{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Hvordan har din nabo det. {{forumTopicSubject}}

Ja selvom der er meget jeg ikke kan tænker jeg stadigt på mine naboer - mine genboer og mine gengenboer min familie - mine venner.
For de er alle en del af mit liv - en del jeg helst ikke vil undvære da de på mere end en måde har stor betydning for mit liv - de gør at jeg stadigt lever - de gør at jeg stadigt står op og ja der findes dem der hjælper mig i dagligdagen I LOVE DEM.
Jeg håber at mine venner har det på samme måde som jeg har.
Men hvad med dig har du set eller hørt om din nabo har det godt eller hvad med dine venner har du spurgt om de har det godt.
Jeg må bare sige: Den venskabelige loyalitet længe leve smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan har din nabo det.
  • #1   1. okt 2019 Leon du siger alt det rigtige og du er med garanti selv en drømmenabo og en super ven, men jeg må erkende at jeg sjældent taler med mine naboer da de alle åbenbart har lige så travl med alt muligt som jeg selv har smiley

  • #2   1. okt 2019 Jeg har et godt kendskab til mine naboer, Vi har i fællesskab købt en stor gasgrill som vi alle kan benytte - vi har lavet en tavle hvor folk kan hænge sit kort på den dato de benytter den. Nu er jeg som har masser af værktøj så det udlånes flittigt, og ikke en glemmer at bringe det tilbage.

    Der laves opslag om at den weekend kan det godt larme en del - fint......jeg elsker andres musik så spare jeg strømmen på mit eget - plus at der er liv. Nogen ville nok blive irriteret men man skal altid tænke på at dagen kommer hvor jeg skal larme smiley


  • #3   1. okt 2019 Cody N jeg vil ikke kunne leve uden mine venner ej heller alle mine naboer jeg hjælper dem og de hjælper mig smiley

  • #4   1. okt 2019 Polysl ja her hvor jeg bor i FOB + SB har vi da både en børnedemokratis grillplads + en anden grillplads de kunne jo godt bruges noget mere og jeg kan godt fortælle jer at det må være det mest fredeligste sted på jorden især hen under aften og natten der er ikke et øje tørt så roligt er her SKØNT selvom vi er omkring 350 - 400 lejemål smiley

Kommentér på:
Hvordan har din nabo det.

Annonce