed.
mar 2008
dejligt...det var sku fornuftigt...
mar 2008
* Helle * *
Hehe jamen sådan er det jo bare, det er de fyre der ikke tør tage ansvar for sine handlinger...kan ikke fordrage sådan noget.
Kan man lege med sjoveren, så kender man sku konsekvenserne ved det og at der er en mulighed for at kvinden kan ende med at blive gravid, uanset hvilke former for beskyttelse man bruger, så kan det sku altid gå galt, og så har mange fyre det med at stille halen mellem benene og stille af fra det. Sådan nogle typer burde have skåret sjoveren af, få så ville der slet ikke være noget problem og så er der ingen risiko for at det sker. Men de kan jo være ligeglade, det er jo ikke dem der stå med en lille alene, de tror sku det er så skide nemt at være kvinde og skider sådan set på hvad der sker længere henne af vejen hvis de bare kan få lettet presset så er de glade, men i mine øjne er det kun kujoner og taber der har den holdning til den slags.
Det er de små feje drenge, der ikke er mand nok til at tage deres ansvar som en del af livet!
feb 2008
mar 2008
nu var det heller ikke til dig eller alle andre fyre der ude for jeg ved godt man ikke skal ligge alle i samme båd. Det var mere til dem der ikke havde nosser nok til at tage sit ansvar her i livet.
mar 2008
HØRT...er ganske enig hehe
Lader 5 årig være alene hjemme