{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
185 visninger | Oprettet:

Hvor er vi dumme. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er sku begyndt at tænke på om vi mennesker bare er dumme og det kommer sig af al den snak om klimaforandringers-bekæmpelse for kan vi stoppe de klimaforandringer eller køre det bare så klimaforandringerne stopper mennesket.
Klimakampen er kun en ny måde at bruge penge og jordens resurser på - altså dem der er tilbage - så måske skulle vi bare nyde den tid vi har på at have det godt
Vi mennesker er sku ikke stærke nok til at bekæmpe vejret på jorden - jorden vil altid vinde over mennesket - jorden består milliarder af år efter at mennesket har udslettet sig selv og jorden vil blive en grøn planet igen.

Kommentarer på:  Hvor er vi dumme.
  • #1   31. jan leon der der siger noget godt og hjerte varmt og dette savnes meget i dette lille land nu, mon det hjælper at de rige kommuner der i årevis har fået så meget i skat , skal til at betale til de kommuner der ikke har så mange penge at gi af ,dette ku nok være godt og at de fi k ned stemt historien at Black stone der snød dem inde i Kbh , var måske også et lyspunkt inde i kbh , blev ned stemt af denne regering , lad os håbe at os med vores menneskesyn bare ,ku bevare skinnet på næsen og nogle være lidt mere optimiske over vores frem tid , for er ellers alt bare gråt i gråt for os alle

• #2   31. jan Klimaet ændrer sig konstant. Hvad der er mest idiotisk at folk går i panik. Tænk på at vi har haft klimaforandringer i millioner af år, men nu er vi begyndt at pive. Jeg er egentligt ligeglad om jeg tisser i naturen, om jeg kører i en bil der forurener helt vildt når den får tung højrefod, eller om jeg køber agurker i plastik. Hysteri og tåbelige ekstremister, det er dem der pisker en stemning op, og gør folk bange. Men oftest er de selv de største svin.

• #3   31. jan Det kan da godt være at co2 er en del af problemet, men for mange år siden fik jeg at vide, at klima forandringerne hovedsagelig skyldtes at Golfstrømmen havde ændret sig, men det hører man aldrig om mere.

• #4   31. jan Nej man hører ikke om hvad der reelt er årsagen.
    Tidligere var det drivhuseffekten. Nu er det Greta der fortæller alle at vi ikke må æde dyr?! Hvorfor tillader man den slags at gå frit, vi burde vel være klogere.

• #5   31. jan Rosegril ja for engangsskyld kunne partier der normalt ikke arbejder sammen vinde sammen smiley

• #6   31. jan Claus G jeg tror ikke længere at folk panikker smiley

• #7   31. jan Åhhh jo Leon. Det gør de desværre. Ellers havde vi ikke veganere og Greta Tumpesær

• #8   31. jan Markgreven ja Golfstrømmen har været på tale og ligeså de vinde der pisker rundt i x-antal meget højt oppe der er mange ting der kan gøre en forskel smiley

• #9   31. jan Claus G Veganere har altid været der og de er nok bare blevet flere siden vi pludseligt høre om dem og unge pige har nok en point men hvis man kigger på hendes måde at agere på ser jeg en ung pige med problemer - grundet hun står for mange mennesker smiley

• #10   31. jan Hvilken pointe har hun Leon? Og hvordan har vi ødelagt hendes barndom?
    Og hvorfor er hendes tale lavet, før hun overhovedet var tænkt på?

• #11   31. jan Claus G hun har da en point i klimaforandringerne og hun har da fået mange mennesker op fra deres liggestole og nej den med hendes barndom gider jeg ikke høre om da det er noget vås og den med hendes taler og hvornår de er lavet har jeg så ikke hørt om smiley

• #12   31. jan Hvad er det så hun ved om klimaet Leon, som ingen andre ved? Har hun svaret på hvorfor der var istid for mange år siden, og ved hun hvordan klimaet var for 3000 år siden? Hun ved kun det hun har fået afvide at hun skal sige. Hun er en papagøje, og hun har lært lidt skuespil. Jeg væmmes ved dem der hopper i den suppedas med begge ben, uden at vide noget overhovedet. Spørg en meteorolog om vores vejr har ændret sig, og svaret er ja. Men ja for det plejer det at gøre jævnligt.

• #13   31. jan Claus G dog ro på og autister er gode til bestemte ting og ja ingen ved mere end de har lært og hun gav verden en vægopper smiley

• #14   31. jan Claus G jeg kan jo huske hvordan vejret i Danmark var sidste sommer og siden det har vi fået regntid i stedet for vinter smiley

• #15   31. jan Leon, du er for god af dig smiley den dumme tøs, uanset diagnoser, så er hun en dukke, og folk falder pladask for det ævl andre har lært hende at sige udenad.

• #16   31. jan Claus G du så da den unge pige da hun ikke længere kunne være med - men hvem har sat hende i front smiley

• #17   31. jan Pige, dukke... Nogle styrer hende, som var hun Pinocchio

• #18   31. jan Claus G ja men hvem smiley

• #19   31. jan Leon.

Forældrene.

Kommentér på:
Hvor er vi dumme.

x