{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Bedste veninde svigter {{forumTopicSubject}}

vi har kendt hinanden siden vi var helt små, vi har fælles interesse men nu efter vi er kommet på hver sin skole og fået hver sine venner er hun begyndt at svigte mig helt vildt. jeg har virkeligt prøvet at holde på venskabet, men hun har aldrig tid til mig. også finder man ud af efter at hun laver hurtige aftaler med hendes nye veninder inden for et kvarter når hun ikk engang kan finde tid til mig inden for 2 måneder. i aften holder hun fest uden at have nævnt noget for mig. ved ikk hvad jeg skal gøre for hun er indgangen til en masse fede mennesker og masse fede fester (når jeg så kommer med).. men er så os det eneste jeg kan bruge hende til nu..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste veninde svigter
  • #1   16. feb 2008 Nederen

  • #2   16. feb 2008 - ' Miss'Flabet- hypnose'Barnet xD '
    nej men så hvis jeg snakker med hende om det kommer det hele jo frem med at hun er virkeligt ked af at vi er ved at glide fra hinanden , men vi aldrig må gi op og alt det shit ...

    Er det jul nu ?
    hehe ...
    jamen har ingen andre rigtigt at feste med .. /:


  • #3   16. feb 2008 Man kan altså ikke gå gennem livet uden at såre nogle..

    og jah det altid de bedste veninder der træder en over tærne..



  • #4   16. feb 2008 Kris Tha boy XD .
    nej :S !? syns det pisse fedt, kan du ikk se det ud fra min beskrivelse af det?


  • #5   16. feb 2008
    Diianaa ^
    hvad betyder det helt præcist ?


  • #6   16. feb 2008 Tudeprins!

    skriver bare nederen da jeg IK kan hjælpe dig.. så får man en mindre sviner.


  • #7   16. feb 2008 Er det jul nu ?
    jo , men de bor sku så langt væk :S


    Kris Tha boy XD .
    hvorfor skriver du hvis du ikk har lyst til at hjælpe ? det var ikk ment som en sviner , er bar rimeligt sur nu smiley sorry


  • #8   16. feb 2008 Jeg vil Gerne men kan ikke!

  • #9   16. feb 2008 - ' Miss'Flabet- hypnose'Barnet xD '
    /: syns det svært når vi har været venner så længe ..

    Er det jul nu ?
    præcist smiley .. hehe ...men til august får jeg igen nye venner tættere på, så bliver nok anderledes der .


  • skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #10   16. feb 2008 drop hende, har også droppet mine gode kammerater fordi de er kommet ud i stofmisbrug, og ikke gider at høre efter at de skal stoppe selvom de er blevet taget af panserne flere gange

  • #11   16. feb 2008 Casper K
    syns det svært at sammenligne /;


    Er det jul nu ?
    tak smiley


    - ' Miss'Flabet- hypnose'Barnet xD '
    jamen jeg gider ikk være uvenner med hende. ved bar ikk om jeg gider snakke med hende mere ..



    Lise S
    tro mig, har jeg gjort... "selvom vi ikke snakker så meget sammen før, tænker jeg stadig meget på dig, og selvom jeg ikke har så meget tid til dig mere skal vi nok finde ud af det"


  • skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336
    #12   16. feb 2008 Jo for man er droppet frem for stofferne, nu sidder de bare hjemme ved hinanden og sidder og suger..

    Princippet er det samme, med at droppe ham/hende


  • #13   16. feb 2008 jeg har været ude for noget meget lignene, men daværene bedste venninde, skiftede skole, siden da tror jeg vi har ses hennanden 3 gange, det er 3 år siden nu. det var kun mig der prøvede på at holde kontakten.

    jeg har måttet indse, at vi ikke har noget "sammen" længre, og nu gider jeg ikk se hende mere...

    - joan


  • #14   16. feb 2008 Casper K
    tja , det er det vel... /: ved bar ikk hvad jeg skal gøre ..


    - ' Miss'Flabet- hypnose'Barnet xD '
    ja er der sikkert, men jeg er ikk så barnlig så jeg vil være sur på hende og derfra blive uvenner med hende. får jeg sku ikk noget ud af. men hun må vel tænke over det på et tidspunkt hvis jeg stopper med at svare hende. eller svare hende kort.


  • #15   16. feb 2008 Joan Lous J
    hmm /: det bar svært..

    - ' Miss'Flabet- hypnose'Barnet xD '
    nej jeg vil ikk vise hende at jeg er svag. vil ha hun skal tro jeg er ligeglad, for ved ikk om hun kan finde på bar at være kold overfor det.

    Lise S
    tja, men har spurgt hende så mange gange nu og hun kommer med nogenlunde samme svar hver gang .. tror jeg prøver at lægge hende lidt på is i noget tid. og reagere hun ikke på det tænker hun nok bar ikk på mig mere smiley


  • #16   16. feb 2008 sig hvad du føler og sig sandheden man skal ALDRIG give slip på et venskab!! smiley

  • #17   16. feb 2008 ... . tor mig det var svært, men det var ikke noget at gøre.

    michael L, jeg prøvede i 1½ år, uden held, så måtte jeg inse, at hun ikke var den venninde jeg gik og troede..

    - joan


  • #18   16. feb 2008 michael L
    tro mig, har prøvet !

    Joan Lous J
    hmm /:

    ' Miss'Flabet- hypnose'Barnet xD '
    ja tror jeg os jeg gør..


  • #19   16. feb 2008 jamen man ville aldrig kunne give slip man ville stadig kunne tale sammen og sådan noget i fremtiden ...

  • #20   17. feb 2008 det altid dem man stoler mest på som røv rander en..

Kommentér på:
Bedste veninde svigter

Annonce