{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

At sælge sin sjæl. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ser hvordan politiker sælger deres sjæl så de kan få en (sådan cirka) politik der gør mere ondt end godt og det må så være det.
Men jeg ser også folk der sælger deres sjæl til fanden grundet en økonomi der kun kan hænge sammen med en partner.
Men har sådan salg nogen værdi og tænker så både politisk som menneskeligt - har i svaret eller har i lukket helt ned smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sælge sin sjæl.
  • #1   4. sep 2019 ok...vi har ikke set det værste endnu, pt. var der en kvindelig borgmester der blev syg af at en i hendes seng som hun delte med 3 andre ragede hende på patterne - efter hun meldte sig syg tog hun til bornholm og serverede fadbamser ikke for løkke men for gæster på en venindens kro - imens hun scorede sin løn som borgmester og som sygemeldt.

    Vammen forgælder en kommune han var borgmester for - og så smutter han...Mette Frederiksen deler penge ud til højre inden der er afgjort hvor pengene skal komme fra. Hun hyrer en masse spindoktorer fordi hun ikke er klog nok og som koster kassen.

    Sa ja alle politikere sælger sin sjæl - hvis man finder en ærlig politiker så er det en som er stum.

    Hvis der er en som påstår der findes en ærlig politiker så vil jeg mene de er fulde af løgn.


  • #3   4. sep 2019 Jeg vil bruge lidt tid på at tænke før jeg svare jer smiley

  • #6   6. sep 2019 #5
    Nu kan jeg ikke se DR, men måtte vente til det kom i arkivet. Har så lige set det og som sædvanlig bliver man ikke klogere - mere dummere. Man præsenterer et eksempel med en enlig mor med 2 børn som efter skat har 15.300 kr - uden at man får indsigt i hvad rådighed beløbet er når alle udgifter er betalt.

    Alle skal i arbejde uden at berøre problemet med syge som ulovligt er end på bistandshjælp. Men det som jeg giver ret i var da Pia >Kjærsgård sagde at kommuner forfordeler ikke etniske - det er alment kendt og kan læses alle steder på nettet fra tidligere sagsbehandlere som ikke magter at få en med tørklæde ud fordi der er så mange berørings problemer med den gruppe imens man pisker alvorlige syge rundt i det kommunale cirkus.

    Men fattigdom som sådan blev forventet sodet til ingenting....

    Den her mening om at bare man gør folk fattigere så bliver de mere motiverede, nej, for ud af tusinde så var der kun 375,- som pga. kontanthjælploftet gik ud og fandt sig et arbejde så man kan ikke lige kalde den lov en succes.


  • #8   6. sep 2019 Ham Østergaard er tabt bag en vogn, og burde flytte bopæl til Sverige hvor hans lige okkuperer regeringen - Danmark har ikke brug for den type mennesker.

  • #10   6. sep 2019 Sund fornuft, er en mangelvare i politik, men det beror vel på, at det ikke kan betale sig for politikerne?!

    En hjemmehjælper ved mere, hvad det drejer sig om, end dem der har læst sig til dét, som hun og de fleste herinde ved. smiley


  • #15   6. sep 2019 Jaaaa polysl fattigdom tror jeg man skal spøger dem der er på kontanthjælp for nogen klare sig fordi de vil - kan og må/skal klare sig - andre magter det bare ikke smiley

  • #16   6. sep 2019 Claus G du fik mig til at stor smile da du skrev dette navn Muhammed Østergaard sikken et sjovt navn smiley

  • #17   6. sep 2019 Alis C kvinder der går med et tørklæde ser jeg for det meste som kønne smukke kvinder og jeg syntes absolut ikke om burka eller en niqab da jeg mener at de går under det jeg kalder for kvindeundertrykkende smiley

  • #18   6. sep 2019 Claus G så skulle du have lov til at få løn og være sygmeldt til din hånd igen kunne bruges og det er faktisk ligesom hvis en politiker fik mundbetændelse for så kan de jo ikke bruge kajen altså kunne de også gå som sygemeldt ind til den kunne bruge munden smiley

  • #20   6. sep 2019 Claus

    Jeg går ud fra du er i mindst a-kasse, så jeg forstår ikke at du skal søge arbejde, du kan gå et vis antal dage/uger betalt af arbejdsgiver, derefter overgår man til sygepenge i det kommunale - og jeg har aldrig hørt at man skal som syg søge arbejde....


  • #22   6. sep 2019 alis

    jamen de tørklædte kvinder - nogle - bruger forskellige kneb om at det og det må de ikke røre ved, så er det ondt i ryggen, eller benene eller andet. Så jo de er en del af problemet med deres kultur som styres af deres mænd. Hvis de da for helvede begynde at tage ansvar for deres liv og ikke opføre sig som nikkedukker og underkuede kvinder.


  • #23   6. sep 2019 claus

    Jeg kunne forstå på din statusbesked det lige er sket 12 august, og man kommer ikke i jobsafklaring på så kort tid som syg, da man med kommunale sygepenge kan gå helt op til 52 uger før man ryger på jobsafklaring


  • #25   6. sep 2019 ok claus

    Så er jeg ikke opdateret.


  • #27   6. sep 2019 Alis C enig det er ikke Soleima skyld og er også enig i det galskab de jobcenter laver og de mange penge de koster kunne bruges bedre smiley


Kommentér på:
At sælge sin sjæl.

Annonce