{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor spørger folk
  • #1   12. mar 2008 Kommer da vel an på hvad det omhandler

  • #3   12. mar 2008 Mr Ezon - Jeg skrev da bare et spørgsmål og vendte tilbage et emnet.


    steffen - ja det fuldstændigt latterligt smiley


  • #5   12. mar 2008 Og der bliver i starten bedt om at tage indlægget seriøst, så hvorfor komme med en dumsmart bemærkning?

    Og så blive fornærmet over et svar tilbage på det? Så beder man jo os selv om det, ikke? Og så laver man os et mindre "tudeindlæg" omkring det bagefter...

    Så kom jeg ud med det, og godnat!


  • #6   12. mar 2008 Der er sgu tit folk oprette og siger "Min ven/veninde" selvom det er dem selv. Og hvor plat er det at skrive om det herinde..


    Det er da ikke et tudeindlæg, han satte mig bare på filter så kunne ikke skrive i det andet.


  • #7   12. mar 2008 Vi har ingen frihed hverken i Danmark eller verden.
    Frihed er at man kan sige ting til folk som de ikke kan tåle at høre. Og så skal de da forfanden kunne tålerere andres meninger


  • #8   12. mar 2008 Så er der måske en grund til han satte dig på filter, netop fordi han ikke gad at høre på det useriøse indlæg?

    Hvis du tror det er ham selv, så tro det, og svar seriøst på spørgsmålet, i stedet for det andet der, det hjælper jo ikke nogen alligevel, ligegyldigt hvem indlægget nu handler om.


  • #9   12. mar 2008 ja mange her inde kan ikke tåle og høre andres meninger selv om mange selv ligger op til og bliver kommenteret med 10 billeder at deres tussede bare overkrop.... dø ung, bare kisten den er tung! :))

  • #10   12. mar 2008 Sk N - Tror tydeligvis ikke du aner hvad du taler om, jeg spurgte om et spørgsmål. Hvorefter jeg svarede på indlægget.


    Men helt seriøst, man skulle sgu da skamme sig hvis man som 21årig kunne finde på være kæreste med en 15årig folkeskole elev.


  • #11   12. mar 2008 Arrogant> Jo, jeg ved godt hvad jeg snakker om... Og hvis ikke an har noget seriøst at sige til et indlæg, så holder man det da bare for sig selv... Der blev bedt om seriøse svar, og det kom du ikke med. Du kunne jo ligeså godt have nøjes med den sidste kommentar, ikke?

    du lærer jo nok engang at kærlighed ikke har nogen grænser. Hvis 2 mennesker passer godt sammen, så fred være med det. der er selvfølgelig grænser, men de 6 år der er imellem dem, hvad gør det? Når man koer højere op i alderen er der da ofte 10 års forskel, så er det måske os "forkert"?


  • #12   12. mar 2008 SK n - Nu er der også forskel på to "modne" mennesker, og et moden menneske og et barn. Det kan vel ikke være svært at forstå og det synes jeg sgu er ulækkert.

  • #13   13. mar 2008 Bryder mig heller ikke om tanken.. Som jeg skrev i det andet indlæg..
    Selvfølgelig skal man følge kærligheden og bla. bla. Men det ændrer stadig ikke den faktor at den ene er et barn.. Sådan er det bare..


  • #14   13. mar 2008 Du kan sgu ikke automatisk "stemple" en på 15/16 år som et barn... En på 15/16 år kan absolut være lige så "voksen" af sind som en på 20/21... Det er bare min holdning. Og da jeg ikke ved hvordan personerne er af sind, så kan man ikke sige om de vil passe sammen, trods aldersforskellen.

    Længere er den ikke.

    Og det her er spild af tid, da vi åbenbart har forskellig meninger.


  • #15   13. mar 2008 SK N - Ja lige præcis, det har vi. Derfor mener jeg nu godt jeg kan "stemple" dem, som du så fint kalder det. For en 15-årig ÉR et barn.. Så er den ikke længere.. I mine øjne er det også dybt godnat at få børn når man er under 18.. (ikke dermed sagt at en 19 eller 20-årig er mere moden af den grund) - MEN det er bare den måde jeg har valgt at forholde mig til det.

  • #16   13. mar 2008 SK N - Og nej, du kan ikke sige "længere er den ikke".. Jo den er nemlig længere, så længe der er folk til at diskutere om det smiley

  • #17   13. mar 2008 Oliver & Zira> Længere er den ikke fra min side. Taler af egen erfaring når jeg siger en 15 årig kan være mere voksen af sind end du lige tror, og det vil jeg ikke videre uddybe her.

    Men hav du din mening, så har jeg min.
    Hvornår folk er klar til at få børn er efter min mening os et spørgsmål om hvor moden man er til det. Synes dog det er synd at dem som får det i så ung en alder ikke oplever deres "egen" ungdom. Men det er jo et valg de træffer.


Kommentér på:
Hvorfor spørger folk

Annonce