{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

DR1 sugar-jagt. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kom sku ind midt i et program om sugar-jagt og jeg syntes det var og er en fed tanke og især sådan en som mig der er grænseløs.
Og i nu tidens Danmark er det da Gudskelov en frihed voksende mennesker har.
Og hvad siger i andre har i fundet de hellige køer her hen på livet eller spiser i aftensmad kl:18:00 alle ugens dage.
Eller har i stadigt et liv og hvis i spøger om mit liv så køre det som single i nu over 5.år så jeg må stå som den kedelige træmand.
Men det var nu sjovt at høre de damers tanker OSV smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DR1 sugar-jagt.
  • #1   21. feb 2020 Jeg synes mere det minder om prostitution i ny indpakning.
    Det handler jo stadig kun om sex for penge.

Den gamle sang om bageren der bor i Nørregade er et godt eksempel med denne linie:

“Og har du penge så kan du få - men har du ingen så må du gå” smiley

Så kast et blik ned i din tegnedreng Leon og drøm videre smiley

Vi andre fortsætter med at samle appetit ude og spiser hjemme som vi plejer smiley smiley smiley

• #3   21. feb 2020 Cody N jeg har nu ingen planer om betalingssex og har aldrig prøvet det og ja du har så den eneste ene i dit liv det må være dejligt smiley

• #4   21. feb 2020 Claus G syntes du sugar dating er perverst og at tale om sekselle lyster er da noget mænd gør når der så samtidigt skal pjattes smiley

• #5   21. feb 2020 Cody N - Claus G nu skal i huske på at det jo var et program der skulle fortælle folk om sugar-jagt og jeg syntes det er både sjovt at se plus det kan være lærerigt for nogen smiley

• #7   21. feb 2020 Claus G du ik forstå ja men jeg syntes det er sjovt at se andres lyster - så skulle du bare se hvis jeg en dag kommer i gang smiley

• #9   21. feb 2020 Claus G nej vel og slet ikke med tanken om at jeg har været rørlægger smiley

• #11   21. feb 2020 Claus G dog nej i min unge dage og oppe i Støvring du ved syd for Ålborg smiley

• #12   28. feb 2020 Jeg synes også, det er interessant, Leon. Det er DR1, der inviterer til Casting, så de kan lave en dokumentar fra den virkelige verden, jeg synes iøvrigt, at de laver mange gode dokumentar fra den virkelige verden.

Men der er massevis af unge mænd, som er til modne kvinder og nogle af forholdene bliver seriøst og det er jo godt, når den ender der, ligesom der også er massevis af modne mænd, som er til unge piger/kvinder.

Skal vi lige tage en kendt: Morten Messerschmidt har en kæreste, som der er meget ældre, 61 og Morten er 39, hun kan være Mor til ham, det har nok ikke nogen betydning, mit indtryk er, at det er ægte kærlighed.

• #13   28. feb 2020 Jetset netop hvis man køre nogenlunde i midten hvad alder angår så behøves det ikke gå helt galt og Morten Messerschmidt gør lige det han har lyst til og det vil jeg også gøre - men ting tager jo den tid ting tager smiley

Kommentér på:
DR1 sugar-jagt.

Annonce