{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Tørke - vandmangel i Indien. {{forumTopicSubject}}

Ja når vi igen kan læse om hvordan større byer i Indien må havde kørt vand ind i tankvogne grundet en 4 måneder lang tørke kan jeg vel kalde det for dystre læsning og det bliver jo ikke bedre når der så også læses at grundvandet forsvinder helt grundet Indiens ekstreme brug af vand og jeg nægter at tro at Inderne er dumme så de brude jo stoppe op lukke de fabrikker ned der har de største forbrug af vand (men menneskeliv kommer vel i anden række) i Indien og nok også der for deres køer til vandafhentning er utrolige lange.
Og burde resten af verden ikke lære af de fejl Inderne laver eller skal det bare være sådan at hver gang der sker en eller anden katastrofe opleves det som den helt store overraskelse.
Især med tanken om hvordan hele verden sejler i vand.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tørke - vandmangel i Indien.
  • #1   25. jun 2019 Hva fa’en Leon er du flyttet til Nordpolen eller har du købt en sne maskine smiley

    Indien og store dele af Asien oplever nu den samme tørke som australierne havde for to år siden, men jeg tvivler på at det skyldes klimaforandringer da det, trods alt, er et jævnligt tilbagevendene fænomen smiley

    Dårlig infrastruktur og overbefolkning betyder også at problemerne eskalerer hurtigere i et land der er ved at drukne i sit eget produktionsaffald smiley

    Desværre er det kun hungersnød og omfattende epidemier der kan redde lande som Indien og Afrika og jordkloden som helhed smiley


  • #2   25. jun 2019 Cody N ja der skrev jeg også om Australien og du husker jo også Cape Town hvor de på det nærmeste løb tør for vand og jeg undre mig gang på gang at vi mennesker bliver taget på sengen selv om det er sket ude i verden før og vandmangel kunne vel komme til at sidestilles som den sorte død for uden vand dør folk og ja det vil hjælpe gevaldigt hvis de gav sig tid til oprydning og tænkte i vand - energi - miljø og klima.
    Desværre ja tror også på hungersnød og nej jeg forbliver i mit lille univers til min død smiley


  • #3   25. jun 2019 Jeg kan næsten ikke følge med herinde, så mange der skriver i forum. smiley

  • #4   25. jun 2019 Markgreven så må du til Louis Nielsen smiley

Kommentér på:
Tørke - vandmangel i Indien.

Annonce