{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Reklame {{forumTopicSubject}}

//citat (EB)
Mobilselskabet CBB har lavet en reklame, der har vækket vrede blandt befolkningen.

I reklamen ser man en plysset maskot, der bliver skåret halvt over af en rundsav for at symbolisere, at selskabet halverer deres priser.
//citat slut

Hold da op - så kan folk da ikke blive mere tossede over at man skære plysdyr over, Curling forældre sidder og savler og raser på Facebook, fordi poden er blevet traumatiseret over en reklame - de skal nok i terapi de næste 10 år.

Mon der opstår en bevægelse imod vold mod plysdyr? kommer der demonstrationer imod legetøjsbutikker som har pakket plysdyr ind - så de ikke kan få luft?

Hvad er der sket med den danske hjerne - eller mangel på en?

Selv mener jeg at reklamen er morsom innovativ og lige i plet.

For de "syge" forældre som har curling børn som er så pløk at de tror at de små bamser er levede så kunne man skifte kanal eller slukke på Off. knappen som orientering. Men jeg er i tvivl om de ved hvordan uden en grundig uddannelse af brug af Off knappen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reklame
  • #1   12. jan 2022 Polysl jeg syntes også at den er sjov og CBB er et godt mobilselskab smiley

  • #2   12. jan 2022 Du er sjov at læse og helt uden tanke om, hvordan børn reagerer, hvor skulle du vide det fra, da du ingen børn har. Men prøv, om du ikke kan se den reklame med børneøjne, det burde ikke være svært. Har du ikke selv haft en yndlingsbamse ?? - det har du måske ikke, ærgerligt, for så ville du kunne forstå børns reaktion over denne reklame.

    Så nej, jeg er lodret uenig med dig i dette tilfælde, jeg forstår godt disse forældres reaktion, du ved da godt, hvor hurtigt disse reklamer popper op, så svært at nå, at skifte kanal.

    Prøv lige at tænke over din tankegang omkring syge forældre.


  • #3   12. jan 2022 Hej Jetset jeg skulle lige læse færdig og ja syge forældre smiley

  • #4   12. jan 2022 Jetset

    Hold nu op med at argumenterer for hvordan børn opfatter den, der er tons af reklamer som vælter ind over børn - og så skal de lige reagerer på en skide bamse som skæres i 2.

    Hvis børn reagerer negativt på det så må de være hjerneskadet eller have en IQ som nærmer sig en rotte. Og så har jeg ikke nævnt forældre som også føler sig krænket over den reklame- synd at de så kun har en IQ på under 100 - men ok - det er nok til at kunne trække vejret.


  • #5   13. jan 2022 #3+4 - ak ja, jeg ved ikke hvem der er dummest, det må I selv om, mit indlæg om denne her sag, skulle ikke være så svært at forstå, men jeg må bære over.

  • #6   13. jan 2022 Jetset jeg læste dit svar og forstod eller ku jeg jo ikke svare smiley

  • #7   19. jan 2022 Nej, Leon, du forstod ikke ret meget af den sætning, når jeg nu tænker på, at jeg har læst dig om svigt i flere år, men jeg er ude af denne tråd.

  • #8   19. jan 2022 Jetset så må du bære over med mig da jeg aldrig har haft en ynglings bamse (sådan noget var der ikke råd til da jeg var barn) og jeg der for godt kan tåle at se den reklame.

  • #9   19. jan 2022 Jetset

    Har ikke haft en bamse som barn, jeg har heller ikke bappet på en sut - eller tommelfinger, hvor kom den dumme ide med en sut?

    Jeg har heller aldrig troet at dukker er levende, eller bamser, når der var en som rev hoved af en. Eller tog armene af en dukke. Men alt skal gøres til traumer - man skal fjerne alle sten, så poden ikke falder. Når så poden kommer ud fra skolen og skal til at bevæge sig i samfundet så er der ingen som fejer foran poden - Så er det her at kæden hopper af når det går galt.

    Problemet er Curling, man kan ikke skærme et barn for alt i samfundet. Det er forældres opgave at forklare at de der plysdyr ikke er levende - men de savler hellere på Facebook i deres sindssyge.

    Sjovt nok er der ingen som har reageret på den reklame med sikkerhedssele - hvor man ser en ambulance. kodeord: brug selen.

    Ikke et ord på Facebook,.


Kommentér på:
Reklame

Annonce