{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
291 visninger | Oprettet:

Så er kommentar sporet lukket {{forumTopicSubject}}

EB har med øjeblikkelig virkning lukket for at kommenterer på artikler, Dog vil man stadig kunne skrive kommentarer på Opinion.

Grunden er at kommentar spor hele tiden løber løbsk, hvor kun 2% er relevant for artiklen - resten er person angreb, hadefulde kommentarer osv.

Man vil senere prøve at finde en kommentar løsning på artikler, men indtil da vil den være lukket.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er kommentar sporet lukket
  • #1   21. mar 2021 Polysl jeg syntes det er fint at man står i og med sit navn eventuel kaldenavn smiley

  • #2   21. mar 2021 Leon

    Desværre er der ikke en kæft som tjekker mobil nr, adresse og navn, e-mail. Som det er nu kan man fifle med det hele.

    Den løsning jeg gerne så hvis der igen åbnes er at man skal ansøge som kommentator, hvor ens data bliver tjekket om de er rigtigt. Du kan fuske med mobil da de findes i en engangs udgave, samt at man nemt kan oprette en midlertidig e-mail adresse - men man kan ikke snyde med sit navn holdt op mod adresse. Så er spørgsmålet? hvad med dem som har skjult adresse? - nu er det jo kun EB som har adgang til den registrering og ikke andre brugere - folk kan forsat vælge sig et brugernavn.

    Det vil med det samme stoppe for al den ballade da ingen mere kan skjule sig for EB.

    Jeg er ked af at det er stoppet, men det er resultatet af en retorik som er løbet løbsk, hvor administrator ikke kan overkomme alle de tråde - samt at flere afholder sig fra de artikler fordi retorikken er blevet så skrap og svinsk og personlig.


  • #3   21. mar 2021 Polysl jeg kan se at vi er enig og ja et kaldenavn betyder jo ikke noget hvis der er styr på det og mit marsterleon har jeg hos hostmaster smiley

Kommentér på:
Så er kommentar sporet lukket

Annonce