{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Grov tone i debatter? {{forumTopicSubject}}

Nu er det ikke en opfordring til grov tone i debatter eller på nettet i det hele taget, tværtimod.

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-02-03-han-synes-tonen-er-for-paen-i-debatten-den-dag-du-doer-vil-jeg-holde-en-fest

Hvad mener I om typen i ovenstående video, fremmer han sin egen sag/emnet, eller fremstår han bare som en aggressiv usympatisk type, der bare skal ignoreres, eller udelukkes der hvor han medvirker?!

Synd, manden ikke har fået en ordenlig opdragelse, så han kan færdes alle steder, sådan at folk ikke vælger ham fra.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grov tone i debatter?
  • #3   3. feb 2019 Hvem har 'fordærvet ' den stakkels mands sukkermad? smiley

  • #5   3. feb 2019 # 4
    Nemlig, Han risikerer et hjerteanfald.. smiley


  • #7   3. feb 2019 Jeg vil mene at han har glemt at tage sin morgenpille, for jeg er heller ikke tilhænger af ulve selvom der ikke i Danmark har været tilfælde hvor folk er blevet angrebet. men de angriber tamdyr og det er ikke acceptabelt, heller ikke at bønder skal punge ud for at sikre sig mod ulvene.

    Som en video viser så bliver ulven skudt med en riffel på lang afstand, mens den gik på marken - det mener jeg ikke er i orden - hvis den havde angrebet tamdyr så ville jeg finde det acceptabelt.

    Den savlende sindsyge måde han formulere sig på viser helt klart at han har fis i kasketten og burde indlægges på Middelfart.

    Han udtrykker sig som en indvandre der kun har lært fuck, klam, svin og fortæller lidt om hans manglende ordforråd som så fyldes ud af ukvemsord. Han er total på grin på Youtube som man også kan se på kommentarsporet.


Kommentér på:
Grov tone i debatter?

Annonce