{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
168 visninger | Oprettet:

Grov tone i debatter? {{forumTopicSubject}}

Nu er det ikke en opfordring til grov tone i debatter eller på nettet i det hele taget, tværtimod.

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-02-03-han-synes-tonen-er-for-paen-i-debatten-den-dag-du-doer-vil-jeg-holde-en-fest

Hvad mener I om typen i ovenstående video, fremmer han sin egen sag/emnet, eller fremstår han bare som en aggressiv usympatisk type, der bare skal ignoreres, eller udelukkes der hvor han medvirker?!

Synd, manden ikke har fået en ordenlig opdragelse, så han kan færdes alle steder, sådan at folk ikke vælger ham fra.

Kommentarer på:  Grov tone i debatter?
  • Nasty
    Nasty Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Følgere: 18 Svar: 383
    #1   3. feb "Synd, manden ikke har fået en ordenlig opdragelse, så han kan færdes alle steder, sådan at folk ikke vælger ham fra."

Det er sandt, gælder generelt alle!

• #2   3. feb Hvad mener I om typen i ovenstående video, fremmer han sin egen sag/emnet, eller fremstår han bare som en aggressiv usympatisk type, der bare skal ignoreres, eller udelukkes der hvor han medvirker?!

Også uden at have hørt, hvad han galper, virker han både agressiv og endnu mere usymåatisk, men hvad han får da sine '5 min.' berømmelse, og 'man' taler om ham.

• Elena R
    Elena R Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 10 Følgere: 107 Emner: 17 Svar: 2.135
    #3   3. feb Hvem har 'fordærvet ' den stakkels mands sukkermad?

• #4   3. feb #3
    Det kunne jeg også godt lide at vide, manden er jo rød i hovedet af raseri

• Elena R
    Elena R Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 10 Følgere: 107 Emner: 17 Svar: 2.135
    #5   3. feb # 4
    Nemlig, Han risikerer et hjerteanfald..

• Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 3 Følgere: 19 Emner: 23 Svar: 831
    #6   3. feb Alle de øgenavne og grimme ord, udtalt som en lille hidsigprop. Det minder mig lidt om Preben Møller Hansen Han var dog lidt pænere i sit sprog, men han kunne også blive pænt hidsig.
    https://youtu.be/bkPi6opL46I

• #7   3. feb Jeg vil mene at han har glemt at tage sin morgenpille, for jeg er heller ikke tilhænger af ulve selvom der ikke i Danmark har været tilfælde hvor folk er blevet angrebet. men de angriber tamdyr og det er ikke acceptabelt, heller ikke at bønder skal punge ud for at sikre sig mod ulvene.

Som en video viser så bliver ulven skudt med en riffel på lang afstand, mens den gik på marken - det mener jeg ikke er i orden - hvis den havde angrebet tamdyr så ville jeg finde det acceptabelt.

Den savlende sindsyge måde han formulere sig på viser helt klart at han har fis i kasketten og burde indlægges på Middelfart.

Han udtrykker sig som en indvandre der kun har lært fuck, klam, svin og fortæller lidt om hans manglende ordforråd som så fyldes ud af ukvemsord. Han er total på grin på Youtube som man også kan se på kommentarsporet.

• Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 3 Følgere: 19 Emner: 23 Svar: 831
    #8   4. feb Det minder mig iøvrigt om at teleselskabet callme, længe har kørt med et slogan der rammer plet - Tal ordentligt.
    Om deres kampagner har en virkning, det ved jeg ikke, men jeg kunne godt forestille mig at den havde.

Kommentér på:
Grov tone i debatter?