{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Taxi tur.... {{forumTopicSubject}}

Er det ok at sætte sig ind i en taxi, køre få kilometer og betale med en 1000 kr, seddel?


Personligt synes jeg det ikke, hvis jeg ikke har mindre end 500 kr på mig, spørger jeg altid taxi chaufføren om han kan give tilbage inden turen starter, jeg gider nemlig ikke disse problemer som denne tosse rendte ind i.


Historien er fra BT.

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/nicolai-følte-sig-ydmyget-og-krænket-på-taxitur-nu-står-chaufføren-frem/ar-BBTnd96?ocid=spartandhp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taxi tur....
  • #1   9. feb 2019 PS.

    Når i er på siden, så tryk på det blå link.

    Vi har at gøre med 2 idioter, hvoraf danskeren er den værste.

    Havde jeg været chaufføren, havde jeg bare taget 1000 kr, sedlen, til den anden idiot havde indvilliget i at få den vekslet.


  • #2   9. feb 2019 Nu kommer det ikke som en overraskelse at man kun har en 1000 lap, den får man da vekslet inden taxi turen. Forstår så heller ikke hvorfor han ikke brugte sit kort..

    Nicolai må da være en idiot...


  • #3   9. feb 2019 Polysl.

    Han har intet kort.

    Prøv at tryk på det blå link i artiklen.

    Men jeg giver dig ret, Nikolai er idiot, måske regner han med at turen er gratis på denne måde.


  • #4   10. feb 2019 Det vil jo være en god ide, at gøre chaufføren opmærksom på det, allerede fra start. Så har han en chance for at holde ind et sted, og få den vekslet. De fleste moderne mennesker har i dag også mulighed for at betale med enten Mobile-pay eller ihvertfald Creditcard/Dankort. I dette tilfælde havde dette unge menneske så ikke nogen moderne betalingsmidler, men han må være en undtagelse. Under alle omstændigheder mener jeg, man som kunde bør afstå fra at begynde at filme chaufføren, uden forudgående samtykke. Det er en dybt provokerende adfærd. Selvfølgelig skal en chauffør i dag kunne håndtere unge mennesker med adfærdsmæssige udfordringer, og uden færdigudviklede sociale kundskaber, men man kan blive provokeret af en ung lømmel, som i dette tilfælde. Det er ABSOLUT ikke et forsvar for chaufførens adfærd, der aldrig burde have udviklet sig sådan. På en anden side er det nu kommet frem, at den unge lømmel ved flere tidligere lejligheder har også har insisteret på at betale med denne store seddel, uden forudgående advisering. Så mon ikke han som Neoliberal ung har haft en lille dagsorden her?

  • #6   10. feb 2019 Måske ville han ikke have den tur registreret nogen steder. Men jeg synes også Nicolai er en spasser, sådan opførsel er ikke OK.

Kommentér på:
Taxi tur....

Annonce