{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Kommunikation ny mobil :-) {{forumTopicSubject}}

Ja da min gamle klap tlf gik helt død har jeg fået købt mig en Samsung Galaxy A6 og efter at jeg ved hjælp af en god ven + min ene datter er kommet godt i gang (jeg er nemlig ikke den store ørn så sådan nysmodernet teknik) må jeg bare sige tænk jeg man har kunne leve uden (stor griner) og man kan nøjes med at tale til Googel og det giver et stort grin og syntes det er fantastisk - jeg vil dog ikke lave mad igennem en aps.
Men sjovt er det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommunikation ny mobil :-)
  • #2   21. mar 2019 Claus G ja det er utroligt hvordan man kan mangle sin mobil og tænker på den gang vi havde fastnet telefon der gik det udmærket at måtte nøjes smiley

  • #3   21. mar 2019 Tillykke med din nye mobil Leon, jeg håber du får glæde af den uden problemer i mange år... smiley

  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #4   21. mar 2019 Har stadig gammel trykknap mobiltlf. (nokia),bruger kun til opkald og beskeder (ingen data) så måske er jeg lidt gammeldags,men synes det har taget overhånd med teknologien.Jeg bliver ved med at have den gamle tlf. Og har det fint med det smiley .Vil ikke håbe det på et tidspunkt bliver en tvang man skal have en pga. Nem id ,betalinger og lign.Ps.Har dog computer smiley .

  • #5   21. mar 2019 #4
    Det er en sund indstilling du har til mobiler smiley


  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #6   21. mar 2019 Tak skal du have Elena R ,Ikke fordi jeg ikke forstår andre der evt.har børn de følger og kommunikerer med,så er det sikkert godt nok.Der er da også mange smarte apps.Men jeg klarer mig fint uden smiley

  • #7   21. mar 2019 #6
    Fint med gode redskaber, men man behøver ikke at blive teknologiens slave... smiley

    Jeg synes også at mobilerne bliver dyrere og dyrere og de bedste holder i højst 3 år. det er en stor udgift at skifte mobilen så tit. Nogle skifter den hvert år , tænk hvor meget det koster.


  • #8   21. mar 2019 Elena R tak tak og det håber jeg .- jeg får smiley

Kommentér på:
Kommunikation ny mobil :-)

Annonce