{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Den største dræber i verden. {{forumTopicSubject}}

Ja dag jeg for en gangs skyld sad foran mit tv og så om de største dræber i verden sad jeg og tænkte på hvordan der altid mangler den sidste og største dræber - altså mennesket og ikke alene er mennesket den største dræber i verden - mennesket er også sin egen værste fjende - så det kan godt være at Tigeren - Elefanten og Holger næsehorn er store dræber - men de kommer aldrig til at slå mennesket.
Og se lige mit næsehorn på det indsatte billede smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den største dræber i verden.
  • #1   30. jan 2019 Jeg er helt enig, Leon.

    Det er ingen som mennesket, der har ødelagt den smukke klode og de ressourcer som vi har fået givet til leve af.

    Magt, profit, egoisme, styrer verden.
    Og, så kan man tale nok så meget om klima, global opvarming, regneskove væk, dyrs naturlige habitater ødelagte, forurenede have, sult, manglede drikkevand, interne krige osv.

    Det er for sent og umuligt at ændre noget, ikke mindst igen trods intentioner, at magten, profitten og egoismen betyder mere.





  • #2   30. jan 2019 ÅH cris7 tror nu godt vi kan ændre verden men det vil tage lang tid og se nu bare hvordan de har fået ekstrem kulde i USA og det er ikke de politiske vinde jeg tænker i smiley

  • #3   30. jan 2019 Leon, det er de 'politiske vinde', der styrer alt.

    'De' vil aldrig blive enige, eller finde en fælles løsning der kan afhjælpe noget som helst.

    Som ordsproget siger: Som vinder blæser,,,,,, alt efter hvor meget indflydelse eller magt der kan tilegnes, så vil man fare hele vejen rundt.



  • #6   30. jan 2019 Annella ja 1000. år Stephen Hawking kan have ret - hvis ikke vi mennesker vil stå sammen om at ændre det der sker i verden og jeg er i tvivl om hvilken træsort det næstehorn er lavet af og det er tungt - men det står også pænt i mit lille univers smiley

  • #7   30. jan 2019 Stephen Hawking var ikke bare en klog mand, en af de klogeste, han havde også en god karakter, respekt og forståelse for andre mennesker.

    Efter hans død sidste år gik en del af sine personlige effekter på auktion for at skaffe midler til patienter med ALS.


  • #8   31. jan 2019 De største og mest lede på denne jord, er mennesker, det er tydeligt at se, der er ingen dyr, der går mennesker til knæene, hvad det angår. Mit næste erhverv skal være noget med dyr smiley

Kommentér på:
Den største dræber i verden.

Annonce