{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Tænk det viste jeg ikke. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sad og så noget på DR2 om kvinden og manden og sådan kort før den udsendelse skulle slutte siger sexologen at når kvinden har lyst til sex svulmer kønslæberne op og nu har jeg et par enkelte gange i livet været ret tæt på - men jeg har altså ikke kunne se det - men som sexologen også sagde svulmer mandens penis jo også op og da jeg jo er mand kender jeg det jo godt og hvilken mand kender ikke til et morgen jern.
De fleste mænd har vel også prøvet at få (engle Fisse) og hvor man troede at det var hjernemasser der lå på lagnet - men at man så var ret så salig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænk det viste jeg ikke.
  • #1   17. apr 2021 Må indrømme det er ikke noget jeg har spekuleret på, man kan jo ikke rende og kigge i hendes trusser om hun har lyst, det skal hun nok selv sige til.

    Og med det store kontor arbejde der går forud for et samleje, så skal der nok være nogle som har ansat en til det samme.

    Og så er der en anden ting man skal tænke på, som at hvis der står i kontrakten at kondomet ikke må tages af under samleje og den hopper af, så er fanden løs i laksegade, for så kan man sigtes for voldtægt. #HREF - sag fra udlandet.

    Næste latterlige tiltag er vel en kontrakt på berøring, kys, kærtegn, en finger dernede og inde. omfavne, slik bag øret,


  • #2   18. apr 2021 Polysl jeg er helt enig og det er så ment ikke så meget forarbejdet for det er jo dejligt - men det at der skal spørges først + et skriftligt sammentyggeerklæring gør at pulsen ikke længere er oppe men nede smiley

Kommentér på:
Tænk det viste jeg ikke.

Annonce