{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  En sensation.
  • #1   26. sep 2021 Træk stikket, jeg gider ikke det her møg forum længere. muligvis jeg kikker ind og kommentarer men det tror jeg bliver sjældent.

    Så kan agent et eller andet hygge sig med sine enetaler og mærkelige kommentarer.

    FARVEL.....WE MEET AGAIN SOM DAY...


  • #2   27. sep 2021 Polysl ja men pøj pøj smiley

  • #3   28. sep 2021 Polysl der er heldigvis ikke skrivetvang herinde og jeg er heller ikke selv særlig aktiv her på det sidste, men jeg synes det er rart at man kan droppe ind i ny og næ og give sit besyv med smiley
    Problemet er jo at medlemskaren er faldende og når de få der er tilbage samtidig har nogenlunde samme holdning til mange af tidens aktuelle udfordringer vil de store sværdslag udeblive og vi går i dvale indtil næste højspændte sag får os til tasterne smiley
    Jeg er overbevist om at Madonna, Kisser, Claus, Anella m.fl, stadig skeler til emnerne her på Baboom smiley smiley


  • #4   28. sep 2021 Cody

    Jeg har altid elsket dine kommentarer som logisk, innovative og lærende, til tider vinkler du tingene på en anden måde end mig, og dog finder vi samme fodslag.

    Karma ser jeg som noget ikke fysisk men svæver rundt, derfor man til tider finder at det stråler igennem alle - jeg ved godt at det ikke lige er i tråd med trådstarter, men momentant må jeg lige skrive det. Karma har det med at mødes ud af skærmen, er det ikke lidt uhyggeligt? Nej som at man kan mødes med 10 personer og på et split sekund kan man mærke hvem man er på bølgelængde med. Er det bare mig der har den følelse?

    Men sagen er her på baboom er at vi er så få som skriver, som i grunden ikke giver mening som du skriver alle der er tilbage er rygklappere - klamt oversat - ha ha.

    Jeg har oplevet dig på et andet medie hvor du forsætter dine gode kommentarer, der hvor jeg mener er jeg ikke synlig som polysl men jeg tror du nok du ved hvem jeg er. jeg vil blive smidt ud hvis de vidste hvem jeg er. Selvom jeg i store vendinger har kritiseret platformen så er det et sted der er dynamisk i forhold til Baboom. Så måske du skulle inviterer leon der?

    Jeg må desværre holde mig total under radaren .... ha ha


  • #6   28. sep 2021 annella

    Vel gør du ej...


  • #8   28. sep 2021 Polysl jeg tænker på ordet rygklapper og det løber mig koldt ned af ryggen og håber da at min sarte sjæl ikke er iblandt den kategori .

  • #9   28. sep 2021 annella

    du kan komme med dit bud på hvem jeg er i pm.


  • #10   28. sep 2021 leon

    du er din egen, som katten. det dejlige væsen.


  • #11   28. sep 2021 Annella ja det er svært smiley

  • #12   28. sep 2021 Polysl taaak og sådan forbliver jeg smiley

  • #13   29. sep 2021 Polysl tak og i lige måde smiley
    Vi er som oftest på bølgelængde om det meste og det gælder så afgjort også når det gælder at spotte personen man går godt i spænd med blandt mange smiley
    Jeg har en ganske god formodning om din identitet på det andet forum, men det holder vi på PB plan som du skriver smiley
    Jeg håber afgjort at Baboom består så vi har et hyggested hvor vi kan møde Leon og måske de andre engang imellem smiley smiley


  • #14   29. sep 2021 Cody N dog jeg alene kan jo ikke køre BABOM så bliver det ensidigt endog enetale og hvis ikke vi vil debatter er der jo ikke noget at gøre ved det - du ved man kan trække hesten hen til truget men man kan ikke tvinge den til at drikke og en dag vil der ikke findes debatuniverser smiley

  • #15   30. sep 2021 Leon jeg håber naturligvis ikke det kommer dertil og jeg vil da gøre mit til at det ikke sker hvis du også lover at fortsætte med dine opslag smiley

  • #16   30. sep 2021 Cody N det vil jeg love smiley

Kommentér på:
En sensation.

Annonce