{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Dårlig opførelse {{forumTopicSubject}}

Efter en hyggelig eftermiddag i selskab med mine voksne børn sku man lige igennem en dårlig oplevelse i bybussen, som vi sidder en god ven og jeg i bussen stiger der en 4-5 udenlandske fyre på en 14-15 år ind i bussen den ene stopper op ved siden af min ven og jeg og tar museskridt forbi os samtidig med at han skiftevis kigger på min ven og jeg, heldigvis sætter de sig ned men opføre sig meget provokerende og taler et meget grimt sprog som jeg ikke vil nævne her og i en højde der kan høres i hele bussen, jeg bliver meget utryg og angst imens de er i bussen, længe siden jeg har oplevet så uopdragende og provokerende unge mennesker, så sørgeligt at se og høre på. Men vi kommer godt hjem begge to, en frygtelig oplevelse efter en god eftermiddag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig opførelse
  • #1   12. jan 2020 Ja der skulle være kamera i busserne og sådan unge der ikke kan opføre sig ordenligt skulle 5.år i en arbejdslejer smiley

  • #2   12. jan 2020 Ja der skulle være kamera i busserne

    Der er kamera i de fleste nye busser. smiley


  • #3   12. jan 2020 Desværre blir de ikke mere smidt ud. Tror ikke chaufføren orker flere konflikter i sin dagligdag. Før i tiden gik den slags ikke.
    Har selv været ude for det samme, også på gaden, hvor mindre børn blir så bange for at gå ud på Nørrebro.


  • #4   12. jan 2020 Me det var jeg ikke klarover men hvorfor bliver de så ikke brugt så dem der bare ikke vil opføre sig ordenligt ikke kan køre med busserne du ved hvis de så ikke vil høre må de have husarrest - tidligt i seng 14 dage - da jeg var barn var det en streng straf smiley

  • #5   12. jan 2020 Kirstine12 20 gange mere politi smiley

  • #6   13. jan 2020 Leon husker du ikke politireformen? Efter den har vi ikke set meget til dem. Hverken til indbrud, overfald, gadeoptøjer, vold, bandeuro osv. glem det, det gør vi.

  • #7   13. jan 2020 Troede du mente: Busarrest! Lol..

  • #9   13. jan 2020 Claus G ja nu du siger det husker jeg den godt og nej vores politi bliver mindre og mindre synlige smiley

  • #10   13. jan 2020 Tja det eneste positive der kan siges i den sag er, det skaber arbejdspladser, flere vagter bliver uddannet, end nogensinde før, og det har jeg fra en meget pålidelig kilde, nemlig to hold svenske venner, De undgår helst at tage offentlige transportmidler i aften timerne.

  • #12   13. jan 2020 Ja men at der findes strøgvagter er jo fedt men hvis de bruges der kan de jo også bruges inden for den offentlige transport eksempelvis i busserne og ved stoppestederne og tænker at det jo ikke fremmer integrationen at børn og unge kan te sig som de vil smiley

  • #13   13. jan 2020 Ville være en kedelig udvikling hvis man skal til at have vagter alle steder som kan gribe ind når folk med en iq som en træsko, ikke bliver undervist af deres mindre begavede forældre.

  • #16   13. jan 2020 Alis

    Du bliver ved med at postulerer at opdragelse og opførsel er noget kommunale skal tage sig af.

    Iøvrigt kan man læse at 240 stillinger indenfor rigspolitiet skal spares væk, hvor pengene så skal bruges til bagdørs politiet.

    det ville da være et dejligt eksperiment hvis man ansatte alt hvad der kan kravle og gå som pædagoger og så se effekten i børns opførsel - jeg er ikke i tvivl om at det ikke vil have nogen som helst effekt.

    Hvis pædagoger skal tage sig af opdragelse, så vil jeg mene at det nok konflikter med forældres forstilling af opdragelse og hvem har ret? og hvordan skal enlige pædagoger kunne opdrage? osv....kan pædagoger skelne i opdragelse hvor de skal holde pølserne væk?

    Kigger man på nettet er der stor enighed om at det er forældre som skal opdrage selv ministre er enige. Pædagoger skal fylde på, men den grundlæggende skal forældre stå for.


Kommentér på:
Dårlig opførelse

Annonce