{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Selvkørende biler - biler der kan tænke selv. {{forumTopicSubject}}

Ja tænk at verden er kommet så langt at der tænkes og bruges kunstigt intelligens som så bruges inden for militær - sundhed - landbrug - industri OSV - OSV.
Men hvad blev der af alle dem der arbejdet inden for alt det jeg bare vil kalde for det danske velfærdssystem det burde tage dem alle sammen med - hvor blev der af alle dem der kunne tænke selv og ikke når de mødte på arbejdet fik en hurtigt tale om at der kun fandtes et ord hvis en borger spøger om noget og det ord er NEJ.
Så hvor blev de af der kunne deres regelsæt uden at skulle kigge eller spøger deres chef først - mange opdager det selv når de går i knæ grundet stress på arbejdet - stress findes også ude i det rigtige liv (et side spring) dog håber jeg stadigt at finde intelligente debattør der svare mig eller er i alle gået ind i politik smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Selvkørende biler - biler der kan tænke selv.
  • #1   1. sep 2019 "Så hvor blev de af der kunne deres regelsæt uden at skulle kigge eller spøger deres chef først"

    Forventer du seriøst at en sagsbehandler skal kunne de hvad? 2500 sider om dagpengelovgivning det efterhånden er blevet til?

    Tilsvarende synes jeg det er mere interessant hvis der kom selvreparerende biler, så ville mange arbejdspladser som www.autotilbud.dk skulle omstrukturere en del. Tænk hvis det bare var en "skrotplads" man kører ind på, og så 3D printer man bare de dele bilen har brug for.


  • #2   1. sep 2019 #1

    Det er da ikke raketvidenskab at kunne regler fra 2500 sider - men de er meget længere som svare til a4 ark herfra og til månen.

    Problemet er at de ikke gider sætte sig ind i reglerne eller ikke er kloge nok til at overskue reglerne. Løsningen er nok at få nogle børnehave børn som sagsbehandlere


  • #3   1. sep 2019 Christoffer K jeg tror på at de fleste sagsbehandler der vil kan se reglen der omhandler sund fornuft og en 3d printer vil være en god ting smiley

  • #4   1. sep 2019 polysl jeg tror nu godt de sagsbehandler kan deres regelsæt for nogen er det nok bare svært at tage den menneslige faktor frem grundet deres chefer og de opdager jo først hvor sværte det kan være når de selv for stress og kommer ud i arbejdsløshedskøen og der er det for sent smiley

Kommentér på:
Selvkørende biler - biler der kan tænke selv.

Annonce