{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Stjerneskud og andet. {{forumTopicSubject}}

Ja hvem har ikke set et stjerneskud eller endog en UFO og der er jo tider hvor der kommer sværme at stjerneskud og det kan være fantastisk at beskue og jeg husker da en kammarat og mig sad i det lokale anlæg i Slagelse en sommer nat og der så vi stjerneskud efter stjerneskud et fantastisk skue - der blev dog ikke ønsket noget.
Så husker jeg en tidligt morgen og det var efterår det var stjerneklart og jeg skulle ud og morgenløbe med en god ven der blev himlen oplyst at en meteorit og den fløj et kort stykke tid og det kom i aviserne den gang og det har nok været i 1986.
En hel del år før de omtalte minder var jeg ude og køre med en god ven (tosse-john) og jeg skulle så sidde og vente i bilen imens han var inde og snakke med sin bedstefar og der så jeg en UFO oppe på den mørke stjerneklare himmel og sådan stjernehimmel er sku fantastisk at kigge på.
Min sidste oplevelse er ret ny - den er faktisk fra i går der så jeg også en UFO og fik taget et billede af den og prøv at se det indsatte billede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjerneskud og andet.
Kommentér på:
Stjerneskud og andet.

Annonce