{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

App hyleri {{forumTopicSubject}}

Man kunne læse på EB at en 86 årig ikke kunne bruge sin Samsung mere til at tilgå sin bank. Den var 4 år gammel - og bliver ikke opdateret. Tja.....så kunne man så læse kommentar sporet som var mere eller mindre idioter som straks klandrede Danske Bank -

eh...????

Helt ærligt så er det ikke Danske Bank som har et problem det bare følger de normale opdaterede app. for at sikre sikkerheden. Den ældre beklagede sig over at han nu var nød til at købe en ny telefon, næ - men han kan bruge en gammel slæde med xp og crome at tilgå sin bank med. Kan han bruge en mobil kan han også bruge en pc...forskellen er ikke ret stor - jo det er en omkostning at skaffe sig en pc. nøjes med en bærbar til omkring 3500 så er det altid hul igennem.

Kommentar sporet på EB forsætter sit liv med at svine Danske Bank til selvom de faktisk ikke har en skid med det at gøre. Hvis de bare lod stå til så var den også gal......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  App hyleri
  • #2   4. jul 2019 Alis

    Han er ikke i vildrede, han får at vide når han logger på med sin app at den er forældet, og når der ikke laves en update på pågældende app til sit system så har han ikke nogen anden mulighed end at købe en ny mobil - dog kan den i flere tilfælde Rootes og skifte til en alternativ system - det er så en længere procedure og man skal vide hvad man laver....

    https://bit.ly/326m7u5


  • #3   4. jul 2019 Kommentarerne på EB er jo som regel bare en masse ubehøvlet skriveri, hvor profilerne sviner hinanden til, mens de kommer med useriøse og urelevante indlæg.
    Det er selvfølgelig en generalisering, men der er godt nok mange, som ikke skriver særlig hverken pænt eller seriøst.


  • #4   4. jul 2019 #3

    Peter

    enig - men i mange tilfælde er kommentarsporet mere underholdende end indlægget.

    ja eb har nok den ringeste modration jeg nogensinde har oplevet -


  • #5   4. jul 2019 Nu er jeg ikke voldsomt begejstret for teknologi i forvejen så jeg vil benytte lejligheden til et par sure opstød desangående smiley

    Hvorfor i hede hule kan myndigheder og banker ikke holde de gamle kommunikationsformer åbne indtil de sidste teknologi analfabeter er lagt i graven smiley smiley

    Det er sku da grotesk at flere og flere banker lukker helt af for personlig betjening og som Leon skrev i en anden tråd at kommunernes borgerservice nu forlanger at man ringer og bestiller tid smiley

    Det ender vel med at vi skal også bestille tid på skadestuen hvis vi falder og brækker armen smiley

    Undskyld mig, men det er fandme en uhyggelig retning samfundet bevæger sig imod smiley

    Ahhh, det hjalp at lukke lidt damp ud smiley


  • #6   4. jul 2019 Cody

    Banker har da stadig åben for kunder, ældre har jo betalingsservice, og man kan stadig ringe via tastselv - så teknologien køre sideløbende med ny teknologi.

    Med hensyn til skadestue kan man ikke bare møde op, her skal man først ringe til vagtlægen som vurderer ens tilstand.


  • #7   4. jul 2019 Polysl vores bankafdeling har lukket sin kasseekspedition og henviser kunderne til en anden afdeling 20 km væk og det rammer de ældre der stadig foretrækker kontanter fremfor kreditkort og hæveautomater smiley

    At sætte kontanter ind på kontoen bliver umuligt hvis bankerne lukker kasserne smiley

    For en del år siden var vi babysitter for vennernes børn da en af dem fik voldsomt ondt i maven og da jeg vidste ambulancen skulle bruge 20 min valgte jeg at køre pigen på skadestuen selv hvor det viste sig at hendes blindtarm var sprunget og hun røg på operationsbordet omgående.
    Jeg er glad for at jeg ikke behøvede at ringe til lægevagten først dengang smiley

    Pointen er at al personlig service bliver ringere og ringere overalt smiley





  • #8   5. jul 2019 Banker slanker sig i takt med at mange ordner deres bankforretninger over nettet, i det private fusionerer man mere end førhen. Jeg må indrømme jeg kender ingen ældre i familien som ikke har et kreditkort - min mor har endda en bærbar HP win10 og hun er 87 år - så hun kan følge med børnebørnene eller andre på Facebook. Men det er nok de færreste der har i den alder.

    Det mest besynderlige er at det kommunale ikke slanker sig for der bliver flere og flere, men mest i det administrative - det giver ingen mening set i lyset at teknologien tager over.

    En helt rigtig vurdering at køre barnet på sygehuset - Men hvis man kigger bagud så var man træt af et stort misbrug af skadestuen og derfor lavede det om til at man skulle ringe til vagtlægen - den ordning har vist sig positivt. Mange ting kan godt varetages af ens læge som da jeg skar mig på en køkkenkniv, her ventede jeg til dagen efter hvor jeg fik den syet hos lægen.


  • #9   5. jul 2019 "Det er sku da grotesk at flere og flere banker lukker helt af for personlig betjening og som Leon skrev i en anden tråd at kommunernes borgerservice nu forlanger at man ringer og bestiller tid"

    Det var vist sidste år, der blev lukket for personlig betjening, når man ikke havde bestilt tid, jeg havde læst det vil komme i lokalavisen, men troppede op og fik bestilt nyt pas og kom til med det samme.

    På vej ud traf jeg en eller anden mellemleder, der gerne ville markere sig, og pointerede, at næste gang skulle jeg bestille tid???

    Jeg svarede hende, at det passede mig bedst, når jeg alligevel skulle passerede Rådhuset op vej ud eller hjem, men fik svaret, at så kom jeg til at vente længere.

    Og på 1813 kan man risikere, at der venter et hav af mennesker, før man får en læge i rrøret, så der tog jeg afsted til akutmodtagelsen, og til trods for et surt fjæs i modtagelsen, blev jeg ikke afvist, men truet med meget lang ventetid, hvilket ikke holdt stik, jeg kom til i løbet af en halv time.


  • #10   9. jul 2019 madonna

    // citat
    På vej ud traf jeg en eller anden mellemleder, der gerne ville markere sig, og pointerede, at næste gang skulle jeg bestille tid???
    //citat slut

    Det ville i den grad pisse mig af og bede ham om at fise af og nyde sin citronmåne og kaffe....



  • #11   9. jul 2019 Polysl... jeg svarede også, at det passede mig bedre, når jeg bare kom tilfældig forbi, så svarede HUN, at så kom jeg til at vente, og sagde så, at det var okay med mig.

    Men den dag jeg var der, kom jeg til med det samme...


Kommentér på:
App hyleri

Annonce