{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
277 visninger | Oprettet:

Ro - Energien - Glæden. {{forumTopicSubject}}

Ja lige her inden jeg går i seng vil jeg da lige fortælle at jeg er ved at få den ro og fred - energi og glæde som jeg ellers har manglet i 3.år og jeg kan jo kun give min Psykiater - Psykolog - Sygeplejerske og alle mine gode venner som har hjulpet mig - nu skal jeg BARE komme længere ud i livet og hvis det går rigtigt godt vil alle kalde mig for en pestilens - en virus smiley
Og tænk at det begynder at køre den gode vej når jeg tænker på at vi går den mørke tid i møde og jeg kan også godt li det tid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ro - Energien - Glæden.
  • #1   10. sep 2021 Super at det går den rigtige vej for dig Leon.
    Dig og Polysl udgør rygraden her på Baboom så når i har det godt har vi andre det også godt smiley smiley


  • #2   10. sep 2021 Cody N det var sku en dejlig tale du kom med det er god karma smiley

  • #3   10. sep 2021 Leon

    Godt du har det bedre og på vej.

    Men jeg hader sne, at se det, at køre i det, at ryge på røven når isen gemmer sig under sneen. Men på den anden side vil jeg ikke bytte med Spanien, hvor der nogle steder er en evig sommer. Vi har brug for vores årstider, rent mentalt og natur mæssigt.

    Hvis vi nu lige taler om natur, så har det undret mig at jeg ikke har set en eneste gråspurv i byen, Det er som om at større fugle har indtaget byen, speciel, måger, krager, ravne, eller er det bare mig?


  • #4   10. sep 2021 Polysl taaak og tænk på dem der aldrig ser sne eller dem der ser sne den ene gang i livet og jeg har masser af spurve i mit lille univers smiley

Kommentér på:
Ro - Energien - Glæden.

Annonce